Den store transferrygte-tråd

4 år 1 måned siden #1477 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Jakobsif555 post=152129 skrev:

9eren post=152128 skrev: Ja man bør stole på klubben 100%.

Men hvordan skal klubben gardere sig mod en spiller der sløser sin karriere væk på burger mad?

​Det gik da ok med R9 og Zidane med købt som 29 årig og var ryger på det tidspunkt. Så chancer skal vel tages engang imellem. Især når der ikke findes bedre alternativer på markedet på det gældende tidspunkt. 

​Ronaldo Fenomeno er virkelig en special case - muligvis den mest talentfulde spiller nogensinde, men som fik 2 grimme knæskader, der normalt ville have tvunget folk til at indstille karrieren, og var ude sammenlagt i næsten 3 år fra 1999 til 2002. Vi tog så chancen med ham, efter han havde vist i et par måneder inden VM i Inter, samt under vm, at han stadig havde et højt niveau. Han var 26 på det tidspunkt. Jeg er stadig vild med at vi gav ham chancen, også selvom knæskaderne begrænsede ham fysisk, ift at kunne lave de vilde moves han kunne før skaderne. Men det er O Fenomeno... der er ingen anden jeg ville have givet chancen efter sådan nogle skader, for det vil aldrig være den samme spiller som før skaderne.

Ift at Zidane var 29... centrale midtbane spillere holder generalt bare længere end kantspillere, specielt fordi de ikke skal bruge hurtighed i nær samme udstrækning som kantspillere... så ikke rigtig sammenligneligt med Hazard.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #1478 af Jakobsif555

Dragam post=152130 skrev:

Men hvordan skal klubben gardere sig mod en spiller der sløser sin karriere væk på burger mad?

​Det gik da ok med R9 og Zidane med købt som 29 årig og var ryger på det tidspunkt. Så chancer skal vel tages engang imellem. Især når der ikke findes bedre alternativer på markedet på det gældende tidspunkt. 

​Ronaldo Fenomeno er virkelig en special case - muligvis den mest talentfulde spiller nogensinde, men som fik 2 grimme knæskader, der normalt ville have tvunget folk til at indstille karrieren, og var ude sammenlagt i næsten 3 år fra 1999 til 2002. Vi tog så chancen med ham, efter han havde vist i et par måneder inden VM i Inter, samt under vm, at han stadig havde et højt niveau. Han var 26 på det tidspunkt. Jeg er stadig vild med at vi gav ham chancen, også selvom knæskaderne begrænsede ham fysisk, ift at kunne lave de vilde moves han kunne før skaderne. Men det er O Fenomeno... der er ingen anden jeg ville have givet chancen efter sådan nogle skader, for det vil aldrig være den samme spiller som før skaderne.

Ift at Zidane var 29... centrale midtbane spillere holder generalt bare længere end kantspillere, specielt fordi de ikke skal bruge hurtighed i nær samme udstrækning som kantspillere... så ikke rigtig sammenligneligt med Hazard.

​Ved godt man aldrig kan sammenligne spillere 1 til 1, men nogen gange tager man chancer og ift. Hazard, så har han jo altid været lidt små kvabset og det har jo aldrig betydet noget ift skader eller hans fart på noget tidspunkt før Real karrieren...

Zidane var ikke en klassik kant nej, men han spillet trods alt alt 1/3 af alle hans kampe fra venstrekanten 

4 år 1 måned siden #1479 af The European Super League

9eren post=152124 skrev: ​​Den har jeg forklaret mange gange. Hazard var allerede overvægtig i Chelsea. Han tog mere på i sommeren op til sit skifte. Selvf tegner det ikke godt at en spiller på elite plan skal være klar til en sæson med 6-9 kilo for meget og ikke trænede seriøst. Det råbte jeg op om lang tid inden hans skifte var en realitet. Hans skader i anklerne kunne man også ha forberedt sig bedre på. Især når du handler en spiller som koster sammenlagt over en milliard med løn.

så jo det var fadæse og klubben tog ikke alarmklokkerne seriøst nok.

Du må undskylde. Jeg er ny på forum og tror ikke jeg har læst det før. Det var meget overraskende for mig at læse.

Jamen det er jo netop min pointe. Hvordan kan man gardere sig imod hvad der skete EFTER klubben købte Hazard?

Jeg kan ikke helt følge med. Hvilken side er du på?
* 1 * Stol på klubben. Alt hvad de beslutter må være den rette beslutning.
* 2 * Stol ikke blindt på klubben. Det er tilladt for os fans at være kritiske.

Kunne klubben gardere sig eller IKKE gardere sig imod at Hazard ville få skader? Vidste man i forvejen at Hazard ville få mange skader (som han aldrig fik i Chelsea) eller vidste man det ikke?

Vælg en side
Hvis du vælger at man godt kunne vide det, så kan man vel ikke altid stole på klubben, right? Hvis du vælger at man ikke kunne vide det, jamen så var købet jo sådan set fornuftigt nok, right?

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 1 måned siden #1480 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=152119 skrev: Håber virkelig at Carletto vil lade sig inspirere lidt af Tuchels 3-4-3 system. Vi har nogle unge dynamiske spillere der virkelig ville passe ind i det system.

…………,,Militao Rudiger Alaba

Carvajal Tchouameni Camavinga Mendy

…………………,,Valverde……………….

………..Benzema…………. Vinicius

​Vanvittig defensivt?

OG Modric SKAL spille, længere er den ikke!!!

Donde está la biblioteca?

4 år 1 måned siden #1481 af Dragam

Jakobsif555 post=152131 skrev:

Dragam post=152130 skrev:

​Ved godt man aldrig kan sammenligne spillere 1 til 1, men nogen gange tager man chancer og ift. Hazard, så har han jo altid været lidt små kvabset og det har jo aldrig betydet noget ift skader eller hans fart på noget tidspunkt før Real karrieren...

Zidane var ikke en klassik kant nej, men han spillet trods alt alt 1/3 af alle hans kampe fra venstrekanten 

​Men Hazard var tæt på 30 da vi købte ham, og man begynder helt naturligt at begynde at miste sin fart, når man når den alder... og fart er bare vigtigt for en kantspiller, og i særdeleshed Hazard, som tidligere altid har levet på sit eksplosive antrit.

At Zidane spillede en masse som venstekant i Real Madrid, siger bare alt om hvor åndssvagt truppen var sammensat på daværende tidspunkt. Han var IKKE kantspiller. Det var jo samme årsag til at han faldte helt igennem for RM til sidst, men stadig strålede for frankrig, hvor kan lå som styrmand centralt.

4 år 1 måned siden #1482 af DeLaRed
@Dragam

WHAT??? Zidane faldt helt igennem for Real “til sidst”…det er første gang jeg hører nogen sige det, og er da heller ikke den oplevelse jeg havde af ham i hans sidste season. Vi kan godt blive enige om at Real ikke spillede fremragende mere, men da ikke pga Zidane…jeg er helt blæst bagover af den kommentar.

EDIT: han laver 9 mål og 11 assists i sin sidste season i Real, på 33 kampe…jeg gentager, WHAT???

Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #1483 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=152132 skrev:

9eren post=152124 skrev: ​​Den har jeg forklaret mange gange. Hazard var allerede overvægtig i Chelsea. Han tog mere på i sommeren op til sit skifte. Selvf tegner det ikke godt at en spiller på elite plan skal være klar til en sæson med 6-9 kilo for meget og ikke trænede seriøst. Det råbte jeg op om lang tid inden hans skifte var en realitet. Hans skader i anklerne kunne man også ha forberedt sig bedre på. Især når du handler en spiller som koster sammenlagt over en milliard med løn.

så jo det var fadæse og klubben tog ikke alarmklokkerne seriøst nok.

Du må undskylde. Jeg er ny på forum og tror ikke jeg har læst det før. Det var meget overraskende for mig at læse.

Jamen det er jo netop min pointe. Hvordan kan man gardere sig imod hvad der skete EFTER klubben købte Hazard?

Jeg kan ikke helt følge med. Hvilken side er du på?
* 1 * Stol på klubben. Alt hvad de beslutter må være den rette beslutning.
* 2 * Stol ikke blindt på klubben. Det er tilladt for os fans at være kritiske.

Kunne klubben gardere sig eller IKKE gardere sig imod at Hazard ville få skader? Vidste man i forvejen at Hazard ville få mange skader (som han aldrig fik i Chelsea) eller vidste man det ikke?

Vælg en side
Hvis du vælger at man godt kunne vide det, så kan man vel ikke altid stole på klubben, right? Hvis du vælger at man ikke kunne vide det, jamen så var købet jo sådan set fornuftigt nok, right?

​Klubben evaluerer på deres valg og selvfølgelig kan de tage fejl, som jeg synes de har gjort med Hazard inden han overhovedet satte sine ben der. Dengang håbede jeg da også at jeg tog fejl med Hazard.

Vi ved heller ikke hvilken evaluerings process der har været omkring Hazard og om man har haft nogle tanker om hans manglende disciplin og ankler.

jeg skal ikke vælge nogen side. Jeg er blevet mindre kritisk overfor klubben med årene og jeg bakker op omkring deres beslutninger. Hvis de i morgen besluttede at fyre Carlo for at ansætte Koeman, så er det klart at jeg ville stille spørgsmålstegn. Men klubben laver ikke hovedløse beslutninger i øjeblikket og har ikke gjort det længe. Så derfor stoler jeg 100% på klubben og det havde jeg også gjort uden nummer 14

4 år 1 måned siden #1484 af Dragam

DeLaRed post=152136 skrev: @Dragam

WHAT??? Zidane faldt helt igennem for Real “til sidst”…det er første gang jeg hører nogen sige det, og er da heller ikke den oplevelse jeg havde af ham i hans sidste season. Vi kan godt blive enige om at Real ikke spillede fremragende mere, men da ikke pga Zidane…jeg er helt blæst bagover af den kommentar.

EDIT: han laver 9 mål og 11 assists i sin sidste season i Real, på 33 kampe…jeg gentager, WHAT???

​Det var måske lidt sat på spidsen, men det fungerede ikke rigtigt - det følte Zidane heller ikke selv, hvilket jo også var derfor han valgte at indstille karrieren, selvom hans præstationer for frankrig klart viste, at han stadig havde niveauet, når han lå centralt som styrmand.

4 år 1 måned siden #1485 af Hamid8210
Perez henter c. Ronaldo den sidste dag!

4 år 1 måned siden #1486 af The European Super League

The European Super League post=152132 skrev: Vælg en side

9eren post=152138 skrev: jeg skal ikke vælge nogen side.

You had one job :)

Enten så kan du hakke ned på andre brugere herinde for ikke at stole 100 % på klubben og fordi de stiller sig kritisk overfor nogle af klubbens beslutninger angående Lucas Vázquez eller også kan du ikke. Uanset hvad.. skal du vel stå ved dit valg?

Hvis du stoler blindt på klubben, så må du acceptere at de købte Hazard og det var du også enig med klubben i var en god idé tilbage dengang han aldrig var skadet.
Eller også var du uenig og så stoler du ikke 100 % på klubben. Og så skal andre også have lov til at være uenige med klubben.

Du kan IKKE sige at du stoler 100 % på klubben men samtidig må være den eneste, der kan stille dig kritisk overfor nogle handler som f.eks Hazard hvis andre ikke også må stille spørgsmålstegn ved nogle beslutninger.

9eren post=151847 skrev: Stol lidt mere på klubben og de mennesker bag den!

9eren post=151958 skrev: Hvorfor ikke have tilliden til klubben????

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #1487 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg stoler på klubben 100%, men jeg stolte ikke på Hazard! Learn the difference!

Jeg kritiserer andre bruger for deres manglende evne til at vurdere beslutninger og spillernes niveauer. Når argumenterne hedder at “han kan kun lave en tåhyler”

og resten af dit ordkløveri gider jeg altså ikke at kommenterer videre på.

4 år 1 måned siden #1488 af DeLaRed

Dragam post=152139 skrev:

DeLaRed post=152136 skrev: @Dragam

​Det var måske lidt sat på spidsen, men det fungerede ikke rigtigt - det følte Zidane heller ikke selv, hvilket jo også var derfor han valgte at indstille karrieren, selvom hans præstationer for frankrig klart viste, at han stadig havde niveauet, når han lå centralt som styrmand.

​Sorry, men forstaar jeg rigtigt, at du siger at Zidane instillede karrieren fordi hans blev tvunget til at spille venstre midtbane i Madrid?

Leveret af Kunena Forum