Sæsonen 2016/17
Derudover må jeg sige at jeg ikke forstår hvad ZZ ser i Asensio. Han mangler speed og virker for mig mest af alt som isco placeret på kanten; han har god teknik men pga hans manglende speed kan han ofte ikke bruges til noget. Jeg mener
Vasquezog James ser meget bedre ud.
Jeg er enig med dig i alt udover dette. Hvordan kan du mene den langsommeste på holdet er et bedre valg end Asensio, når din kritik af Asensio omhandler fart?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har hele tiden været positiv ift. Morata. Men han gør det bedre end jeg havde forventet, efter så få kampe. Der er bid i hans spil, og hans speed og vendinger giver virkelig modstanderen problemer. Hvis Morata rammer en målstime - og det tror jeg sagtens han kan - så skal Benzema være lidt bekymret...
Hvis det vurderes at Asensio også skal vurderes som en kant der spiller 10´eren, så vil jeg trække min kritik af hans speed tilbage og i stedet sige at jeg mener James har mere kvalitet på samtlige parametre, hvad angår 10´eren, og derfor ville jeg stadig vælge James.
Modric, gift dig med mig.
Håber godt nok det er løgn. Bale vil angiveligt have en lønforhøjelse som gør at han vil tjene €17 mio. om året. (Ramos og Benzema tjener omkring de €10 mio. om året).
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: www.realmadridnews.com/problem-bales-new-contract-18652
Håber godt nok det er løgn. Bale vil angiveligt have en lønforhøjelse som gør at han vil tjene €17 mio. om året. (Ramos og Benzema tjener omkring de €10 mio. om året).
Hvis Bale skal op og være den næste stjerne i klubben efter Ronaldo, skal hans løn naturligvis også overstige folk som Benzema. At Ramos ikke får mere, overrasker mig dog.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Bale spås at blive den næste stjerne i Real, dette og hans præstationer vil afspejle sig i hans kontrakt, at Ramos ikke får mere overrasker mig lidt, da manden vel er indbegrebet af Real madrid... Mht. til Benzema så tror jeg han skal være glad for de 10 mio så skadet som den mand er og hvor pivringe han til tider er...
Pelle skrev:
Hvis Bale skal op og være den næste stjerne i klubben efter Ronaldo, skal hans løn naturligvis også overstige folk som Benzema. At Ramos ikke får mere, overrasker mig dog.
Lyder som en fair deal, men skal han så ikke til at vise, at han er ved at være den næste stjerne i klubben?
Jeg ser ingen tegn på det overhovedet, og taget sidste kamp i betragtning, hvor han var en af de ringeste, hvis ikke den ringeste på banen, så ligger han godt nok meget langt væk fra at være den næste stjerne i klubben. Jeg tror heller ikke, at en lønforhøjelse kommer til at gøre ham til en bedre spiller. Så jeg er egentlig mere for at man viser noget på en fodboldbane først, og så kan man forlange en lønforhøjelse efterfølgende, og ikke omvendt.
Det er ikke fordi jeg har mistet håbet for Bale, men han skal spille noget bedre fodbold. I forhold til hans potentiale, har han ihvertfald skuffet mig de tre første sæsoner i Real Madrid.
EDIT: Jeg kan heller ikke se hvorfor Bale naturligvis skulle overstige ''folk som'' Benzema i løn. Udover at Benzema spillemæssigt var langt bedre end Bale, så siger statistikkerne også:
Benzema:
La Liga - 24 mål, 7 assist.
Champions League - 4 mål.
Bale:
La Liga - 19 mål, 10 assist.
Champions League - 0 mål, 2 assist.
Florentino Pérez
Cristiano Ronaldo skrev:
Bale spås at blive den næste stjerne i Real, dette og hans præstationer vil afspejle sig i hans kontrakt, at Ramos ikke får mere overrasker mig lidt, da manden vel er indbegrebet af Real madrid... Mht. til Benzema så tror jeg han skal være glad for de 10 mio så skadet som den mand er og hvor pivringe han til tider er...
Har Benzema virkeligt så stor en skadeshistorik i forhold til andre? Ifølge mig, er Benzema sammen med Modrić de to vigtigste spillere på Real Madrid, og alle i Real Madrid har til tider været pivringe. Så jeg synes nu bestemt Benzema fortjener den løn han nu engang får, hvis ikke mere.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sahinovic skrev: I forhold til hans potentiale, har han ihvertfald skuffet mig de tre første sæsoner i Real Madrid.
Jeg er glad for at du skriver "I forhold til hans potentiale" fordi ellers havde du haft de fleste imod dig.
Bale har bestemt ikke overpræsteret i forhold til at man købte ham som verdens dyreste eller næstdyreste spiller, men han har bestemt heller ikke underpræsteret. Han har været der på afgørende tidspunkter (Finaler og mens Ronaldo har været skadet) og han er netop blevet nomineret til Europas bedste fodboldspiller, hvor han fik en fortjent 3. plads. Man kunne diskutere om hvorvidt Suarez eller Messi skulle have været over ham, men en top 5 er også godkendt. Selv for verdens dyreste.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Benzema burde ikke tjene mere end Kroos/Modric, og Bale burde ikke tjene ligeså meget som Cristiano. Så kan man forlænge kontrakten igen om to år, hvis hans niveau stiger. Så hellere sælge ham end give ham 17 mio euro om året på nuværende tidspunkt.
Det her handler ikke om, at jeg ikk kan lide Bale, men jeg er bare så træt af spillere som endnu ikke har vist sig god nok i mere end en halvsæson af gangen før de kræver sig en højere status i truppen.
Det eneste der havde sparket Isco ud af døren inden midnat er, hvis han forlanger en lønforhøjelse på nuværende tidspunkt. Det bliver til en kæmpe flad herfra, og det samme gør sig gældende med Bale.
Koncentrer dig på banen i stedet. Du spiller som en Tottenham spiller!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.