Sæsonen 25-26
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er ellers en hylende morsom betragtning at en talkombination afgør om man sparker over bolden eller rammer den og om ens førsteberøring ryger over til en modstander.NickyMad post=187053 skrev: De fejl Rudiger og Asencio laver, har jo intet med opstillingen at gøre. Hvis det er det niveau de møder op, er det ligegyldigt hvordan vi havde stillet op.
Donde está la biblioteca?
Jeg kan godt få øje på humoren, men mon ikke PSGs presspil - og de begrænsede muligheder for at ramme en medspiller - trods alt er faktorer som i kampens hede spillede ind på begge spilleres koks?NachoFernández post=187055 skrev:
Det er ellers en hylende morsom betragtning at en talkombination afgør om man sparker over bolden eller rammer den og om ens førsteberøring ryger over til en modstander.NickyMad post=187053 skrev: De fejl Rudiger og Asencio laver, har jo intet med opstillingen at gøre. Hvis det er det niveau de møder op, er det ligegyldigt hvordan vi havde stillet op.
Men Perez kommer *aldrig* til at acceptere at bænke en af de to. Så basically er vi fucked...eller hvad?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Modric er væk om lidt.
Bellingham er ude i mindst 3 måneder om lidt.
Så har vi blot følgende =
Valverde, Güler, Ceballos, Tchouameni og Camavinga.
Er det stærk nok?
Nej siger jeg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
nono post=187058 skrev:
Jeg kan godt få øje på humoren, men mon ikke PSGs presspil - og de begrænsede muligheder for at ramme en medspiller - trods alt er faktorer som i kampens hede spillede ind på begge spilleres koks?NachoFernández post=187055 skrev:
Det synes jeg faktisk ikke. De har begge masser af tid og er ikke synderligt under pres. Ikke et større pres end hvad en Superliga klub ville kunne lægge.
Og så er der er spillet under 10 minutter, så jeg tænker ikke man kan give skylden på varmen allerede.
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Tjo. Den første på Asencio er jo bare tegn på absolut ingen koncentration. En skidt tæmning og så opdager han ikke, at der kommer et pres på ham. Rudiger er 100% voldsomt presset i den situation, men vi snakker om at han sparker over bolden. Altså vi henter udelukkende defensive topspillere som er rigtig gode på bolden og som kan klare sig i pressede situationer - hvilket Rudiger har gjort siden han kom.nono post=187058 skrev:
Men jo PSG presser fremragende og der er nogle ting i dagens opstilling og udtryk som jeg er dybt uenig i og som jeg ikke forstår har fået lov at trumfe de ideer som holdet har arbejdet med. Men at det er 4-3-3s skyld at den ene ikke kan ramme bolden og den anden sover mens han tæmmer den helt elendigt - det er altså bare god humor.
Respekt til PSG. 11 mand der presser og arbejder som en enhed og bare sidder der hele tiden. Og så har de spillere som bare er umulige at presse derinde. Vanvittigt godt sat sammen.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg tror og håber, at Alonso får noget snor til at gøre det. Altså Perez vil jo også gerne vinde og det er helt tydeligt at der ikke er råd til den der luksus i moderne fodbold. Jeg tror dog ikke at jeg ville bænke Mbappe og vi skal nok få ham mere i gang på den front. Den helt store synder har desværre udviklet sig til at være vores kære mand på venstre kant som bare ikke gider.Ramos4 post=187059 skrev: Tror ikke vi får Mbappé og Vini til at fungere sammen. Tror generelt ikke vi får Mbappé til at presse. Hvis ikke netop Luis Enrique kunne, hvem kan så?
Men Perez kommer *aldrig* til at acceptere at bænke en af de to. Så basically er vi fucked...eller hvad?