Sæsonen 2014/2015
Hvis han ikke spiller med en skade, så ved jeg snart ikke hvad. I alt hvad han fortager er det som om, at førsteprioriteten er at passe på sig selv. Han søger slet ikke bolden og driblinger som han plejer.... Men fint mål.
Derudover: Jeg kan godt forstå at holdet ikke helt sammenspillet, og der mangler lidt kampform. Men det her var altså for sløjt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
M_linding skrev: Der er altså stadig noget galt med Ronaldo...
Hvis han ikke spiller med en skade, så ved jeg snart ikke hvad. I alt hvad han fortager er det som om, at førsteprioriteten er at passe på sig selv. Han søger slet ikke bolden og driblinger som han plejer.... Men fint mål.
Derudover: Jeg kan godt forstå at holdet ikke helt sammenspillet, og der mangler lidt kampform. Men det her var altså for sløjt!
Jeg er enig, og jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke lukker ham ned for et par måneder.
Giv nu skaden den tid den kræver og have ham tilbage i vanlig stil når programmet bliver hårdere fra november.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Men uanset hvad så er det at sætte ham ind i midten tåbeligt, han er en kantspiller og hele hans måde at spille på er bygget op omkring løb og dribblinger fra kanten og ind ad.
Ronaldo og Bale var begge totalt usynlige i denne kamp... puha hvor jeg håber dette forbedrer sig til de næste kampe.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi har ikke rigtig nogen alternativer til Benzeme og det ser ikke ud til, at vi køber en konkurrent, så hvad skal vi gøre, hvis han bliver skadet?
Vi kan operer med falske 9'er med James og Isco eller også kan vi (Her kommer det) smide Ramos oppe foran!
Han er slet ikke dårlig med fødderne og desuden bomstærk i hovedspillet og så slipper for hans idioti nede bagved.
Varane og Pepe vil give meget mere ro end Ramos, hvor man hele tiden er bange for, at han laver noget dumt.
madrid2000 skrev: Det lyder måske nok så dumt, men jeg vil alligevel dele ideen...
Vi har ikke rigtig nogen alternativer til Benzeme og det ser ikke ud til, at vi køber en konkurrent, så hvad skal vi gøre, hvis han bliver skadet?
Vi kan operer med falske 9'er med James og Isco eller også kan vi (Her kommer det) smide Ramos oppe foran!
Han er slet ikke dårlig med fødderne og desuden bomstærk i hovedspillet og så slipper for hans idioti nede bagved.
Varane og Pepe vil give meget mere end Ramos, hvor man hele tiden er bange for, at han laver noget dumt.
Ahhhhh der strammer du den sku :D
I så fald, at Xabi skifter til Bayern tror jeg IKKE, at klubben erstatter ham. Noget siger mig, at Carletto kommer til at skifte fra 4-3-3 til den lidt mere Manchester City-agtige 4-4-2 (4-2-2-2) og der derfor kun vil være de fire deciderede centrale midtbanespillere (Kroos, Modric, Illarra og Khedira). Hvor der i de lidt større kampe stadig vil være mulighed for, at spille 4-3-3 (med midtbanekonstellationen Kroos, Khedira, Modric).
Det vil den kommende tid vise. Henter de en erstatning for Xabi (Vidal, Luiz Gustavo eller anden), så tager jeg det i mig igen og tror de holder ved 4-3-3-formationen, men sker det ikke, så holder jeg fast i fornemmelsen og så tror jeg i stedet der kommer en eller to nye offensivspillere (hvor den ene er Falcao).
Casillas, Navas, Pacheco
Carvajal, Arbeloa
Pepe, Varane
Sergio Ramos, Nacho
Coentrão, Marcelo
Modric, Khedira
Kroos, Illarramendi
Bale, (indsæt selv ny offensivspiller (Kagawa, Cerci, Lavezzi, Pastore...))
James, Isco
Cristiano, Jesé
Benzema, Falcao (eller Destro)
PS. Glem alt om Reus. I hvert fald denne sommer. Han kommer ikke nu.
Alonso er Ancelotti's højre arm på banen og er en vigtig leder i truppen. Det giver ingen mening at sælge ham for en slik.
Jeg ser på ingen måde Alonso som værende i samme båd som Arbeloa, der virker mere til at køre et one-man show.
Tilføjelse: Hold da kæft hvor er spansk presse sikre på et skifte! Det ser ud til jeg må æde min hat....!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Elkrimi skrev: Er det ikke lidt naivt at tro på rygtet om Xabi til Bayern? Især nu hvor de har hentet Benatia ind.
Alonso er Ancelotti's højre arm på banen og er en vigtig leder i truppen. Det giver ingen mening at sælge ham for en slik.
Jeg ser på ingen måde Alonso som værende i samme båd som Arbeloa, der virker mere til at køre et one-man show.
Tilføjelse: Hold da kæft hvor er spansk presse sikre på et skifte! Det ser ud til jeg må æde min hat....!
Alle virker overbeviste og det skulle være Xabi selv som ønsker at skifte, hvorfor man lader ham smutte. Xabi er tabt, hvor forundrende det end er med timingen.
- JJ-86
- Gæst
-
Modric og Kroos er gode, har kvaliteten og er del af den vigtige stamme for Real Madrid. Men at alternativerne for dem er Illarra og Khedira som backup? evt. Isco og James.
Desuden er jeg bekymret overfor karantæner og skader hos Modric og Kroos, eller når deres spil ikke fungere. Puha håber ikke det sker. Men jeg kan godt forestille mig at enten Modric eller Kroos har karantæne i en vigtig knock out kamp i Champions League, også er man nødt til at starte inde med Khedira og Illarra mod f.eks. Chelsea eller Barcelona. Jeg håber virkelig at Illarra tager sig sammen i år og viser ansvar. Jeg håber ikke at Khedira er mæt i Real Madrid og sit succesfulde VM. Jeg håber han holder et højt niveau og gejst, som han tidligere har vist glimt af. Jeg håber virkelig ikke det giver bagslag i midten eller i slutningen af sæsonen pga. vi har tyndet ud på midtbanen.
Men nu må tiden vise sig, og det kan være Perez tager en kanin op af hatten før transfervinduet lukker, og om kaninen er en midtbane spiller som erstatning for Xabi, eller en angriber må tiden vise sig. Men spændende bliver det de næste par dage.