Sæsonen 2018/2019

5 år 5 måneder siden #661 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Tja der er først og fremmest forskel på, hvor dygtige spillere er til at restituere sig. Der også forskel på skaderne Isco og Bale har fået. Der er også forskel på, hvor nemt de har til at blive skadet igen. Det er simpelthen umuligt at lave den sammenligning, for det er to forskellige skader. Det er godt nok et noget forkølet forsøg for at støtte en holdning.


Spejl? :-D

Så når Isco har slået Bale af og ødelagt din pointe, så skyldes det ikke, at Isco var bedre i en lang periode, men at Isco restituerer mere end 20 gange hurtigere end Bale? Dine argumenter står heller ikke ligefrem solidt plantet i jorden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #662 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
@Asensio20.

Hvem fanden er du så sur på? :D Er du dum en aggressiv tone du kaster dig ud i.

Lad os bare enes om at være uenige. Real Madrid har dårlige scouts, selvom du stadig ikke har nævnt en anden klub med bedre scouts, så lad os antage at alle scouts er latterlige og utrolig dårlige til deres arbejde.

Håber ellers du har tur i den i hverdagen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #663 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Opgaven har aldrig været at finde bedre scouts i en anden klub, egentlig også irrelevant for debatten. Jeg har fremhævet at andre klubber bevæger sig først omkring de spillere vi har i søgelyset, eksempelvis Asensio.

BBB
Det var ikke en konstatering, men eksempler på hvordan spillerne kan overkomme en skade bedre end den anden. Man må nok gå ud fra at Bale er i en helt anden farezone end Isco, når skaderne hos ham opstår oftere og i længere perioder. Det må du gerne være uenig i, men jeg har nok tilbøjelighed til at være helt rolig omkring dette.

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #664 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
www.bt.dk/fodbold/medie-michael-laudrup-...selv-til-real-madrid

Hallo, skal vi gøre det eller hvad?? :D :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #665 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: www.bt.dk/fodbold/medie-michael-laudrup-...selv-til-real-madrid

Hallo, skal vi gøre det eller hvad?? :D :D


Jaaa for fanden! Han har mere trænererfaring end Zidane havde, så det kan umuligt gå galt :D og kommer ALDRIG i problemer med ledelsen i hans klubber! Jeg er frisk.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #666 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

Numeredoce skrev:

Ramos4 skrev: www.bt.dk/fodbold/medie-michael-laudrup-...selv-til-real-madrid

Hallo, skal vi gøre det eller hvad?? :D :D


Jaaa for fanden! Han har mere trænererfaring end Zidane havde, så det kan umuligt gå galt :D og kommer ALDRIG i problemer med ledelsen i hans klubber! Jeg er frisk.


Hahaha, det er skide genialt! Han er måske manden, der også kan lokke Bendtner til!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #667 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Laudrup som træner med Faxe som assistent. Mon ikke Faxe kan få banket noget fitness ind i Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #668 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Laudrup som træner med Faxe som assistent. Mon ikke Faxe kan få banket noget fitness ind i Bale.

De vandt the double sammen i Brøndby 2005, jeg er på en Laudrup/Faxe duo i Madrid :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #669 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2018/2019
Andreas Christensen vil gerne væk til nytår fra Chelsea, og han kunne være en fin forstærkning til både i forsvaret samt den defensive midtbane hos Real..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #670 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Der er rygter om, at Neymar har lov til at forlade PSG til sommer. Tuchel blev i dagens pressemøde spurgt om Neymar stadig er i Paris i 2019 og til det svarede han blot, at alt han ved er, at Neymar er i Paris i denne måned, og at han ikke kan tale om, hvad Neymar vil gøre til sommer.
Ikke at det bekræfter noget, men et mere usikkert svar end hvad man plejer at høre fra PSG. HVIS det er sandt, at han kan skifte for 220 millioner euro, så har Perez bare at gøre det ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #671 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Neymar går jo bare ligesom Hazard ind og forbedre truppen minimalt, hvor vi er stærke i forvejen.. Der er mere behov for at forstærke os oppe foran.

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #672 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev: Neymar går jo bare ligesom Hazard ind og forbedre truppen minimalt, hvor vi er stærke i forvejen.. Der er mere behov for at forstærke os oppe foran.


Hvis du ikke mener Neymar spiller oppe foran, hvor spiller han så?

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce