Defensa Central: Galatasaray forbereder bud på Hazard

Køen til spilletid for Eden Hazard synes at være blevet kortere i Real Madrid, idét man har tyndet ud i reserveangriberne, har sagt farvel til Gareth Bale og øjensynligt placeret Marco Asensio længere tilbage i køen. Tilmed har Hazard meldt sig klar til endelig at præstere, men alligevel fortsætter rygterne om interesse fra andre klubber at svirre.

Det seneste skud på stammen er dog ikke fra en klub i en af Europas fem største ligaer. Derimod er der tale om Galatasaray, der allerede har hentet spillere som Dries Mertens og Lucas Torreira i dette transfervindue. Ifølge Defensa Central overvejer den tyrkiske klub nu også at give Real Madrid et bud på den belgiske 7’er, der formentlig skal affinde sig med at være reserve for Benzema i den kommende sæson.

Dette skifte er naturligvis i den mere usandsynlige ende, og Carlo Ancelotti satte senest handling bag sine ord i forhold til at give Hazard mere spilletid i denne sæson ved at give ham lidt over en halv time på banen i sæsonens første ligakamp imod Almería.