Om Vores Rivaler IX

6 år 1 måned siden #5161 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Når man sammenligner Messi med andre spillere :'-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5162 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX

Aouassar skrev: Jeg sætter min lid til et oprykkerhold. Så desperat og optimistisk er jeg :D


Præcis mine tanker for 50 min siden, men med 4-1 i pausen kan min optimisme alligevel ikke overbevise min rationelle del af hjernen om en oprykkersejr. :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #5163 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Hahaha enig. Jeg har slukket og finder noget andet at bruge min lørdag aften på.
Girona startede ellers lovende og jeg sad i starten og tænkte “endelig et hold som har gåpåmod og som ikke ligger sig ned...”

Der er sku ikke ret meget spænding generelt i den spanske liga. Meget få hold kan egentlig true top 3 holdene..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5164 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Kommer der overhovedet til at være nogle hold, der kan matche Barcelona i næste sæson? De har verdens klart bedste XI:

Dembele - Suarez (Eller endda Griezmann, hvis man skal tro på rygterne) - Messi
Coutinho - Busquets - Iniesta

Det er da et hold der vil noget. Vi skal derimod være vidne til verdens mest uinspirerende trekløver ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5165 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5166 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev: Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..


Coutinho - Iniesta er langt bedre end Kroos - Modric. På papiret er sidstnævnte naturligvis at foretrække, men på banen er det en anden sag. Kroos og Modric tilbyder præcis det samme. Modric er ikke længere ligeså bevægelig som han plejede at være, og det er forståeligt nok, da han runder 32 efter sommeren.
Iniesta og Coutinho har derimod den perfekte balance. Iniesta styrer spillet på midtbanen, mens Coutinho er en advanced midfielder. Det minder mig om Iniesta-Xavi partnerskabet, omend vi aldrig nogensinde kommer til at se så god en midtbane-duo igen.



Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #5167 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Iniesta er en færdig mand. Jeg foretrækker faktisk at han starter inde i el clasicos fremfor nogle af af de andre.

Jeg er selv meget efter Kroos men hvis jeg skulle vælge en balanceret midtbane som jeg ved kan styre lortet så vælger jeg Kroos og Modric. Uden at tag noget fra de to Barca folk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5168 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.


Var du ikke en af dem, som gerne ville af med den spiller i truppen, der netop kan det der?
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5169 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:



Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.

Jeg har nu før set både Ronaldo og Bale tage et par træk hvorefter den bliver smækket i kassen udefra. Snakker vi blot skud, så har både Casemiro, Modric og Kroos fra tid til anden vist nogle rigtig fine egenskaber. Modric kan tilmed også sætte en mand når han endelig tager sig sammen.
Og så er det grinern at mene, at Asensio ikke kan sådan noget. Det er jo netop hans drev med bolden og det meget uforudsigelige langskud, der er hans styrker.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5170 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Madrid1998 skrev: Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..


Coutinho - Iniesta er langt bedre end Kroos - Modric. På papiret er sidstnævnte naturligvis at foretrække, men på banen er det en anden sag. Kroos og Modric tilbyder præcis det samme. Modric er ikke længere ligeså bevægelig som han plejede at være, og det er forståeligt nok, da han runder 32 efter sommeren.
Iniesta og Coutinho har derimod den perfekte balance. Iniesta styrer spillet på midtbanen, mens Coutinho er en advanced midfielder. Det minder mig om Iniesta-Xavi partnerskabet, omend vi aldrig nogensinde kommer til at se så god en midtbane-duo igen.



Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.

Iniesta lever på sit omdømme, han kan stadig nogle ting, men det ikke Iniesta 2012 prime længere, synes ofte han er anonym i kampene. Coutinho har jeg aldrig haft den store fidus til, han er Liverpool materiale, og kan maks komme på et middelmådigt Manchester United hold, regner med han flopper, eller som det mindste ikke indfrier de høje forventninger som der er til ham, han er overvurderet. Vi har verdens bedste midtbane (Casemiro halv halv..)
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5171 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Madrid1998 skrev: Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..


Coutinho - Iniesta er langt bedre end Kroos - Modric. På papiret er sidstnævnte naturligvis at foretrække, men på banen er det en anden sag.


En duo der har spillet på samme hold en måned (med få minutter på samme tid på banen), og sammen bla. har slået mægtige Alaves og Espanyol, de er "klart bedre" end en duo der spillet sammen i snart 4 sæsoner og vundet alt der at vinde, over de stærkeste modstandere i Europa. Klart.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn, Madrid1998, MadridistaPorVida, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5172 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

Steen skrev:

Madrid1998 skrev: Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..


Coutinho - Iniesta er langt bedre end Kroos - Modric. På papiret er sidstnævnte naturligvis at foretrække, men på banen er det en anden sag.


En duo der har spillet på samme hold en måned (med få minutter på samme tid på banen), og sammen bla. har slået mægtige Alaves og Espanyol, de er "klart bedre" end en duo der spillet sammen i snart 4 sæsoner og vundet alt der at vinde, over de stærkeste modstandere i Europa. Klart.


Så du mener heller ikke, at man kan sige, at Neymar - Cavani - Mbappe er bedre end BBC? OK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce