Mourinho: Real Madrid lukkede selv døren for De Gea-køb

6 år 8 måneder siden #25 af Siempre fiel

Brylle skrev:

Steen skrev:

mat_hattrick skrev:

Steen skrev: Jeg glæder mig til at se, hvor mange point Keylor Navas kommer til at koste næste sæson. Det var et mirakel at vi vandt ligaen, når man tænker over hvor mange gange han droppede i løbet af sæsonen. Det var også vildt at vi vandt CL med ham på mål. Hvis Napoli bare var lidt bedre, så havde hans katastrofale drop mod dem sendt os ud.

Manchester United har derimod en målmand som i 3-4 sæsoner i træk har reddet dem vanvittig mange point.


Når du nu siger, at du glæder dig til at se hvor mange point han kommer til at koste, så kommer jeg jo i tvivl, om du håber på at han koster 0 point, eller om du hellere vil have ret og kunne pege fingre af ham efter en sæson hvor vi har tabt mesterskabet pga. Navas...

Når det er sagt, så ville jeg da også gerne se De Gea i Real trøjen..


'Glæder' er nok det forkerte ord, for jeg håber da ikke at det sker. For min skyld må Keylor blive her i mange år endnu hvis det betyder, at vi vinder titler. Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.
Jeg fatter bare ikke, at vi accepterer middelmådighed.

Det er ellers gået udmærket de sidste to år med ham på kassen. 2 CL-titler og i år the double. Jeg medgiver, at han ikke har været super sikker gennem hele sæsonen, og trods sit voldsomt høje niveau i slutningen af sæsonen, så husker jeg ham mest for at være alt for usikker i forhold til forrige sæson. Jeg kunne godt se, at man hentede en ny keeper, men omvendt er det måske fint at give ham en sæson mere. Vi kender topniveauet og vi kender bundniveauet. Får vi hans topniveau at se, så går der ikke mange mål ind. Samtidig har vi allerede skiftet godt ud i truppen og mangler også en spiller eller to mere, så måske det er nok med udskiftninger for i år, når hullet i angrebet og evt i forsvaret bliver udfyldt, selvom jeg håber at man undlader at købe en forsvarsspiller mere.


Men er vi ude i at man forsvarer en middelmådig keeper med at vi har vundet titler? Man ka sagtens vinde titler selvom man ik har absolut topniveau på alle positioner - men det betyder vel ikke at man ik altid ska stræbe efter at forbedre sig. Det er netop i en situation som denne, hvor holdet er så stærkt, at man har mulighed for relativt gratis at optimere holdet uden at det koster. Der er vel ingen grund tilat prøve at gøre som Barca hvor de i mange år var suveræne med de 10 i marken, men skidt besat på målmandsposten. De vandt titler på trods af dette fordi de var så overlegne, men det er vel ik et eksempel at følge. Og alt det her med at Keylor er åh så vellidt - det er der sgu masser af spillere der har været uden at man har behøvet holde på dem af den grund. Der er iøvrigt ingen grund til De Gea ik sku passe fint ind i truppen - han er fra Madrid og kender en stor del af spillerne fra landsholdet. Keylor er i bedste fald en middelgod keeper - jeg har sagt det masser af gange - keepere ska hovedsageligt måles på stabilitet og drops og her rangerer Keylor umådeligt lavt - han gjorde hele forsvaret usikker de første 4/5-dele af sæsonen med sine forfærdelige præstationer uge efter uge. At han så leverer nogle store redninger i 2-3 af de sidste kampe i sæsonen var da super, men det gør Kameni, Asenjo og Rico også - og Oblak gør det gennem hele sæsonen. Trist at klubben altid blir fuldstændig apatisk på transfermarkedet når man vinder titler - i år var det simpelthen så oplagt at man ku fokusere på at få en ordentlig keeper på plads - nu ska vi i stedet for ha det her cirkus omkring målmandsposten sommer efter sommer - og kun når hans drops koster titler, så smider man kassen efter noget kvalitet. Der ska lig på bordet som man siger
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #26 af Carlos3

Siempre fiel skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

mat_hattrick skrev:

Steen skrev: Jeg glæder mig til at se, hvor mange point Keylor Navas kommer til at koste næste sæson. Det var et mirakel at vi vandt ligaen, når man tænker over hvor mange gange han droppede i løbet af sæsonen. Det var også vildt at vi vandt CL med ham på mål. Hvis Napoli bare var lidt bedre, så havde hans katastrofale drop mod dem sendt os ud.

Manchester United har derimod en målmand som i 3-4 sæsoner i træk har reddet dem vanvittig mange point.


Når du nu siger, at du glæder dig til at se hvor mange point han kommer til at koste, så kommer jeg jo i tvivl, om du håber på at han koster 0 point, eller om du hellere vil have ret og kunne pege fingre af ham efter en sæson hvor vi har tabt mesterskabet pga. Navas...

Når det er sagt, så ville jeg da også gerne se De Gea i Real trøjen..


'Glæder' er nok det forkerte ord, for jeg håber da ikke at det sker. For min skyld må Keylor blive her i mange år endnu hvis det betyder, at vi vinder titler. Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.
Jeg fatter bare ikke, at vi accepterer middelmådighed.

Det er ellers gået udmærket de sidste to år med ham på kassen. 2 CL-titler og i år the double. Jeg medgiver, at han ikke har været super sikker gennem hele sæsonen, og trods sit voldsomt høje niveau i slutningen af sæsonen, så husker jeg ham mest for at være alt for usikker i forhold til forrige sæson. Jeg kunne godt se, at man hentede en ny keeper, men omvendt er det måske fint at give ham en sæson mere. Vi kender topniveauet og vi kender bundniveauet. Får vi hans topniveau at se, så går der ikke mange mål ind. Samtidig har vi allerede skiftet godt ud i truppen og mangler også en spiller eller to mere, så måske det er nok med udskiftninger for i år, når hullet i angrebet og evt i forsvaret bliver udfyldt, selvom jeg håber at man undlader at købe en forsvarsspiller mere.


Men er vi ude i at man forsvarer en middelmådig keeper med at vi har vundet titler? Man ka sagtens vinde titler selvom man ik har absolut topniveau på alle positioner - men det betyder vel ikke at man ik altid ska stræbe efter at forbedre sig. Det er netop i en situation som denne, hvor holdet er så stærkt, at man har mulighed for relativt gratis at optimere holdet uden at det koster. Der er vel ingen grund tilat prøve at gøre som Barca hvor de i mange år var suveræne med de 10 i marken, men skidt besat på målmandsposten. De vandt titler på trods af dette fordi de var så overlegne, men det er vel ik et eksempel at følge. Og alt det her med at Keylor er åh så vellidt - det er der sgu masser af spillere der har været uden at man har behøvet holde på dem af den grund. Der er iøvrigt ingen grund til De Gea ik sku passe fint ind i truppen - han er fra Madrid og kender en stor del af spillerne fra landsholdet. Keylor er i bedste fald en middelgod keeper - jeg har sagt det masser af gange - keepere ska hovedsageligt måles på stabilitet og drops og her rangerer Keylor umådeligt lavt - han gjorde hele forsvaret usikker de første 4/5-dele af sæsonen med sine forfærdelige præstationer uge efter uge. At han så leverer nogle store redninger i 2-3 af de sidste kampe i sæsonen var da super, men det gør Kameni, Asenjo og Rico også - og Oblak gør det gennem hele sæsonen. Trist at klubben altid blir fuldstændig apatisk på transfermarkedet når man vinder titler - i år var det simpelthen så oplagt at man ku fokusere på at få en ordentlig keeper på plads - nu ska vi i stedet for ha det her cirkus omkring målmandsposten sommer efter sommer - og kun når hans drops koster titler, så smider man kassen efter noget kvalitet. Der ska lig på bordet som man siger


Jeg er med på at man som Real Madrid skal gå efter at have de bedste spillere på deres plads hele vejen rundt. Jeg støtter også gerne op om at man køber en målmand. Men på trods af at jeg godt kan se dit eksempel, så synes jeg stadig Keylor er langt over Valdez. Men ja, DDG, Courtois(og Donnarumma) er vel de eneste realistiske signinger Real kan lave på den post som ville være en forbedring, og Donnarumma er kun interessant fordi han er så ung. Men med DDG, Mbappè, og en backup til carvajal så synes jeg Real Madrids hold er enormt stærkt og deres fremtid ser rigtig lovende ud.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #27 af JimmyBroe
@MMM

For få år siden hed manden Casillas. Han blev i en periode skrottet til fordel for -på daværende tidspunkt- verdens bedste målmand Adan (vores daværende reservekeeper)... man skal fandme ikke kimse af vores reserver, der er sgu krummer i de drengeD #jegsigerdetbare

Og så til det mere seriøse, Casillas blev skrottet fordi han var en dårlig målmand og ind blev hentet et bedre alternativ.

Det mener jeg så bare ikke gør sig gældende med vores nuværende keeper.
Jo, der findes bedre målmænd derude. Jeg mener dog, at det eneste Navas mangler er cm. 10 cm mere havde gjort ham til verdens bedste keeper, i guess.

Han havde en skade, hvilket tydeligt påvirkede ham. Men forrige sæson og sidste del af den netop overstået, taler bare sit tydelige sprog. Et sprog jeg i den grad forstår og som jeg til stadighed håber flere vil begynde at tale og forstå.

Så længe vi skal ud og bruge så røv mange penge på en målmand der er marginalt bedre end vores egen, på deres gode dage vel og mærke. Så synes jeg bare ikke det er specielt attraktivt.

Jeg kommer aldrig til at kunne lide David, og efter alt det bøvl og bavl med United... Baaah.
Trommerum i Milan er da skide spændene, men han er fandme også et sats, som 100% afløser for eksempelvis Navas. Det er lidt nemmere at hente kommende (måske) kæmpestjerner til pladserne i marken, da der er langt større rotation på de pladser.
Så er der Courtois, og ham har jeg haft en flirt med i mange år. Jeg synes hvis vi skal gå efter nogen, så skal det være ham. Han kender madrid og ligaen ligesom De Gea og så er han verdensklasse.

Men, det er ikke nødvendigt. Jeg er fortaler for at beholde Navas.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #28 af BBB

JimmyBroe skrev: Jeg mener dog, at det eneste Navas mangler er cm. 10 cm mere havde gjort ham til verdens bedste keeper, i guess.


... og verdens bedste elsker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #29 af JimmyBroe

BBB skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg mener dog, at det eneste Navas mangler er cm. 10 cm mere havde gjort ham til verdens bedste keeper, i guess.


... og verdens bedste elsker.

:D
-I afsindig stærk konkurrence med paps her.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #30 af Brylle

Siempre fiel skrev:
Men er vi ude i at man forsvarer en middelmådig keeper med at vi har vundet titler? Man ka sagtens vinde titler selvom man ik har absolut topniveau på alle positioner - men det betyder vel ikke at man ik altid ska stræbe efter at forbedre sig. Det er netop i en situation som denne, hvor holdet er så stærkt, at man har mulighed for relativt gratis at optimere holdet uden at det koster. Der er vel ingen grund tilat prøve at gøre som Barca hvor de i mange år var suveræne med de 10 i marken, men skidt besat på målmandsposten. De vandt titler på trods af dette fordi de var så overlegne, men det er vel ik et eksempel at følge. Og alt det her med at Keylor er åh så vellidt - det er der sgu masser af spillere der har været uden at man har behøvet holde på dem af den grund. Der er iøvrigt ingen grund til De Gea ik sku passe fint ind i truppen - han er fra Madrid og kender en stor del af spillerne fra landsholdet. Keylor er i bedste fald en middelgod keeper - jeg har sagt det masser af gange - keepere ska hovedsageligt måles på stabilitet og drops og her rangerer Keylor umådeligt lavt - han gjorde hele forsvaret usikker de første 4/5-dele af sæsonen med sine forfærdelige præstationer uge efter uge. At han så leverer nogle store redninger i 2-3 af de sidste kampe i sæsonen var da super, men det gør Kameni, Asenjo og Rico også - og Oblak gør det gennem hele sæsonen. Trist at klubben altid blir fuldstændig apatisk på transfermarkedet når man vinder titler - i år var det simpelthen så oplagt at man ku fokusere på at få en ordentlig keeper på plads - nu ska vi i stedet for ha det her cirkus omkring målmandsposten sommer efter sommer - og kun når hans drops koster titler, så smider man kassen efter noget kvalitet. Der ska lig på bordet som man siger

Dude, jeg bruger en enkelt sætning på at nævne, at vi vandt the double og så hører du ikke mere om det. Så jeg forstår ikke, hvorfor du skal få det til at se ud som om at det er mit eneste argument. :)

