Sjov og spas-tråden II

3 år 6 måneder siden #2665 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sjov og spas-tråden II
Er der nogle af mine med Madridistas der har læst en selvbiografi af Carlo Ancelotti?- Hvis I har, kan I så anbefale den og er der brugt tid på at beskrive vores elskede Real Madrid.

På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #2666 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II

Dybbøl skrev: Er der nogle af mine med Madridistas der har læst en selvbiografi af Carlo Ancelotti?- Hvis I har, kan I så anbefale den og er der brugt tid på at beskrive vores elskede Real Madrid.

På forhånd tak.


Jeg har læst den (hvis du refererer til 'Carlos Ancelotti: Mit Spil'). Det er ikke et mesterværk, og den står egentlig bare og samler støv på bogreolen nu. Jeg kommer givetvis ikke til at dykke ned i den igen, med mindre jeg skal finde nogle enkelte uddrag fra bogen til vores podcast fra tid til anden.

I den danske oversættelse får du ca. 8 sider om Carlos tid i Real Madrid, så det er kogt rigtig meget ind til benet, og man bevæger sig generelt meget på overfladen. Der er rigtig meget La Décima og forventninger her til, lidt insider fra træningsbanen og bruddet med klubben.

Herudover vender han lidt tilbage til Real Madrid i de forskellige kapitler undervejs med eksempler osv., når han gerne vil understrege sin pointer. Du får også ord fra CR7 om Ancelotti, Kroos om Ancelotti og Paul Clement om Ancelotti for bare at nævne dem med relation til Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2667 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sjov og spas-tråden II
Så har Casemiro sku lavet et CS GO hold baseret i spanien:)

CaseEsport

Og Neymar klovnen er med i la casa de papel

Hvad sker der...
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved asp3200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2668 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Money talks! Og esport, CS:GO inkl., har stadig vokseværk.

Neymar har så vidt jeg ved investeret i det brasilianske hold FURIA, som vel nok er det bedste hold i NA/SA lige nu. Han er dog ikke deres holdejer.

En spiller der ligeledes er meget involveret i esport og streaming, bl.a. som Twitch partner, er Kun Agüero.

Courtois er så vidt jeg ved også involveret i en esports-organisation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2669 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sjov og spas-tråden II

El_Juan skrev: Money talks! Og esport, CS:GO inkl., har stadig vokseværk.

Neymar har så vidt jeg ved investeret i det brasilianske hold FURIA, som vel nok er det bedste hold i NA/SA lige nu. Han er dog ikke deres holdejer.

En spiller der ligeledes er meget involveret i esport og streaming, bl.a. som Twitch partner, er Kun Agüero.

Courtois er så vidt jeg ved også involveret i en esports-organisation.


I en lidt anden boldgade (eller garage) så er der også mange af de yngre F1-kørere som Charles LeClerc og Lando Norris som streamer på Twitch med stor succes. Oftest er det de officielle F1-spil eller realistiske simulatorer som Gran Turismo de streamer, som er præcise nok til, at det føles som at køre rigtig F1 (selvfølgelig uden G-kræfter og risiko). Det er sgu imponerende nok.

Barcelona har også en E-Sports filial som jeg ved konkurrerer professionelt i fx. Hearthstone og Rocket League.

E-Sport er en del af nutiden og fremtiden, og mon ikke Real Madrid også nok skal komme ind på det marked inden der er gået 10 år. Det er allerede en millionforretning.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved longwind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2670 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II

El_Juan skrev: Money talks! Og esport, CS:GO inkl., har stadig vokseværk.

Neymar har så vidt jeg ved investeret i det brasilianske hold FURIA, som vel nok er det bedste hold i NA/SA lige nu. Han er dog ikke deres holdejer.

En spiller der ligeledes er meget involveret i esport og streaming, bl.a. som Twitch partner, er Kun Agüero.

Courtois er så vidt jeg ved også involveret i en esports-organisation.


Vores udlejede spiller, Gareth Bale, er faktisk også medejer i en esportsorganisation kaldet Ellevens Esport.

Der findes også en spansk FIFA-liga for fodboldklubberne faktisk. Her har hverken Real Madrid eller Barcelona valgt at deltage modsat 15 andre La Liga-klubber.

Som en stor esportsnørd, så håber jeg på at Real Madrid går ind i esport på et tidspunkt. Men nu må vi se.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2671 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Var blot et spørgsmål tid før det ville gå i den retning. Det blomstrer i den grad, ikke mindre i disse Corona-tider. Esport og streaming som helhed.

Hvad enten det er F1, FIFA, CS:GO, League of Legends, Valorant, Call of Duty, DotA, Among Us, Fall Guys...

PSG gør sig ligeledes i esportsverdenen. Real Betis har for nyligt fået CS-hold. Herhjemme har vi North, som hører hjemme i Parken, under FCK, AGF Esports, Lyngby etc.

Og ja, det er den grad en millionforretning som præger både nutiden og fremtiden. Er også sikker på Real Madrid nok også skal komme på banen i esport før eller siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2672 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Det vidste jeg faktisk ikke med Bale. Så jeg lige. Fandt så også ud af at Wolves også har deres egen esports afdeling.

Har godt hørt om FIFA-ligaen. Er ikke så meget inde i FIFA, andet end jeg ved det er kæmpestort.

Mit esportsnørderi er mest indenfor CS - og har været sådan de sidste 12 år :-)))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2673 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sjov og spas-tråden II

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 4 måneder siden #2674 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Nogen der har fået lavet denne tatoo ?

Suuuuuuuuiiiiiii

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2675 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sjov og spas-tråden II

9eren skrev: Nogen der har fået lavet denne tatoo ?

Suuuuuuuuiiiiiii

Forhåbenligt ikke da

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2676 af nono
Besvaret af nono på emne Sjov og spas-tråden II
Ja tak - Atalanta næste CL kamp!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum