Sæsonen 2014/2015

11 år 6 måneder siden #925 af DaRamos
Besvaret af DaRamos på emne Sæsonen 2014/2015
www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Det var da en forfærdelig bane de spiller på. Ikke de perfekte omgivelser for Ødegaard og co.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #926 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

DaRamos skrev: www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Det var da en forfærdelig bane de spiller på. Ikke de perfekte omgivelser for Ødegaard og co.

Jeg gider næsten ikke engang se kampen; så dårlig er banen. Der kommer ikke til at ske noget der minder om fodbold, i den her kamp... :(

11 år 6 måneder siden #927 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

DaRamos skrev: www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Jeg gider næsten ikke engang se kampen; så dårlig er banen. Der kommer ikke til at ske noget der minder om fodbold, i den her kamp... :(

Du fik ret, der blev virkelig ikke spillet noget der mindede om fodbold. Det er vel hvad man kan forvente af 3. bedste række

11 år 6 måneder siden #928 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Dejligt med nederlag til Ath Madrid 0-2. Så skal vi bare komme igang igen og vinde den skide liga.

11 år 6 måneder siden #929 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Sæsonen 2014/2015
Må håbe der snart bliver et pusterum til Kroos. Ved godt at skades situationen ikke har gjort det nemmere for Ancelotti, men måske bedre rotation/udskiftninger kunne have begrænset det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #930 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Som man troede, at bålet var slukket, så skulle der naturligvis lidt benzin i for at gang i det igen.

Glæder mig til at se Ronaldos reaktion på Kroos' udmelding om, at det var et dårligt tidspunkt at holde fest, som Ronaldo jo gjorde oven på El Derbi nederlaget.
Kilde: www.marca.com/2015/02/19/futbol/equipos/...drid/1424344149.html

Det var jo ikke en hvilken som helst fødseldag. Han blev jo 30 år og havde venner, familien og Kevin Roldan, (der siden har vist sig at udnytte Ronaldo, så hans musik kunne få mere omtale) fløjet til Madrid.

11 år 6 måneder siden #931 af M_linding

HHB65 skrev: Må håbe der snart bliver et pusterum til Kroos. Ved godt at skades situationen ikke har gjort det nemmere for Ancelotti, men måske bedre rotation/udskiftninger kunne have begrænset det.

I forlængelse af ovenstående, så håber jeg at Ancelotti får reserverne lidt i spil på søndag.

Elche er ikke fantastiske på hjemmebane. Og selvom de på det seneste har lukket få mål ind, så tabte de for kort tid siden 0-6 til Barcelona - også på hjemmebane.

Hvis vi er foran til pausen - og det burde være muligt - så må der være muligheder for nogle tidligere udskiftninger. Især ser jeg gerne, at man forsøger at skåne Kroos. Pt. bliver jeg nervøs hver gang han går ind i en nærkamp... Fordi ham må vi bare ikke miste.
Problemet for Ancelotti er nok det samme, som det han havde med Alonso sidste sæson. Da Alonso ikke kunne spille, havde holdet ingen struktur på banen. Derfor turde han ikke tage Alonso af holdet, da han først var klar. Og med Modric skade er Kroos lige så uundværlig - så han starter uanset hvad. Jeg håber så, at han tidligt i kampen kan bytte med Silva eller Illarra.

Men hvad med Bale og Benzema? Kunne det ikke være oplagt at spare en af disse, og give Jesé noget tiltrængt spilletide....? Jeg ser det lidt som to fluer i et smæk: Det kan blive meget værdifuldt for os, hvis vi kan få Jesé tilbage i den kampform, som han befandt sig i for 12 måneder siden. Samtidig må denne kamp mod Elche være en mulighed for, at starte kampen med Bale eller Benzema på bænken, uden at det koster sejren.

