Sæsonen 2018/2019

5 år 2 måneder siden #1213 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev:

Ramos4 skrev:

Real Madrid skrev:

Ramos4 skrev:

Real Madrid skrev: Solaris tal so far – ganget op i forhold til 38 kampe (La Liga sæson) – vil hypotetisk se således ud:

28 sejre, 2 uafgjorte og 8 nederlag = 86 point
86 mål og 34 imod (+52 målscore)

papiret er det tal, som næsten er Real Madrid værdigt. Jeg er dog langt fra overbevist om, han skal være træner fra næste sæson.


Han har lukket et blødende sår og det med en ikke for prangende trup. Al kredit til ham. Men jeg ser ham ikke have Zidanes aura og effekt på truppen. Større navn var Solari trods alt ikke da han spillede. Vi skal ud og have os en rigtig træner til sommer.


Nuværende favoritter i følge Oddschecker:

Mourinho: 2.75 igen
Pochettino: 3.75
Allegri, Löw, Conte: 8
Jardim: 11
Guti: 12


Jeg gad så godt Allegri. Han var også mit håb i sommers, men nok desværre et svært mål. Pochettino er den oplagte og det vil også være et godt valg tænker jeg.


Jeg tror ikke, at Allegri er et svært mål. Faktisk er jeg næsten sikker på, at han bliver Real Madrid træner til sommer. Han var tæt på at forlade dem i sommer, og jeg kan ikke forestille mig, at de fortsætter deres samarbejde efter denne sæson. Juventus' mål er uden tvivl Champions League titlen. Vinder Juve, vil Allegri have opnået alt hvad han kunne i den klub, og vil højst sandsynligt søge mod en ny udfordring. Til gengæld vil klubben nok trække stikket hvis de ikke vinder, da de måske vil føle, at Allegri ikke kan få mere ud af truppen. Han har trods alt været der i 4 år. Derudover, og vigtigst af alt, er der en hvis fransk træner, som står uden arbejde, og som har udtalt, at han snart vender tilbage. Jeg tror, at han venter på den stilling.
Zidane til Juve, Allegri til Real Madrid.

Jeg var fortaler for Allegri efter Zidane sagde op, men efter at have fulgt Juve i år, er jeg i tvivl. Han er en vinder, men hold nu op hvor spiller de forfærdeligt. Utrolig kedeligt fodbold. Jeg er dog ikke modstander af han ansættelse.
Jeg håber på Poch, men regner med Allegri.


Var han tæt på at forlade dem? Jeg synes at kunne huske at han udtalte at han var glad i Italien tæt på sin familie osv.

Det er jo altid svært, den eneste træner der vinder og spiller godt pt. er Guardiola. Zidane vandt, men hold op en gang ustruktureret bold. Klopp spiller rigtig godt, men er mesteren af tabte finaler. Pochettino spiller flot bold, men har intet vundet, som i intet. Allegri spiller måske ikke prangende, men han får jobbet klaret fornemmer man.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1214 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Ramos4 skrev:

Hazard - Benzema - Vinicius. Det kunne meget vel være næste sæson.


Det vil jo næsten være ligeså forfærdeligt som nu. Alt pres bliver lagt over på Hazard, og selvom han er vanvittig, så er han altså ikke Messi eller Ronaldo. Han er bare ikke manden som scorer mange mål, eller laver mange assist. Netop mål laver Benzema heller ingen af, og der skal ihvertfald plus 1000 timers træning med Vinicius før man skal regne med hans afleveringer og afslutninger.
Nu skal man ikke sammenligne dem for meget, men Sterling og Vinicius minder jo utrolig meget om hinanden, hvis vi ser bort fra Vincius "samba" driblinger i den alder. De begge lavede en masse kaos via deres hurtighed, udfordringer og gå på mod, men forståelsen og slutproduktet manglede. Det er jo først i denne sæson Sterling har udviklet sit spil foran kassen, og jeg mener i ramme alvor, at jeg aldrig har set en spiller være så dårlig i sine afslutninger som Vinicius.

Min pointe er, at jeg ikke tror mål er noget der vil blive scoret meget af med den trio. Fint nok, hvis man vælger at beholde Vinicius i truppen, men som fast starter, så er ambitionerne satme for lave IMO.
Skal vi op og kæmpe med om ligaen og Chl, så nytter det simpelthen ikke noget, hvis kvaliteten ikke er langt bedre. Om det så er Benzema der skal byttes ud med en der laver sine mål er jo en vurderingssag, men Vinicius som fast starter redder altså ikke næste sæson, og det gør Hazard altså heller ikke alene, og slet ikke med Benzema ved sin side.

Tror da helt sikkert på at Vinicius nok skal blive en kæmpe succes i Real Madrid, og hans mindset virker også til at være skruet fantastisk sammen, men han er ikke i nærheden af at besidde nok kvalitet til at være fast starter. At han i denne sæson er et lyspunkt og en vi sætter vores lid til siger nok mere om hans konkurrenter end om hans reelle niveau.


Jamen du har ret. Din idealopstilling er Hazard - Benz - Mbappe. Men lad os være ærlige, Mbappe kommer ikke. Godt. Hvem skal vi så hente til at score mål? Du vil jo nødig skifte Benzema ud med f.eks. Icardi, det er ingen hemmelighed. Hvis vi ikke skal hente Mbappe, hvad gør vi så? Vi er vel ude i at Benzema må væk. Som nævnt så mange gange før, han er rigtig god, men vi kan simpelthen ikke have en 9'er der ikke scorer.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1215 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Ramos4 skrev:

Hazard - Benzema - Vinicius. Det kunne meget vel være næste sæson.


Det vil jo næsten være ligeså forfærdeligt som nu. Alt pres bliver lagt over på Hazard, og selvom han er vanvittig, så er han altså ikke Messi eller Ronaldo. Han er bare ikke manden som scorer mange mål, eller laver mange assist. Netop mål laver Benzema heller ingen af, og der skal ihvertfald plus 1000 timers træning med Vinicius før man skal regne med hans afleveringer og afslutninger.
Nu skal man ikke sammenligne dem for meget, men Sterling og Vinicius minder jo utrolig meget om hinanden, hvis vi ser bort fra Vincius "samba" driblinger i den alder. De begge lavede en masse kaos via deres hurtighed, udfordringer og gå på mod, men forståelsen og slutproduktet manglede. Det er jo først i denne sæson Sterling har udviklet sit spil foran kassen, og jeg mener i ramme alvor, at jeg aldrig har set en spiller være så dårlig i sine afslutninger som Vinicius.

Min pointe er, at jeg ikke tror mål er noget der vil blive scoret meget af med den trio. Fint nok, hvis man vælger at beholde Vinicius i truppen, men som fast starter, så er ambitionerne satme for lave IMO.
Skal vi op og kæmpe med om ligaen og Chl, så nytter det simpelthen ikke noget, hvis kvaliteten ikke er langt bedre. Om det så er Benzema der skal byttes ud med en der laver sine mål er jo en vurderingssag, men Vinicius som fast starter redder altså ikke næste sæson, og det gør Hazard altså heller ikke alene, og slet ikke med Benzema ved sin side.

Tror da helt sikkert på at Vinicius nok skal blive en kæmpe succes i Real Madrid, og hans mindset virker også til at være skruet fantastisk sammen, men han er ikke i nærheden af at besidde nok kvalitet til at være fast starter. At han i denne sæson er et lyspunkt og en vi sætter vores lid til siger nok mere om hans konkurrenter end om hans reelle niveau.


Jamen du har ret. Din idealopstilling er Hazard - Benz - Mbappe. Men lad os være ærlige, Mbappe kommer ikke. Godt. Hvem skal vi så hente til at score mål? Du vil jo nødig skifte Benzema ud med f.eks. Icardi, det er ingen hemmelighed. Hvis vi ikke skal hente Mbappe, hvad gør vi så? Vi er vel ude i at Benzema må væk. Som nævnt så mange gange før, han er rigtig god, men vi kan simpelthen ikke have en 9'er der ikke scorer.


Der er jo mange bud synes jeg. Man kunne spille med Benzema og en decideret angriber i front, og have Hazard som 10'er. Der er jo ingen som siger, at man ikke kan spille med 2 angribere på samme tid. Problemet med det er oftest bare, at spillet idag er præget af kreativitet og at de fleste målscorere langtfra er angribere, men det problem vil vi jo ikke få, hvis den ene angriber er Benzema.
Det kommer også meget an på hvad man gør med Asensio, for han passer vel stadig på profilen, men spørgsmålet er om han nogensinde kommer tilbage på rette spor i Real Madrid?
Mahrez kunne også være sjov at få til klubben, men Mbappé er helt klart at foretrække.

Egentlig mener jeg bare ikke der skal satses på Vinicius som det ser ud nu. Det er han simpelthen bare ikke god nok til.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1216 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Hvorfor er top 2 så vigtigt? Vi ligger på en fin 3. plads nu. Mesterskabet er væk, det ved vi jo godt. Nu handler det om at se fremad og se lyspunkter. Vi har haft et vanvittigt ringe transfervindue, men henter vi Hazard, Eriksen, Militao m.m. til sommer, så er der bestemt lyspunkter i den her tid. Sæsonen har været én lang lort, men hvordan du kan være SÅ negativ efter i dag er vist fordi du bevidst prøver. Det der fis med at vi kun skaber 1-2 chancer er ikke engang et svar værd.

God aften :)


Jamen top 2 er jo ik spor "vigtig" - bortset fra hvis man vil være mester naturligvis - personligt er jeg bedøvende om vi blir 2er eller 4er. Men det er vel ret så relevant at nævne os ift top 2 fordi der findes to hold i ligaen vi ska måle os imod - og dem er vi ik i nærheden af. Og efter sidste års nedslagtning i ligaen, så ku det vel være rart hvis der havde været fremgang. Men nej, lad os lade os måle os med Valencia og Espanyol i stedet ;-)

Og ift chancer - hvorfor er det omkring antal chancer ik et svar værd? Altså jeg ka ik engang huske 2 chancer igår - men du mener vi skabte masser af chancer eller?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1217 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Henke skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Hvis vi har niveau til at slå Sevilla, har vi dermed også niveau til at slå 17/20 hold i ligaen. Hvis vi vinder de resterende kampe, udover ATM og Barca, garanterer jeg dig for, at vi slutter minimum 2’er.

Op med humøret. Vi spiller fint idag og vandt stensikkert. :)


Så hvis vi spiller én helt ok kamp og vinder hjemme over Sevilla - som generelt har det svært på udebane - så tror du pludselig vi ka vinde de resterende kampe (undtagen mod top 2). Fint nok du tror det, men vi er stadig det samme elendige hold som før kampen igår

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1218 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Fair nok du stadigvæk er negativ. Personligt havde jeg regnet med et point tab idag på en rigtig dårlig spillet kamp. Så jeg var rigtig begrejsteret over præstationen over hele linjen. Alle kæmpede røven ud af bukserne. Specielt 2. Halvleg var kanon god. Sevilla var dårlig nok over midterlinjen. Dejligt at se. Hvordan du vælger at se på kampen er op til dig selv. Ja du har ret i at denne sæson har jeg ikke sat barren særlig højt. Jeg er lykkelig hvis vi får en 4. Plads. At du snakker om 1. og 2. Plads stadigvæk, er jo helt hen i vejret. Jeg vil tillade mig at være glad idag, så kan du forsætte med at sidde og hyle :)


Sidde og hyle?? Altså fair nok at være usaglig, men hæv lige niveauet over 6. klasse. Altså hvis der er noget jeg ikke gør, så er det at hyle over Real Madrid i denne sæson, da jeg er fanget i en tilstand af ligegyldighed når det gælder holdet - desværre. Der er bare så lidt ved dét hold der ka begejstre mig.

Når dét så er sagt, så springer du selvfølgelig elegant over at jeg efter kampen skrev at det det blev bedre i anden halvleg og jeg syntes det var en fin anden halvleg - uden at der dog blev skabt chancer eller vist spil der ka begejstre synderligt.

Og hvis du havde evnen til både at læse og forstå så ku du forstå at jeg IKKE taler om hverken 1.- eller 2.-plads, da jeg nærmest allerede før sæsonen havde afskrevet dem. Jeg er personligt stadig bekymret for om vi bare ka blive nummer fire - nej jeg nævnte top 2 fordi det vel er de to hold vi ska måle os imod, det er vel ik så satans svært at forstå!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1219 af Henke
Besvaret af Henke på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Henke skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Hvis vi har niveau til at slå Sevilla, har vi dermed også niveau til at slå 17/20 hold i ligaen. Hvis vi vinder de resterende kampe, udover ATM og Barca, garanterer jeg dig for, at vi slutter minimum 2’er.

