Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #1633 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Ser tysk pokal finale bayern mod dortmund og den er lige gået i forlænget. Alle får krampe hvert minut, sku komisk.

Har på fornemmelsen at hvis chl igen går i forlænget så vinder vi. Vi må være friskere som hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #1634 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca fans buher af den spanske nationalmelodi og holder catalanske flag op.

Jeg forstår vitterligt ikke hvad de vil ha'. Det er den SPANSKE pokalturnering, respektér det eller meld jer ud og lav en catalansk liga. We get it, Franco var ikke vild med jer, men hvad har det med nutiden at gøre?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1635 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla tæt på en double med Masherano vist ud... Barca har spillet en del gange i overtal i denne sæson, nu skal de så vise, at de også kan spille i undertal - lad os ikke håbe det!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1636 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev: Barca fans buher af den spanske nationalmelodi og holder catalanske flag op.

Jeg forstår vitterligt ikke hvad de vil ha'. Det er den SPANSKE pokalturnering, respektér det eller meld jer ud og lav en catalansk liga. We get it, Franco var ikke vild med jer, men hvad har det med nutiden at gøre?


De kunne lære lidt af de kære Andalusere.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1637 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
For helvede Sevilla. Masser af dumme boldtab og dumme beslutninger. De spiller alt alt for langsomt. Desuden forstår jeg ikke hvorfor de ikke smider en høj angriber i feltet, når de spiller med så mange indlæg!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1638 af Madridista hasta la muerte
Hvor er Iniesta dog bare en eminent boldbehandler. Og når det lige er ham, så må jeg sige, at det ikke engang irriterer mig synderligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1639 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
"Den spanske regering havde tabt kampen om at forbyde de catalanske uafhængighedsflag ’La Senyera Estelada’ ved pokalfinalen og det betød, at rekordmange Barca-fans netop havde dette flag med."

Dette læste jeg i fcbarcelona.dk Kan det passe det er regeringen som har forbudt det flag i finalen? Eller er det bare en propaganda?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1640 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: "Den spanske regering havde tabt kampen om at forbyde de catalanske uafhængighedsflag ’La Senyera Estelada’ ved pokalfinalen og det betød, at rekordmange Barca-fans netop havde dette flag med."

Dette læste jeg i fcbarcelona.dk Kan det passe det er regeringen som har forbudt det flag i finalen? Eller er det bare en propaganda?


Det var vist retteligt det madrilenske byråd, men på de uoplyste kanter er det vist det samme som regeringen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Sir
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #1641 af Sir
Besvaret af Sir på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: "Den spanske regering havde tabt kampen om at forbyde de catalanske uafhængighedsflag ’La Senyera Estelada’ ved pokalfinalen og det betød, at rekordmange Barca-fans netop havde dette flag med."

Dette læste jeg i fcbarcelona.dk Kan det passe det er regeringen som har forbudt det flag i finalen? Eller er det bare en propaganda?


Det var vist retteligt det madrilenske byråd, men på de uoplyste kanter er det vist det samme som regeringen.


Ikke ifølge denne Guardian-artikel, der plejer at være en meget troværdig kilde: www.theguardian.com/football/2016/may/20...copa-del-rey-sevilla
Bl.a.: "The Madrid-based court accepted the appeal filed by Barcelona and a lawyer’s association to challenge the Spanish government’s ban of the flags announced earlier this week."

Det er generelt konsensus blandt diverse medier, men jeg ved ikke, om du har en anden kilde? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1642 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: "Den spanske regering havde tabt kampen om at forbyde de catalanske uafhængighedsflag ’La Senyera Estelada’ ved pokalfinalen og det betød, at rekordmange Barca-fans netop havde dette flag med."

Dette læste jeg i fcbarcelona.dk Kan det passe det er regeringen som har forbudt det flag i finalen? Eller er det bare en propaganda?


Det var vist retteligt det madrilenske byråd, men på de uoplyste kanter er det vist det samme som regeringen.


Jeg kunne forstå hvis det var fodboldforbundet, der tog beslutningen. Synes ikke regeringen eller byrådet eller noget skulle blande sig i den slags overhoved.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1643 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Åh, man bliver sgu lidt Bayern-fan, når de beslutter sig for at synge "Que viva España" til Hyklerens afskedsfest.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Roesen7, andreashn, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #1644 af Friisen
Besvaret af Friisen på emne Om Vores Rivaler IX
@ Raúl 7

Tja - nok fordi de ikke har glemt de små 40 år, hvor Francos styre undertrykte dem, samt Madrids sidste selvmål omkring deres selvstændighedsflag... Jeg kan sq godt forstå at de buher :)!!!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Friisen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce