Salg af Ronaldo

8 år 9 måneder siden #25 af Nord
Besvaret af Nord på emne Salg af Ronaldo

mohbar skrev:

Neye skrev: Han kan ikke det samme som før og det er på tide vi tænker i tiden efter Ronaldo. Og når de tanker bliver omsat til handling og Ronaldo får en mere nichebestemt rolle end hans hidtidige, så søger han selv væk.

Nogle medier har snakket om at han foreslår at Real køber Marquinhos og Guedes (begge fra PSG). Det synes jeg virker pænt rationelt: Marquinhos bliver bedre og bedre. Guedes er allerede nu for vild. Jaja jeg ved at vi har Asensio og Isco, men Guedes har bare mere overblik, bedre beslutningstagen og er mindre selvisk.

Så du Valencia - Barcelona? At skrive at Guedes, som bare er en ung Bale med skyklapper, har mere overblik end både Isco og Asensio er simpelthen for vanvittigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #26 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Salg af Ronaldo

Nord skrev:

mohbar skrev:

Neye skrev: Han kan ikke det samme som før og det er på tide vi tænker i tiden efter Ronaldo. Og når de tanker bliver omsat til handling og Ronaldo får en mere nichebestemt rolle end hans hidtidige, så søger han selv væk.

Nogle medier har snakket om at han foreslår at Real køber Marquinhos og Guedes (begge fra PSG). Det synes jeg virker pænt rationelt: Marquinhos bliver bedre og bedre. Guedes er allerede nu for vild. Jaja jeg ved at vi har Asensio og Isco, men Guedes har bare mere overblik, bedre beslutningstagen og er mindre selvisk.

Så du Valencia - Barcelona? At skrive at Guedes, som bare er en ung Bale med skyklapper, har mere overblik end både Isco og Asensio er simpelthen for vanvittigt.

Jep og han satte forsvaret og især sin landsmand på gevaldigt overarbejde. Han var en af Valencias mest markante imod så stærk en modstander som Barcelona.

Påstanden om at han er en Bale med skyklapper er ikke mindre en vanvittigt og vidner om at du ikke har fulgt ham særlig meget :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 9 måneder siden #27 af Nord
Besvaret af Nord på emne Salg af Ronaldo
Hvad er det, du mener han bidrager med ud over fart?
At du mener han tager bedre beslutninger end Isco, virker som om du bedømmer ham ud fra én kamp, hvor han fik masser af plads. Under Real Madrid vil han aldrig få samme plads på kanten, som han gør for Valencia. Endda mod et Barcelona hold, der stod enormt højt.

8 år 9 måneder siden #28 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Salg af Ronaldo

Nord skrev: Hvad er det, du mener han bidrager med ud over fart?
At du mener han tager bedre beslutninger end Isco, virker som om du bedømmer ham ud fra én kamp, hvor han fik masser af plads. Under Real Madrid vil han aldrig få samme plads på kanten, som han gør for Valencia. Endda mod et Barcelona hold, der stod enormt højt.

Jamen hvad skal jeg sige .. Jeg har netop fulgt ham i en del gange og hans eneste kompetence er ikke kun hans fart som du forsøger at få det til at være. Hans førsteberøringer, overblik , og ikke mindst evne til at spille i de små rum er han ret god til. Og så er han ikke så selvisk og varmer ikke bolden for meget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 9 måneder siden #29 af Dios
Besvaret af Dios på emne Salg af Ronaldo
Uanset hvad, så må hans afsked ikke ende ud som de seneste legender, som har været i klubben. Ronaldo fylder ekstremt meget i Real Madrid, og jeg vil være bange for, at man lukker hullet for sent, og man dermed laver den klassiske overgang, som kræver nogle års opbygning. Man skal på ingen måder presse ham ud af klubben, men jeg læste herinde, at der var en der skrev, at Ronaldo var tæt på at være større end klubben. Det er forhåbentlig sat på spidsen, for selvfølgelig er Ronaldo ikke i nærheden af hvad Real Madrid er, og det kommer han heller ikke til!
Overgangen skal være god, for ellers står vi i en lorte situation for at skåne Ronaldo. Sådan skal det jo heller ikke være, og hvis Zidane og teamet mener, at Hazard, Neymar eller whatever skal hentes, så skal de hentes.

@mohbar.

Bare lige for en orientering. Man er ikke nødvendigvis selvisk, fordi man holder i bolden. Det er godt du ikke så fodbold for 10 år siden, for der var det fast kutyme, at playmakere holdte i bolden, og satte tempoet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 9 måneder siden #30 af ertmann6363
Besvaret af ertmann6363 på emne Salg af Ronaldo
Han skal sælges.

Han er den bedste spiller i Real Madrids historie, hans tal er umenneskelige. Det ændrer bare ikke på at hans attituder har en dårlig effekt på de andre spillere. Det er helt tydeligt at holdets morale står og falder med ham og jeg mener ikke at går længere.

Uanset hvad vi vinder og ikke vinder mener jeg at der er tid.

Ved ikke om vi nogensinde finder sådan en spiller igen........men stadigvæk.....Ronaldo vil altid score mål, men vil real fortsætte med at vinde titler???

Leveret af Kunena Forum