Skuffet - Tipskonkurrencen
Vil starte med at gøre opmærksom på at det selvfølgelig mere eller mindre er min egen skyld, men:
Da jeg den efter den sidste runde i 2013 gik på ferie, som delt et'er, var jeg overbevist om at det var den sidste runde i tipskonkurrencen (desværre). Derfor troede jeg selvfølgelig at jeg havde vundet eller blevet nr. 2 og jeg var enda inde at kikke torsdagen inden 18. runde begyndte, for at være helt sikker på at der ikke kom en ny runde. Da i endnu ikke havde opstillet mulighed gik jeg ud fra den var slut. Så er lidt træt af at jeg ikke fik tipset.
2 ting ved det. Jeg skal selvfølgelig være mere opmærksom næste gang, men vil i ikke godt en anden gang være venlige at smide den lidt hurtigere op, i havde trosalt over 2 uger til det.
Håber i laver denne konkurrence en gang mere, udover denne lille ting, har det været en fornøjelse.
Venlig Hilsen Daniel Holm
HALA MADRID!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
dani9799 skrev: Hej Madridista
Vil starte med at gøre opmærksom på at det selvfølgelig mere eller mindre er min egen skyld, men:
Da jeg den efter den sidste runde i 2013 gik på ferie, som delt et'er, var jeg overbevist om at det var den sidste runde i tipskonkurrencen (desværre). Derfor troede jeg selvfølgelig at jeg havde vundet eller blevet nr. 2 og jeg var enda inde at kikke torsdagen inden 18. runde begyndte, for at være helt sikker på at der ikke kom en ny runde. Da i endnu ikke havde opstillet mulighed gik jeg ud fra den var slut. Så er lidt træt af at jeg ikke fik tipset.
2 ting ved det. Jeg skal selvfølgelig være mere opmærksom næste gang, men vil i ikke godt en anden gang være venlige at smide den lidt hurtigere op, i havde trosalt over 2 uger til det.
Håber i laver denne konkurrence en gang mere, udover denne lille ting, har det været en fornøjelse.
Venlig Hilsen Daniel Holm
HALA MADRID!!
Det er naturligvis super-ærgerligt, men ligesom alle andre har vi også været juleferie-ramte, så den kom op i løbet af torsdagen og det må være sket ret tidligt. (I skrivende stund er det 4 dage og 12 timer siden, at den blev lagt på).
Konkurrencen kører sæsonen ud med månedlige vindere og en samlet vinder, så gør dig klar til runde 19, den kommer lige om lidt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Administrationen
-
- Administrator
-