Følg transfervinduets sidste timer her
Elkrimi skrev: Hvis man skulle spekulere ift. Verratti, så virker det usandsynligt at PSG vil sælge når de kun har Matuidi, Motta, Cabaye, Verratti og Pastore til 3 pladser...
Jeg nægter at tro at man desperat laver en handel a la Guarin. Hvis det er så er det planlagt, for at stjæle overskrifterne helt til sidst.
Men det virker ikke sandsynligt. Shit en smal trup!
De har vel også Rabiot, Clément Chantôme og en David Luiz, der sagtens kan spille på midtbanen. Men jeg tvivler at de interesserede i et salg nu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Inspektøren skrev: Fra Falcao til Javier Hernandez.
Fra Vidal til Veratti.
Hvor fuck bliver ambitionerne af!?
Hent nogle mænd til holdet i stedet for små børn, der med garanti vil blive spist til morgenmad af både Atletico og Chelsea. Har Florentino intet lært af kampene mod Atletico og Sociedad? Vores aggressive pres fra sidste sæson er væk, sjovt nok pga. salget af Di Maria. Derfor skal man selvfølgelig hente nogen der kan gennemføre samme opgave igen.
Hernandez kan ikke hjælpe os, overhovedet. Han er laaaangt dårligere end Benzema til alt stort set alt og vil derfor ikke udgør nogen trussel mod Benzemas chancer for at starte. Man skulle jo have hentet en spiller der kunne konkurrere med Benzema og presse ham til det yderste ved hver eneste træningspas. Det kommer ikke til at ske med Hernandez. Man kunne i princippet lige så godt have beholdt Morata. Så ville vi oven i købet have haft en spiller fra vores eget akademi. Denne transfer befinder sig i samme skala som Graversen og Faubert.
Falcao for 24 mio. pund for et år ville jeg hellere hente, end at hente Hernendez til klubben. Balancen mellem udgifter og indtægter er stadig meget positiv, hvorfor jeg synes, at man godt kunne tillade sig den handel, set fra et sportsligt synspunkt, i særdeleshed.
Hernandez har én ting som Benzema ikke har - Målnæse.
Jeg er også meget skuffet over dette transfervindue, og havde virkelig håbet på Falcao, Reus og en midtbane...
Jeg tror dog på, at Hernandez kan gøre det fint, og håber meget på at der kommer en kvalitetsmidtbane inden for 2 timer1
- MNH92
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El Nacho skrev: Der står, at de 3 udlændingepladser optages af Chicarito, Jámes og Keylor Navas. Kan nogen forklare mig hvorfor Marcelo tilsyneladende ikke tæller med her?
Han har været i spansk fodbold så længe, at han har fået spansk pas.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Johnson
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev: Det kan godt være, at panikken har indhentet mig, men i sin tid ærgrede jeg mig over, at Klaas-Jan Huntelaar ikke fik en chance, men lige nu kunne jeg godt leve med, at han blev købt......eller Negredo.
Ja, nu er Royston Drenthe røget(på mere end én måde, hvis man følger ham på Instagram) til Sheffield Wednesday, så kan vi ligeså godt gå efter en af de andre gamle travere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Johnson
- Gæst
-
Khedira-,llaramend,-Modric,Kroos,Bale, Isco
Angrebet og forsvaret ser fint ud
Jeg må indrømme at jeg elsker manden eller kvinden der udspyr dem. Den med at Rakitic lignede en tennis spiller, og den med at Higuan gerne måtte skifte til Barca med den Semi-finale form var ret sjove, specielt taget i betragtning af at Higuan flirtede med Barca, men jeg forstår ikke hvorfor der bliver ved med at gå efter Drenthe? - Først den med at Barca måtte hente ham sådan som de forstærkede sig i forsvaret, og nu den med at han er en yndlingshollænder.
Ovenstående skal ikke opfattes som sur opstød fra undertegnet, men en undren over at gå sådan imod vores ex spiller. - Drenthe var trods alt eksemplarisk. - Kan twitter-brugeren sige mig hvorfor den komiske tilgang mod Drenthe?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