Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kom nu for helvede!!!
Barcelona med 5 nederlag i La Liga allerede og endnu en gave vi simpelthen SKAL udnytte i morgen. Vi finder formen i sidste del af sæsonen og løber fra dem alle.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Første sejr i 18 forsøg for Simeone, sagde kommentatorerne.Madrid777 post=181086 skrev: Det føles som første gang i 20 år, at ATLM har taget point fra Barca på udebane. Har ikke lige statistikkerne, men det er jo nok ikke så langt fra. Selvom en uafgjort havde været bedst spicer det altså for alvor den her titelkamp op endnu mere end den allerede var i forvejen. Flick Ball lider også er alvorlig knæk. Det luner altså, at de ikke bare kan gå på vandet mere i Catalonien.
Fedt ATM vinder men Barca spillede pisse godt, de rev ATM midt over.
Jeg savner Pepe :(
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
DC19
- 9eren
- Gæst
-
Så jeg kan ikke lade være med at spørge, nu hvor vi snart kan være 5 points foran Barcelona. Er der nogen som stadig ser Lewandowski som en bedre mulighed i Madrid end det vi har i vores trup. Eller at Barcelona er bedre til at skabe en konkurrence dygtig trup.
Ligesom sidste sæson er det kun et spørgsmål om tid før Barcelonas ungdomsspillere vil fejle i en turnering som La liga. Lamine Yamal er spændende men Cubarsi og de andre har jo endnu ikke vist hvad der skal til. Cubarsi er i mine øjne en omvandrene katastrofe der begår meget store og klodset fejl.
Barcelona har simpelthen dummet sig på så højt et plan angående Dani Olmo. Som jeg kan forstå har de både tabt de penge som de har betalt for ham, hvis han vælger at smutte. Men de har også stadig hans løn helt frem til 2030 at betale.
Mange af Barcelonas fans ved ikke de er på titanic version 2. De vil ikke flygte fra en synkende båd. Tænk lige på hvor længe Barcelona skal rende rundt uden positiv økonomi og med et stadion der ligner en ruin.
Vi skal selvfølgelig også sørge for at holde vores sti ren, men hvis nogle herinde nævner at Barcelona gør det bedre end Real Madrid, så synes jeg lige man skal tage hovedet op af sovsen og spørge sig selv om det virkelig kan være sandt!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Velkommen tilbage fra karantænen :-)9eren post=181135 skrev: Godt nytår til alle og specielt Barcelonas fans, der må se Dani Olmo og Pau Victor enten smutte til andre klubber helt gratis eller ikke kunne spille i et halvt år.
Så jeg kan ikke lade være med at spørge, nu hvor vi snart kan være 5 points foran Barcelona. Er der nogen som stadig ser Lewandowski som en bedre mulighed i Madrid end det vi har i vores trup. Eller at Barcelona er bedre til at skabe en konkurrence dygtig trup.
Ligesom sidste sæson er det kun et spørgsmål om tid før Barcelonas ungdomsspillere vil fejle i en turnering som La liga. Lamine Yamal er spændende men Cubarsi og de andre har jo endnu ikke vist hvad der skal til. Cubarsi er i mine øjne en omvandrene katastrofe der begår meget store og klodset fejl.
Barcelona har simpelthen dummet sig på så højt et plan angående Dani Olmo. Som jeg kan forstå har de både tabt de penge som de har betalt for ham, hvis han vælger at smutte. Men de har også stadig hans løn helt frem til 2030 at betale.
Mange af Barcelonas fans ved ikke de er på titanic version 2. De vil ikke flygte fra en synkende båd. Tænk lige på hvor længe Barcelona skal rende rundt uden positiv økonomi og med et stadion der ligner en ruin.
Vi skal selvfølgelig også sørge for at holde vores sti ren, men hvis nogle herinde nævner at Barcelona gør det bedre end Real Madrid, så synes jeg lige man skal tage hovedet op af sovsen og spørge sig selv om det virkelig kan være sandt!
Du starter stærkt ud med et indlæg indholdende ordet “Barcelona” 8 gange i et Real Madrid forum