Men igen; så er Benzema måske blevet lige så svær at erstatte, som Kroos er det... Hans funktion som 9'er og falsk 9'er på samme tid er vigtig for den måde holdet spiller på, og den rolle kan hverken Jesé eller Chicharito spille. Jeg tror i hvert fald ikke, at Jesé kan. Det er nok også derfor, at Ancelotti i nogle kampe har brugt Isco deroppe; netop for at have en spiller med playmaker-kvaliteter liggende imellem Ronaldo og Bale.

Lidt apropos hele diskussionen omkring rotation og kvaliteten af reserverne: Er der nogen der har fulgt Casemiro for Porto? Det slog mig igår, at han tilsyneladende er vokset meget som spiller i det portugisiske, og virkelig bragte meget godt i deres kamp i går... Idéen med at hente ham ind i stedet for Khedira eller Illarra er måske slet ikke så dum. Og det ville være en klar fordel, hvis vi havde nogle breddespillere som Ancelotti stolede på, sådan så vi kunne få gang i noget mere rotation, og dermed have kampklar spillere siddende på bænken...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

11 år 6 måneder siden #932 af M_linding
Fra bold.dk:

Kroatiske Luka Modric er nu tilbage i træning for Real Madrid og kan være i spil til weekendens kamp mod Elche.

Siden november har Real Madrid måttet undvære midtbaneprofilen Luka Modric, men nu kan de forsvarende Champions League-mestre snart gøre brug af kroaten igen.

På sin Twitter-profil oplyser klubben, at Luka Modric deltog i dagens lette træning oven på Schalke-kampen i går. Træner Carlo Ancelotti kan således igen råde over den centrale midtbanespiller, når det i weekenden går løs mod Elche

Er skribenten ikke liiiige optimistisk nok?:)

Men fantastisk nyhed..
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved M_linding.

11 år 6 måneder siden #933 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev: Fra bold.dk:

Kroatiske Luka Modric er nu tilbage i træning for Real Madrid og kan være i spil til weekendens kamp mod Elche.

Siden november har Real Madrid måttet undvære midtbaneprofilen Luka Modric, men nu kan de forsvarende Champions League-mestre snart gøre brug af kroaten igen.

På sin Twitter-profil oplyser klubben, at Luka Modric deltog i dagens lette træning oven på Schalke-kampen i går. Træner Carlo Ancelotti kan således igen råde over den centrale midtbanespiller, når det i weekenden går løs mod Elche

Men fantastisk nyhed..

Jeg tænker at hvis han har trænet med i dag og vi først spiller søndag, så vil jeg ikke udelukke at han kommer på banen de sidste 20-30 min. Jeg tror at Ancelotti har det på samme måde som os. Han vil have ham i form hurtigst muligt.

11 år 6 måneder siden #934 af M_linding

ElMadrid skrev:

M_linding skrev: Fra bold.dk:

Men fantastisk nyhed..

Jeg tænker at hvis han har trænet med i dag og vi først spiller søndag, så vil jeg ikke udelukke at han kommer på banen de sidste 20-30 min. Jeg tror at Ancelotti har det på samme måde som os. Han vil have ham i form hurtigst muligt.

Så er jeg mere fan af "ingen-grund-til-at-tage-chancer-tankegangen"...;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #935 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2014/2015
Ingen grund til at forhaste os i at få Modric tilbage. Vi bør selvf. kunne slå Elche uden ham. Så er der en hel uge til næste kamp, lad os satse på den.

11 år 6 måneder siden #936 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015
Det handler vel om, at få Modric 100% klar til udekampen på San Mamés D. 7 marts. For blot 2 uger efter er der den vigtigste kamp På Camp Nou i ligaen, og der bliver Cl for alvor også sparket igang.
Elche ude og Villarreal hjemme skal vi slå uden Modric! Derefter bliver han for vigtig til at mangle.

Casillas, Carvajal, Pepé, Varane, Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Bale, Ronaldo og Benzema imod Barca, så slår vi dem! Og vi slår dem forholdsvis sikkert.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum