Om Vores Rivaler IX

7 år 8 måneder siden #2017 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Hvem er så bedst - spiller for spiller? ;-)
(1 - X - 2)

Mm1: Navas Vs. Stegen (1)
Mm2: Casilla Vs. Cillessen (1)
Mm3: Yanez Vs. Matip (X)
Hb1: Carvajal Vs. Roberto 1
Hb2: Danilo Vs. Vidal 1
Hcb1: Pepe Vs. Pique (X)
Hcb2: Varane Vs. Umiti (1)
Vcb1: Ramos Vs. Mascherano (1)
Vcb2: Nacho Vs. Mathieu (X)
Vb1: Marcelo Vs. Alba (1)
Vb2: Coentrao Vs. Digne (2)
Dm1:: Casemiro Vs. Busquets (2)
Dm2: Kovacic Vs. Gomes (2)
Hcm1: Modric Vs. Rakitic (1)
Hcm2: Isco Vs. Rafinha (1)
Vcm1: Kroos Vs. Iniesta (2)
Vcm2: James -
Hw1: Bale Vs. Messi (2)
Hw2: Lucas - D. Suarez (1)
Vw1: Ronaldo Vs. Neymar (1)
Vw2: Asensio Vs. Turan (2)
Ang1: Benzema Vs. L. Suarez (2)
Ang2: Morata Vs. Alcacer (1)
Ang3: Mariano -

Real: 12
Barca: 7
Uafgjort: 3
Resterende: 2 (James og Mariano)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2018 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Mino Raiola har denne sommer tjent mere end Cristiano Ronaldo gør på et helt år. I kommissioner.

Cristiano Ronaldo får i omegnen af 20 millioner € om året.

Mino Raiola solgte Zlatan, Pogba og Mkhitaryan til Manchester United og Raiola fik 30 millioner € i kommissioner.............eller det samme, som vi gav for Álvaro Morata.

Jeg begynder at forstå, at vi ikke handler med ham..........uden at vide, hvor meget Jorge Mendes kræver sig betalt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2019 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Engelsk fodbold har denne sommer investeret for intet mindre end 1,4 millarder €, mens La Liga blot har brugt i omegnen af 460 millioner €.

Men vi kan vel godt forvente, at spansk fodbold fortsat dominerer i europæisk fodbold, ikke? Hvad siger I?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2020 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Jeg begynder at forstå, at vi ikke handler med ham..........uden at vide, hvor meget Jorge Mendes kræver sig betalt.


Mendes er nr. 2 på Forbes liste over sportsagenter, så mon ikke han også tager sig pænt betalt.

Forskellen er bare at Mendes fører sig frem som Harvey Specter, mens Mino Raiola fører sig frem som Saul Goodman.

Og alene af den grund kan jeg godt forstå man helst handler med Mendes.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2021 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Hvem er så bedst - spiller for spiller? ;-)
(1 - X - 2)

Mm1: Navas Vs. Stegen (1)
Mm2: Casilla Vs. Cillessen (1)
Mm3: Yanez Vs. Matip (X)
Hb1: Carvajal Vs. Roberto 1
Hb2: Danilo Vs. Vidal 1
Hcb1: Pepe Vs. Pique (X)
Hcb2: Varane Vs. Umiti (1)
Vcb1: Ramos Vs. Mascherano (1)
Vcb2: Nacho Vs. Mathieu (X)
Vb1: Marcelo Vs. Alba (1)
Vb2: Coentrao Vs. Digne (2)
Dm1:: Casemiro Vs. Busquets (2)
Dm2: Kovacic Vs. Gomes (2)
Hcm1: Modric Vs. Rakitic (1)
Hcm2: Isco Vs. Rafinha (1)
Vcm1: Kroos Vs. Iniesta (2)
Vcm2: James -
Hw1: Bale Vs. Messi (2)
Hw2: Lucas - D. Suarez (1)
Vw1: Ronaldo Vs. Neymar (1)
Vw2: Asensio Vs. Turan (2)
Ang1: Benzema Vs. L. Suarez (2)
Ang2: Morata Vs. Alcacer (1)
Ang3: Mariano -

Real: 12
Barca: 7
Uafgjort: 3
Resterende: 2 (James og Mariano)


Ret interessant at stille det sådan op. Det er selvfølgelig ikke den hele sandhed at sammenligne spiller for spiller, fx vil jeg mene at Suarez er en del bedre end Benz, hvor Isco og Rafinha forskellen ikke er så stor IMO.
men jeg havde ikke selv tænkt på denne sammenligning, så ret spændende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2022 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Engelsk fodbold har denne sommer investeret for intet mindre end 1,4 millarder €, mens La Liga blot har brugt i omegnen af 460 millioner €.

Men vi kan vel godt forvente, at spansk fodbold fortsat dominerer i europæisk fodbold, ikke? Hvad siger I?


I Champions League har jeg i første omgang svært ved at tage Leicester City og Arsenal seriøse. Udover dem har vi Chelsea og Manchester City, og jeg kan ikke se dem nå en eventuelt finale frem for Real Madrid, FC Barcelona, Atl. Madrid eller FC Bayern.

Det at Chelsea lige har været ude og købe en så grinagtig spiller som David Luiz, fortæller jo egentligt meget godt hvor de står som hold. Så har vi Manchester City som har købt to gode spillere i form af Gündoğan og Nolito. Gündoğan lægger - som altid - stærkt ud med at blive skadet, ærgerligt for det er en fantastisk spiller, men konstant skadet. Nolito har helt sikkert været et godt køb, men er det nok til at kunne få succes i Champions League? Så har de også købt John Stones, men her ved jeg ikke hvor jeg skal begynde med så stor en engelsk elendighed.

De tre største klubber i Premier League har dog med signinger som Conte, Mourinho og Pep Guardiola taget et skridt i den rigtige retning.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2023 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev: Engelsk fodbold har denne sommer investeret for intet mindre end 1,4 millarder €, mens La Liga blot har brugt i omegnen af 460 millioner €.

Men vi kan vel godt forvente, at spansk fodbold fortsat dominerer i europæisk fodbold, ikke? Hvad siger I?


I Champions League har jeg i første omgang svært ved at tage Leicester City og Arsenal seriøse. Udover dem har vi Chelsea og Manchester City, og jeg kan ikke se dem nå en eventuelt finale frem for Real Madrid, FC Barcelona, Atl. Madrid eller FC Bayern.

Det at Chelsea lige har været ude og købe en så grinagtig spiller som David Luiz, fortæller jo egentligt meget godt hvor de står som hold. Så har vi Manchester City som har købt to gode spillere i form af Gündoğan og Nolito. Gündoğan lægger - som altid - stærkt ud med at blive skadet, ærgerligt for det er en fantastisk spiller, men konstant skadet. Nolito har helt sikkert været et godt køb, men er det nok til at kunne få succes i Champions League? Så har de også købt John Stones, men her ved jeg ikke hvor jeg skal begynde med så stor en engelsk elendighed.

De tre største klubber i Premier League har dog med signinger som Conte, Mourinho og Pep Guardiola taget et skridt i den rigtige retning.


Chelsea er ikke i Champions League. Det er Tottenham derimod og de har jo heller ikke en kinamands chance for at opnå noget som helst i CL.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2024 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Engelsk fodbold har denne sommer investeret for intet mindre end 1,4 millarder €, mens La Liga blot har brugt i omegnen af 460 millioner €.

Men vi kan vel godt forvente, at spansk fodbold fortsat dominerer i europæisk fodbold, ikke? Hvad siger I?


Benitez og Di Matteo i Championship har sammenlagt investeret for mere end Atletico og Real.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2025 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev: Engelsk fodbold har denne sommer investeret for intet mindre end 1,4 millarder €, mens La Liga blot har brugt i omegnen af 460 millioner €.

Men vi kan vel godt forvente, at spansk fodbold fortsat dominerer i europæisk fodbold, ikke? Hvad siger I?


I Champions League har jeg i første omgang svært ved at tage Leicester City og Arsenal seriøse. Udover dem har vi Chelsea og Manchester City, og jeg kan ikke se dem nå en eventuelt finale frem for Real Madrid, FC Barcelona, Atl. Madrid eller FC Bayern.

Det at Chelsea lige har været ude og købe en så grinagtig spiller som David Luiz, fortæller jo egentligt meget godt hvor de står som hold. Så har vi Manchester City som har købt to gode spillere i form af Gündoğan og Nolito. Gündoğan lægger - som altid - stærkt ud med at blive skadet, ærgerligt for det er en fantastisk spiller, men konstant skadet. Nolito har helt sikkert været et godt køb, men er det nok til at kunne få succes i Champions League? Så har de også købt John Stones, men her ved jeg ikke hvor jeg skal begynde med så stor en engelsk elendighed.

De tre største klubber i Premier League har dog med signinger som Conte, Mourinho og Pep Guardiola taget et skridt i den rigtige retning.


Chelsea er ikke i Champions League. Det er Tottenham derimod og de har jo heller ikke en kinamands chance for at opnå noget som helst i CL.


Lol, det havde jeg helt glemt :-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2026 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev: Forskellen er bare at Mendes fører sig frem som Harvey Specter, mens Mino Raiola fører sig frem som Saul Goodman.


Tak tak tak tak tak tak!!!! :)

Jeg føler helt klart at La Liga stadig er tre niveauer over Premier League, men jeg forventer også at de kommer til at indhente og overhale inden få år.

De skal bare lige lære at bruge penge først. De opfører sig som mini Real Madrid, der ikke har lært hvad man skal købe og hvad man skal holde sig fra.

Men om 10 år er der kontinuerligt to engelske hold i Champions League semifinalerne. Desværre.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • eksperten
  • Gæst
  • Gæst
7 år 8 måneder siden #2027 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev:

-#7- skrev: Forskellen er bare at Mendes fører sig frem som Harvey Specter, mens Mino Raiola fører sig frem som Saul Goodman.


Tak tak tak tak tak tak!!!! :)

Jeg føler helt klart at La Liga stadig er tre niveauer over Premier League, men jeg forventer også at de kommer til at indhente og overhale inden få år.

De skal bare lige lære at bruge penge først. De opfører sig som mini Real Madrid, der ikke har lært hvad man skal købe og hvad man skal holde sig fra.

Men om 10 år er der kontinuerligt to engelske hold i Champions League semifinalerne. Desværre.


Du mener at de skal købe spillere som, Illarramendi for 40 millioner euro eller give 14 for Lucas Silva og smide ham i bad efter 3 kampe. Eller du må mene at de skal have Real Madrid som forbillede, når de køber spillere som der ikke er behov for som James for 80 millioner euro.

Nu skal vi vist heller ikke langt tid tilbage før vi kunne finde Altintop i truppen. Det var jo en klasse signing !
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved eksperten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2028 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Du bliver skarpere for hvert tråd man ser dig i :P

Ja jeg taler udelukkende om spillere som Illaramendi, Lucas og Altintop.. Suk

Som forsvarende Champions League mester for anden gang på tre år, kan jeg afsløre at det faktisk går udemærket. En del bedre end det går i det engelske.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum