Sæsonen 26-27
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mon ikke det bare er rygter for at sælge lidt clicks. Det giver ihvertfald ingen mening, hvis det er sandt.El Siete post=198661 skrev: Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal?
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så er der svært at se meningen med det …El Siete post=198661 skrev: Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal?
I hvert fald sportsligt. Hvis Gonzalo skal erstattes, har det vel været *endnu* en bogføringsfinte.
Espí siger mig intet, men kan se at han har haft en flot sæson. Troede dog klart, at Gonzalo-salget betød at Endrick endegyldigt blev second striker.
Ift. Oyarzabal, tænker jeg han er en for stor profil, til den sekundære rolle.
Nu må de altså gerne til at få lukket Rodri også.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kan desuden se at en hel del mål fra Espi er kommet på baggrund af hovedstød, så det ligner en joselu-type her. Han ville passe perfekt, når modstanderen spiller lavblok og vi når det 80. minut og bliver febrilske fordi der står 0-0.
Kan godt se pointen med ham, forudsat at han accepterer bænkerollen, og det gør han nok.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Eller bare fingeren til en hvilken som helst ekstremist.Kasillas post=198668 skrev: Yup, det ser korrekt ud. Espi er hele 1,94 cm høj. Gonzalo Garcia er 1,82 cm høj. Forestil at man giver langfingeren til en kommunist, fascist eller islamist, og fra knoen og op til neglen er der circa 12 cm.
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 post=198662 skrev:
Mon ikke det bare er rygter for at sælge lidt clicks. Det giver ihvertfald ingen mening, hvis det er sandt.El Siete post=198661 skrev: Klubben har angiveligt kontaktet Levante for at købe 21-årige Carlos Espi til 25M, som erstatning for Gonzalo? Øh, hvad er lige planen her? Ville det ikke give mening at købe en erfaren Joselu-type, måske endda hente Oyarzabal?
Sad faktisk selv og tænkte, at vores 9’er position ville være ret tyndt besat, hvis ikke der kom en erstatning for Gonzalo.
Vi må lige huske, at der skal spilles utrolig mange kampe, og at Endrick primært spillede på højrekanten for Lyon.
Det føles som en nedgradering, for Gonzalo er en meget komplet angriber. Han kommer til at vise sig flot frem i Premier League. Espí kunne dog også meget vel være undervurderet. For selvom Gonzalo havde en fin fysik, så åbner Espí noget helt andet op angående spillet.
Det er et godt tegn, at Brighton også har været interessede i Espí, da de er virkelig gode til at scoute.
Tror også, det her betyder, at Vini bliver. Ellers havde klubben jo købt en mere profileret angriber og placeret Mbappé på den famøse venstre side?
Men det betyder forhåbentlig Endrick udlejes, så det trods alt ikke gøres mere besværligt. Hverken Espi eller Endrick finder rytmen hvis de skal kæmpe om de få minutter.