Bedømmelse af truppen mod Dortmund

7 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (37 brugere)

1.9 Keylor Navas
2.9 Carvajal
3.3 Danilo
2.2 Ramos
4.2 Varane
2.3 James Rodríguez
2.9 Mateo Kovačić
3.6 Modrić
3.6 Toni Kroos
2.1 Bale
1.4 Benzema
3.1 Cristiano Ronaldo
2.8 Morata
Hele holdet 2.8
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #2 af asp3200
Så skift dog ud zidane, amatør agtigt !!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #3 af BBB
Tydeligt at vi ikke plejer at spille med en 10'er under Zidane. Spillerne faldt nærmest over hinanden i flere situationer offensivt, og defensivt manglede der til gengæld noget. Ringe af Zidane.

James, Ramos og BBC var ikke gode.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Det er en satans ligegyldig gruppekamp, som vi får et helt fint resultat ud af. Hvad fanden er folk fornærmede over? Med lidt held havde vi endda vundet den skide kamp. Noget som vi nok gør på Bernabeu.

Den gule mur min bare ... tyske fans er forudsigelige, kan ikke pifte, stemmer på Merkel, og er kedelige. Videre for helvede.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #5 af Dios

BBB skrev: Tydeligt at vi ikke plejer at spille med en 10'er under Zidane. Spillerne faldt nærmest over hinanden i flere situationer offensivt, og defensivt manglede der til gengæld noget. Ringe af Zidane.


Synes faktisk kun det var James som faldt over de andre. Han har det med at søge for langt ned i banen, og så kan han jo være fuldstændig ligegyldig, da Kroos og Modric slår ham på alle parametre, hvis der skal sammenlignes på at fordele spillet i de upressede zoner.

Det har faktisk altid været mit største problem med James. Alle vil have ham ind centralt, men for mig at se, så lader han ikke til at være tryg nok til at ligge inde imellem kæderne. I mine øjne er han bare kedelig fyld på den centrale midtbane, hvis ikke kan finder de huller og supplere angrebet noget mere. Nu spillede det taktiske oplæg nok også en væsentlig rolle igår, men det er bare tendensen med James inde centralt. Han søger for langt ned for at finde pladsen. Han har et gudsbenådet venstreben, som til tider kan opveje hans manglende placeringsevne.

Så meget gerne James på den højrekant igen, så han kan trække væk fra presset og lade Carvajal være Carvajal. En langt bedre løsning end en middelmådig Bale!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #6 af DarioGomez
Fondo Sur! Enig! Jeg vil langt hellere spille uafgjort ude mod Dortmund (der altså er et pissegodt hold) end at smide point hjemme og ude mod Villarreal og Las Palmas.

Desuden også enig vedr. James - han virkede meget rådvild og placerede sig ofte bag Modric og Kroos, hvilket jo var tåbeligt. Nogen, der ved, om Guti stadig løbetræner, for det er en type som ham, vi savner. Eller måske vi bare skal prøve med Isco på den plads næste gang?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #7 af Robot

Fondo_Sur skrev: Det er en satans ligegyldig gruppekamp, som vi får et helt fint resultat ud af. Hvad fanden er folk fornærmede over? Med lidt held havde vi endda vundet den skide kamp. Noget som vi nok gør på Bernabeu.

Den gule mur min bare ... tyske fans er forudsigelige, kan ikke pifte, stemmer på Merkel, og er kedelige. Videre for helvede.


Remontada, La Décima, Galacticos er et par af de ord, som oftest er blevet forbundet med Real Madrid, og som er med til at definere Madridistas selvforståelse.

Vi har aldrig slået Dortmund ude, og med to føringsmål undervejs stod "verdens største klub" overfor en kærkommen mulighed for at ændre det faktum. Der er alt muligt grund til ikke at være tilfreds med resultatet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #8 af ChrillRM14

Robot skrev:

Fondo_Sur skrev: Det er en satans ligegyldig gruppekamp, som vi får et helt fint resultat ud af. Hvad fanden er folk fornærmede over? Med lidt held havde vi endda vundet den skide kamp. Noget som vi nok gør på Bernabeu.

Den gule mur min bare ... tyske fans er forudsigelige, kan ikke pifte, stemmer på Merkel, og er kedelige. Videre for helvede.


Remontada, La Décima, Galacticos er et par af de ord, som oftest er blevet forbundet med Real Madrid, og som er med til at definere Madridistas selvforståelse.

Vi har aldrig slået Dortmund ude, og med to føringsmål undervejs stod "verdens største klub" overfor en kærkommen mulighed for at ændre det faktum. Der er alt muligt grund til ikke at være tilfreds med resultatet!


Skal vi ikke lige starte med at få holdet på ret kurs igen, inden vi igen forventer, at holdet bare splitter alle modstandere ad uanset styrke... Når man tænker på mængden af problemer, som holdet egentlig har og har haft gennem de seneste par år, så burde vi forstå, at der skal forbedres step for step...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #9 af Sahinovic

ChrillRM14 skrev:

Robot skrev:

Fondo_Sur skrev: Det er en satans ligegyldig gruppekamp, som vi får et helt fint resultat ud af. Hvad fanden er folk fornærmede over? Med lidt held havde vi endda vundet den skide kamp. Noget som vi nok gør på Bernabeu.

Den gule mur min bare ... tyske fans er forudsigelige, kan ikke pifte, stemmer på Merkel, og er kedelige. Videre for helvede.


Remontada, La Décima, Galacticos er et par af de ord, som oftest er blevet forbundet med Real Madrid, og som er med til at definere Madridistas selvforståelse.

Vi har aldrig slået Dortmund ude, og med to føringsmål undervejs stod "verdens største klub" overfor en kærkommen mulighed for at ændre det faktum. Der er alt muligt grund til ikke at være tilfreds med resultatet!


Skal vi ikke lige starte med at få holdet på ret kurs igen, inden vi igen forventer, at holdet bare splitter alle modstandere ad uanset styrke... Når man tænker på mængden af problemer, som holdet egentlig har og har haft gennem de seneste par år, så burde vi forstå, at der skal forbedres step for step...


At få holdet på ret kurs igen var vel meningen mod Dortmund, eftersom vi i de seneste to kampe kun har formået at hive en uafgjort hjem? Der er ingen som forventer at vi splitter det ene hold efter det andet, en sejr ville være fint.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #10 af Robot

ChrillRM14 skrev:

Robot skrev:

Fondo_Sur skrev: Det er en satans ligegyldig gruppekamp, som vi får et helt fint resultat ud af. Hvad fanden er folk fornærmede over? Med lidt held havde vi endda vundet den skide kamp. Noget som vi nok gør på Bernabeu.

Den gule mur min bare ... tyske fans er forudsigelige, kan ikke pifte, stemmer på Merkel, og er kedelige. Videre for helvede.


Remontada, La Décima, Galacticos er et par af de ord, som oftest er blevet forbundet med Real Madrid, og som er med til at definere Madridistas selvforståelse.

Vi har aldrig slået Dortmund ude, og med to føringsmål undervejs stod "verdens største klub" overfor en kærkommen mulighed for at ændre det faktum. Der er alt muligt grund til ikke at være tilfreds med resultatet!


Skal vi ikke lige starte med at få holdet på ret kurs igen, inden vi igen forventer, at holdet bare splitter alle modstandere ad uanset styrke... Når man tænker på mængden af problemer, som holdet egentlig har og har haft gennem de seneste par år, så burde vi forstå, at der skal forbedres step for step...


Det er vil helt enige om, og ville inden startfløjtet gerne have solgt kampen for et enkelt point. Jeg forventer med andre ord ikke at vi splitter Dortmund fra hinanden. Med udsigten til tredje kamp uden en sejr, efter at have været foran i to omgange, og med det historiske perspektiv in mente, mener jeg ikke desto mindre at man som Madridista kun kan være decideret tilfreds hvis vi tager derfra med en sejr.

I forhold til gruppespillet som helhed er det naturligvis kun førstepladsen der tæller for Real Madrid, og vi har ganske vidst en meget bedre statistik mod Dortmund på hjemmebane, men vi skal bare ikke glemme at dén kamp ligger bare 3 dage efter vores besøg på Camp Nou.

I en sidebemærkning leverer Signal Iduna Park og Dortmunds fans simpelthen en fantastisk kulisse til kampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum