Sæsonen 26-27
God teknik, rolig i pressede situationer, gode afleveringer bl.a.
Han kunne godt komme i overskud hvis Barca henter Rodri.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har en forhåbning (hvor urealistisk den end måtte være) om at vini fik forlænget sin kontrakt, så real madrid kan få mere for ham når han sælges...DeLaRed post=199199 skrev:
På papiret ser det jo fint ud, men Vini er naturligvis selvskrevet starter efter hans forlængelse, og det er jo nok her hele problemet ligger.Dragam post=199198 skrev: Jeg gad godt, at man forsøgte sig med følgende opstilling :
Mbappe og diamonde liggende som kant / brede angribere, hvor mbappe kan bevæge sig som han har lyst til - en cristiano ish rolle.
Bellingham i en falsk 9er rolle, som i første sæson hos os, og på det engelske landshold.
Silva og Güler på den centrale.
Tchoumani som det defensive anker.
Så vil det være et langt mindre problem, at Mbappe ikke hjælper defensivt overhoved, samt ikke kommer ind i feltet, hvor en 9'er bør være, og han kan stadig lave sine dybe løb, samt trække ind i banen fra venstre side, som han scorer 99% af alle sine mål på. Jude tager løbene ind i feltet, som 9'eren bør gøre, som han er eminent til.
Silva og arda sammen på midten vil give os den boldsikkerhed på midtbanen, som vi DESPERAT har haft brug for, siden kroos stoppede. Og så har vi stadig Tchoumani til at ligge og beskytte forsvaret.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Da Tchouameni måtte ned og vikariere i et skadesramt forsvar i 2024, spillede Camavinga nogle utroligt flotte kampe som 6'er da vi vandt Champions League. Der blev virkelig lukket af, hans timing var super god i tacklingerne. Hvis vi antager at Bernardo Silva eller Arda Güler skal ind som en af de to dybe midtbanespillere ved siden af Valverde/Tchouameni/Camavinga, så kan Camavinga på sine bedste dage være en anker ligesom Tchouameni og på sine bedste dage kan han drive bolden som Valverde. Man slår sig på ham og han er teknisk virkeligi stærk, især til at holde fast på bolden. Derudover mestrer han både korte og lange afleveringer.
Men så er der hele koncentrationsdelen og de mange udfald samt at han er lidt for skadet.. Kunne han få styr på det, så ligger der måske et kæmpe potentiale et eller andet sted, for vi har i glimt set alle de ting som vi måske mangler til en makker derinde. Og skulle nogen kunne banke koncentrationen og kontinuiteten ind i Camavinga, så er det måske Mourinho. Så har vi pludselig et anker som både kan beskytte forsvaret, som vinder sine dueller, som kan løbe 20 meter med bolden igennem en kæde og som teknisk kan hjælpe os med at bevare kuglen. Og hvem ved, hvis han faktisk får lov kontinuerligt at spille 10 kampe i træk på den samme plads. Har vi så pludselig skabt en super boldfast midtbane med Camavinga-Güler og Bellingham uden at skulle tage chancen med en ny midtbanespiller som ikke er Rodri?
Det er skrevet med det forbehold at det nok ikke kommer til at ske og muligvis hentet et sted i drømmeland. Men der er de der små brudstykker af tegn på hvad det kan/kunne være blevet til med de glimt vi har set fra ham gennem årene. Og så bør han jo være mange år fra sit peak
Alle nyheder bl.a. vedr krav om kost, regler for forsinkelser, træningsiver osv viser tydeligt at Mou kommer til at belønne dem der gør det godt til træning og kampene såsom Arda der har begejstret trænerteamet ift træningsdiscilplin.
Jeg er overbevist om at vi kommer til at se et Madrid med helt andre krav til spillerne, Alonso fik ikke lov ig turde ikke rigtig sige sin mening men Mourinho kommer med en helt anden kaliber. Hans kommentar om Silvas dårlige form viser at spillerne ikke skal tro at de kan slagge den og automatisk er sikret en plads.
Donde está la biblioteca?
Mourinho har Perez' øre og får helt sikkert længere snor end de andre trænere, men det skal også fungere for ham. Vi skal se klare forbedringer og resultaterne skal være der, for når vi hen til decemher og det ser skidt ud, så kan vi jo ende med igen at se ledelsen begynde at diktere mere og mere omkring truppen.mohbar post=199207 skrev: Jeg nægter simpelhen at tro på de rugter der går om at Mourinho satser på de etablerwde kræfter og så kommer toptalenterne i anden række.
Alle nyheder bl.a. vedr krav om kost, regler for forsinkelser, træningsiver osv viser tydeligt at Mou kommer til at belønne dem der gør det godt til træning og kampene såsom Arda der har begejstret trænerteamet ift træningsdiscilplin.
Jeg er overbevist om at vi kommer til at se et Madrid med helt andre krav til spillerne, Alonso fik ikke lov ig turde ikke rigtig sige sin mening men Mourinho kommer med en helt anden kaliber. Hans kommentar om Silvas dårlige form viser at spillerne ikke skal tro at de kan slagge den og automatisk er sikret en plads.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
For lavt bud og Mourinho vil næppe af med ham. Så medmindre at Arda gerne vil skifte så sker der intet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Næ det synes jeg ikke. Vil Tielemans være bedre til at sætte og kontrollere spillet end Güler eller Bernardo Silva på den centrale midt? Det synes jeg hele spørgsmålet skal være, hver gang vi kigger på en ny til den centrale midtbane. Og så antager jeg at vi forhåbentlig har stor tiltro til vores 21-årige tyrkiske kreatør. Er Tielemans så god, at han er det værd for at minimere spilletiden til Güler?Ramos4 post=199248 skrev: Skulle vi egentlig bare have købt Tielemans inden han gik billigt til United?
Mit klare holdning til begge spørgsmål er "nej".
Og så har Tielemans skrevet under med United til 2031. Gider vi have Tielemans på lønningslisten til han er 34? Er han så god at det er det værd? Igen vil mit svar være nej.
Jeg lægger en høj serv og du smasher den direkte ned i frimærket.NachoFernández post=199249 skrev:
Næ det synes jeg ikke. Vil Tielemans være bedre til at sætte og kontrollere spillet end Güler eller Bernardo Silva på den centrale midt? Det synes jeg hele spørgsmålet skal være, hver gang vi kigger på en ny til den centrale midtbane. Og så antager jeg at vi forhåbentlig har stor tiltro til vores 21-årige tyrkiske kreatør. Er Tielemans så god, at han er det værd for at minimere spilletiden til Güler?Ramos4 post=199248 skrev: Skulle vi egentlig bare have købt Tielemans inden han gik billigt til United?
Mit klare holdning til begge spørgsmål er "nej".
Og så har Tielemans skrevet under med United til 2031. Gider vi have Tielemans på lønningslisten til han er 34? Er han så god at det er det værd? Igen vil mit svar være nej.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det lyder som noget en spåkone ville sige :DHamid8210 post=199253 skrev: “ Real Madrid's next midfielder is German, has an Italian first name and an actor's surname.”