Navas havde i sidste sæson alt for mange dårlige kampe. Forrige sæson havde han ikke de store problemer. Derfor kan man vælge at bruge rigtig mange penge på en ny keeper eller man kan arbejde på at få Navas tilbage i topform, og hvis man får det, så har man også en klassekeeper. Det har vi jo set før. Jeg kan egentlig både leve med at have Navas på kassen eller hvis man går ud og køber en ny førstekeeper. Begge dele har sine fordele og ulemper.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #31 af El Nacho
I min optik er Navas ikke god nok til at være førstekeeper for Real Madrid - eller rettere, han er ikke stabil nok. Når han rammer dagen, er han blandt de absolut bedste målmænd i verden, men det er bare ikke nok når hvert eneste point kan blive afgørende for om vi eller et andet hold vinder mesterskabet.
Jeg er enig i, at Navas ikke koster så mange point som nogen får det til at fremstå som, men en keeper som David de Gea redder relativt ofte point hjem til United ved at trylle en redning frem som man ikke skulle forvente, og det er dét jeg virkelig savner fra Navas - ikke at han bare er uden skyld hvis det går galt.

Siden Casillas har vi ikke haft kontinuitet og klasse på målmandsposten i flere år i træk, og det vil jeg rigtig gerne tilbage til. Donnarumma er spændende, men er der nogen der har godt styr på vores ungdomsafdeling, som kan fortælle mig om vi eventuelt har en målmand i egne rækker som har potentiale til at være førsteholdskeeper?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #32 af Zyconith

El Nacho skrev: I min optik er Navas ikke god nok til at være førstekeeper for Real Madrid - eller rettere, han er ikke stabil nok. Når han rammer dagen, er han blandt de absolut bedste målmænd i verden, men det er bare ikke nok når hvert eneste point kan blive afgørende for om vi eller et andet hold vinder mesterskabet.
Jeg er enig i, at Navas ikke koster så mange point som nogen får det til at fremstå som, men en keeper som David de Gea redder relativt ofte point hjem til United ved at trylle en redning frem som man ikke skulle forvente, og det er dét jeg virkelig savner fra Navas - ikke at han bare er uden skyld hvis det går galt.

Siden Casillas har vi ikke haft kontinuitet og klasse på målmandsposten i flere år i træk, og det vil jeg rigtig gerne tilbage til. Donnarumma er spændende, men er der nogen der har godt styr på vores ungdomsafdeling, som kan fortælle mig om vi eventuelt har en målmand i egne rækker som har potentiale til at være førsteholdskeeper?


Det har han så sandeligt også gjort i de sidste to sæsoner. Den første mere end den anden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #33 af Dios
Hvorfor bruger folk herinde penge som argument for ikke at købe? Vil man have de bedste spillere i verden, så koster det uanset position. Priserne er skruet op, men penge er jo ikke problemet i sidste ende. Vil man forstærke truppen, så koster det medmindre man er heldig eller spotter en spiller med et kæmpe potentiale som Asensio f.eks..

Courtois næste sommer bliver jo heller ikke billig, selvom han har kontraktudløb sommeren 2019. De Gea kostede lige knap €60, som man ikke var villig til at give, og Courtois vil jo komme til at koste det samme.
Lad os nu glemme det med, at det er mange penge for en målmand. Det er på tide, at andre end offensive spillere bliver anerkendt. Ikke at jeg er vild med prisen er presset op, men om det er målmanden der laver redningen eller angriberen der scorer målet som sikre titlen burde være fuldstændig ligegyldigt.

Man kan argumentere for og imod Navas. Navas er lige efter de absolut bedste målmænd som Neuer, De Gea, Courtois og Oblak. Sammenlign det lidt med en midtbanespiller eller angriber i stedet for at nævn titler etc. som argumenter for at beholde Navas. Og nej Brylle den er ikke møntet på dig :D Vil man nøjes med det næstbedste?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #34 af Daniel

Dios skrev: Hvorfor bruger folk herinde penge som argument for ikke at købe? Vil man have de bedste spillere i verden, så koster det uanset position. Priserne er skruet op, men penge er jo ikke problemet i sidste ende. Vil man forstærke truppen, så koster det medmindre man er heldig eller spotter en spiller med et kæmpe potentiale som Asensio f.eks..

Courtois næste sommer bliver jo heller ikke billig, selvom han har kontraktudløb sommeren 2019. De Gea kostede lige knap €60, som man ikke var villig til at give, og Courtois vil jo komme til at koste det samme.
Lad os nu glemme det med, at det er mange penge for en målmand. Det er på tide, at andre end offensive spillere bliver anerkendt. Ikke at jeg er vild med prisen er presset op, men om det er målmanden der laver redningen eller angriberen der scorer målet som sikre titlen burde være fuldstændig ligegyldigt.

Man kan argumentere for og imod Navas. Navas er lige efter de absolut bedste målmænd som Neuer, De Gea, Courtois og Oblak. Sammenlign det lidt med en midtbanespiller eller angriber i stedet for at nævn titler etc. som argumenter for at beholde Navas. Og nej Brylle den er ikke møntet på dig :D Vil man nøjes med det næstbedste?


Der er op til flere brugere, som stiller sig tilfreds med Benzema ;-)

Jeg finder ikke DDG videre interessant længere. Han vil IKKE Real Madrid. Det er efterhånden tydeligt. Derfor kan jeg sagtens forstå, at Navas er at foretrække fra madrilensk side. Jeg ser hellere pengene brugt på Courtois næste sæson eller måske Kepa Arrizabalaga, hvis Real Madrid fortsætter med at hente de største spanske talenter vel og mærke.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #35 af Carlos3

Daniel skrev:

Dios skrev: Hvorfor bruger folk herinde penge som argument for ikke at købe? Vil man have de bedste spillere i verden, så koster det uanset position. Priserne er skruet op, men penge er jo ikke problemet i sidste ende. Vil man forstærke truppen, så koster det medmindre man er heldig eller spotter en spiller med et kæmpe potentiale som Asensio f.eks..

Courtois næste sommer bliver jo heller ikke billig, selvom han har kontraktudløb sommeren 2019. De Gea kostede lige knap €60, som man ikke var villig til at give, og Courtois vil jo komme til at koste det samme.
Lad os nu glemme det med, at det er mange penge for en målmand. Det er på tide, at andre end offensive spillere bliver anerkendt. Ikke at jeg er vild med prisen er presset op, men om det er målmanden der laver redningen eller angriberen der scorer målet som sikre titlen burde være fuldstændig ligegyldigt.

Man kan argumentere for og imod Navas. Navas er lige efter de absolut bedste målmænd som Neuer, De Gea, Courtois og Oblak. Sammenlign det lidt med en midtbanespiller eller angriber i stedet for at nævn titler etc. som argumenter for at beholde Navas. Og nej Brylle den er ikke møntet på dig :D Vil man nøjes med det næstbedste?


Der er op til flere brugere, som stiller sig tilfreds med Benzema ;-)

Jeg finder ikke DDG videre interessant længere. Han vil IKKE Real Madrid. Det er efterhånden tydeligt. Derfor kan jeg sagtens forstå, at Navas er at foretrække fra madrilensk side. Jeg ser hellere pengene brugt på Courtois næste sæson eller måske Kepa Arrizabalaga, hvis Real Madrid fortsætter med at hente de største spanske talenter vel og mærke.


Kepa ville være en fed signing! Og ja jeg ved godt at Navas ikke er verdens bedste målmand, men folk herinde har også travlt med at gøre ham dårligere end han egentlig er. Han har haft en sløj sæson udover slutningen, men det var han bestemt ikke den eneste der havde.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #36 af El_Juan
Var det ikke i omegnen af de 30-40 millioner euro klubben var tæt på at hente De Gea for den sommer hvor han kun havde et år tilbage af sin kontrakt? Inden faxmaskinen strejkede... Med en markedsværdi på €40 mio. og kun et år tilbage af sin kontrakt med Chelsea til næste sommer, er det vel heller ikke utænkeligt, at Courtois kan sikres for i omegnen af de 30-40 millioner euro... Jeg håber der arbejdes på det allerede nu ude i kulissen.

Alternativt er der selvfølgelig Kepa. Der forstår jeg så ikke, hvorfor Real Madrid ikke har forsøgt at hente ham allerede. For en måneds tid siden stod hans kontrakt til at udløbe næste sommer og han havde en frikøbsklausul på €30 mio. På det tidspunkt forlød det, at han var blevet enig med Athletic om en ny kontrakt frem til 2022, med en frikøbsklausul i omegnen af €50 mio. Jeg kan dog ikke finde ud af, om han har skrevet under endnu eller ej. Ifølge Transfermarkt har han fortsat kontraktudløb næste sommer.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce