Social arrangement i kbh
Jeg vil lige tage temperaturen af forummet og spørge ud om der nogen som vil mødes og se Madrids kampe et sted inde i kbh. Vi kunne lave en Whatsapp gruppe og mødes af og til i løbet af sæsonen.
Jeg ved ikke om det allerede findes men jeg har ikke stødt på noget endnu.
Lad mig høre hvad folk synes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg er derfor ikke en af dem der hopper på arrangementer mere i DK
Jeg er lige flyttet til København, og alle de hoveder jeg kender herovre er Liverpool, United eller Barca-fans.
Men som 9’eren siger er det svært at stole på
om stederne viser spansk fodbold. Jeg har før set Real på Pub & Sport, man kan måske lave en aftale med dem hvis nok er friske. Det er også der de danske Milan-fans mødes.
Jeg tænker mere central central ala proud mary. har de ikke mange skærme med forskellige kampe ? jeg kan ikke tro at ingen af de skærme viser real.
Sorry for writing in English but my Danish is not good enough. Did this initiative progress? I am trying to find out where to watch the game tomorrow in the Champions League against Salzburg, so any ideas are very much appreciated. I am based in Copenhagen.
Best regards,
Jorge
Thats okay. You dont have to sorry. There is space for all people here.
It didnt go any further and I concluded this based on the answers I got here.
Im having a long day at work tomorrow so I will watch from home.
If you head to Proud Marry or any other sports bar, you will likely be able to watch it. just hit sports bars in google maps and look at the options.
- 9eren
- Gæst
-
Hola Jorge.Jorge post=182058 skrev: Hi all,
Sorry for writing in English but my Danish is not good enough. Did this initiative progress? I am trying to find out where to watch the game tomorrow in the Champions League against Salzburg, so any ideas are very much appreciated. I am based in Copenhagen.
Best regards,
Jorge
Lo mejor es poner en contacto con los bares que enseñan el futbol para saber si lo ponen el partido o no. Dinamarca no es tan popular de poner futbol español en los bares. Prefieren el futbol ingles.