Op med humøret. Vi spiller fint idag og vandt stensikkert. :)


Så hvis vi spiller én helt ok kamp og vinder hjemme over Sevilla - som generelt har det svært på udebane - så tror du pludselig vi ka vinde de resterende kampe (undtagen mod top 2). Fint nok du tror det, men vi er stadig det samme elendige hold som før kampen igår


Jeg påstår ikke - og jeg tror heller ikke - at vi vinder resten af kampene. Du siger bare, at det niveau vi viste igår mod Sevilla, IKKE er nok til at give os en 2. plads. Det vil jeg gerne anfægte. Jeg mener, at hvis holdet spiller på det niveau som igår, så vil vi vinde 9/10 kampe mod hold uden for top 2. Om vi så gør det, er en HELT anden snak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1220 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Henke skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Hvis vi har niveau til at slå Sevilla, har vi dermed også niveau til at slå 17/20 hold i ligaen. Hvis vi vinder de resterende kampe, udover ATM og Barca, garanterer jeg dig for, at vi slutter minimum 2’er.

Op med humøret. Vi spiller fint idag og vandt stensikkert. :)


Så hvis vi spiller én helt ok kamp og vinder hjemme over Sevilla - som generelt har det svært på udebane - så tror du pludselig vi ka vinde de resterende kampe (undtagen mod top 2). Fint nok du tror det, men vi er stadig det samme elendige hold som før kampen igår


Sevilla har det da ikke bemærkelsesværdigt svært ude? I ligaen har de skaffet 2 points mindre end Atletico og 1 point mindre end os på udebane.
Vi spillede en god kamp igår, imod en god modstander, og hvis vi bliver ved med at spille sådan så er top4 selvfølgelig ikke i fare, og vi kan da endda håbe på en anden plads. Spørgsmålet er som om vi kan blive ved med at spille sådan, jeg tvivler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1221 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Icardi er tæt på at forlænge med Inter, og Piatek er tæt på MIlan. Icardi har imponeret mig i denne sæson, og jeg så gerne, at klubben hentede ham. Hazard og Icardi kunne være en farlig duo. Men ja, det sker så ikke. Piatek kender jeg ikke meget til, men han har været rygtet hertil.
Der er efterhånden ikke mange angribere tilbage ... Kane er umulig, Lewandowski er udelukket. Hvem kunne det dog være? Jeg tror helt seriøst, at klubben ikke har tænkt sig at hente en angriber til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1222 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Fair nok du stadigvæk er negativ. Personligt havde jeg regnet med et point tab idag på en rigtig dårlig spillet kamp. Så jeg var rigtig begrejsteret over præstationen over hele linjen. Alle kæmpede røven ud af bukserne. Specielt 2. Halvleg var kanon god. Sevilla var dårlig nok over midterlinjen. Dejligt at se. Hvordan du vælger at se på kampen er op til dig selv. Ja du har ret i at denne sæson har jeg ikke sat barren særlig højt. Jeg er lykkelig hvis vi får en 4. Plads. At du snakker om 1. og 2. Plads stadigvæk, er jo helt hen i vejret. Jeg vil tillade mig at være glad idag, så kan du forsætte med at sidde og hyle :)


Sidde og hyle?? Altså fair nok at være usaglig, men hæv lige niveauet over 6. klasse. Altså hvis der er noget jeg ikke gør, så er det at hyle over Real Madrid i denne sæson, da jeg er fanget i en tilstand af ligegyldighed når det gælder holdet - desværre. Der er bare så lidt ved dét hold der ka begejstre mig.

Når dét så er sagt, så springer du selvfølgelig elegant over at jeg efter kampen skrev at det det blev bedre i anden halvleg og jeg syntes det var en fin anden halvleg - uden at der dog blev skabt chancer eller vist spil der ka begejstre synderligt.

Og hvis du havde evnen til både at læse og forstå så ku du forstå at jeg IKKE taler om hverken 1.- eller 2.-plads, da jeg nærmest allerede før sæsonen havde afskrevet dem. Jeg er personligt stadig bekymret for om vi bare ka blive nummer fire - nej jeg nævnte top 2 fordi det vel er de to hold vi ska måle os imod, det er vel ik så satans svært at forstå!!


Gider ikke diskutere med dig! Du pisser mig gevaldigt af. Jeg var glad efter sejen igår og for præstationen hos næsten hele holdet, færdig!
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1223 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Fantastisk kamp idag. Vi spiller Sevilla ud af banen.


Barren er sat uendeligt lavt efterhånden. Vi vinder en hjemmekamp vi naturligvis SKA vinde - og skaber vi 1-2 chancer? Vi spiller da bestemt fint - meget bedre end vi har gjort i de fleste kampe, men det er ik ligefrem et niveau der vinder trofæer - eller får os i nærheden af top 2 i ligaen


Fair nok du stadigvæk er negativ. Personligt havde jeg regnet med et point tab idag på en rigtig dårlig spillet kamp. Så jeg var rigtig begrejsteret over præstationen over hele linjen. Alle kæmpede røven ud af bukserne. Specielt 2. Halvleg var kanon god. Sevilla var dårlig nok over midterlinjen. Dejligt at se. Hvordan du vælger at se på kampen er op til dig selv. Ja du har ret i at denne sæson har jeg ikke sat barren særlig højt. Jeg er lykkelig hvis vi får en 4. Plads. At du snakker om 1. og 2. Plads stadigvæk, er jo helt hen i vejret. Jeg vil tillade mig at være glad idag, så kan du forsætte med at sidde og hyle :)


Sidde og hyle?? Altså fair nok at være usaglig, men hæv lige niveauet over 6. klasse. Altså hvis der er noget jeg ikke gør, så er det at hyle over Real Madrid i denne sæson, da jeg er fanget i en tilstand af ligegyldighed når det gælder holdet - desværre. Der er bare så lidt ved dét hold der ka begejstre mig.

Når dét så er sagt, så springer du selvfølgelig elegant over at jeg efter kampen skrev at det det blev bedre i anden halvleg og jeg syntes det var en fin anden halvleg - uden at der dog blev skabt chancer eller vist spil der ka begejstre synderligt.

Og hvis du havde evnen til både at læse og forstå så ku du forstå at jeg IKKE taler om hverken 1.- eller 2.-plads, da jeg nærmest allerede før sæsonen havde afskrevet dem. Jeg er personligt stadig bekymret for om vi bare ka blive nummer fire - nej jeg nævnte top 2 fordi det vel er de to hold vi ska måle os imod, det er vel ik så satans svært at forstå!!


Gider ikke diskutere med dig! Du pisser mig gevaldigt af. Jeg var glad efter sejen igår og for præstationen hos næsten hele holdet, færdig!


Sådan ka det gå når man ik har evnerne til en diskussion :-D Jeg ka vitterlig ik se hva der ka pisse dig af udover at du ik ka tåle at alle ik er ligeså lette at imponere som du selv er. Men held og lykke med det ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #1224 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev: Icardi er tæt på at forlænge med Inter, og Piatek er tæt på MIlan. Icardi har imponeret mig i denne sæson, og jeg så gerne, at klubben hentede ham. Hazard og Icardi kunne være en farlig duo. Men ja, det sker så ikke. Piatek kender jeg ikke meget til, men han har været rygtet hertil.
Der er efterhånden ikke mange angribere tilbage ... Kane er umulig, Lewandowski er udelukket. Hvem kunne det dog være? Jeg tror helt seriøst, at klubben ikke har tænkt sig at hente en angriber til sommer.


Hvis Real Madrid virkelig har været i kontakt med Icardi og gjort sin interesse helt klar og tilbud ham en central rolle på holdet, så ligner det lidt mangel på ambitioner fra hans side. Så synes jeg det er helt fint at han ikke kommer til klubben. Det forudsætter selvfølgelig at man samtidig er villig til at betale, hvad han koster til Inter. Jeg har også svært ved at se, hvilken 9'er på markedet idag, der er værd at købe. Hazard skal vi bare have, men måske man også skal prøve at kigge på markedet efter en målfarlig midtbane spiller i stedet. Modric er kommet igang med målene, men det er heller ikke mange mål vi får fra midtbanen af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce