4000 dage med Florentino Pérez
11 år 11 måneder siden #13
af Salix7
@Macon: Den skulle være god nok, at vi stadig skylder 600mio euro, også selvom vi afdragede en masse i sidste sæson - Så vidt jeg ved, så var det vidst hovedsageligt kortfristet gæld vi afdragede på sidste år (En kortfristet gæld er en gæld med en løbetid på under et år og omfatter for eksempel moms, skat, kassekredit og leverandørgæld.)
Skulle man være interesseret i at "nørde" vores tal lidt mere, som jeg selv gør fra tid til anden - så kan følgende link bruges: www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=...468836&ssbinary=true
@sNielsenRM: Jeg ved ikke, hvor du har lært om gæld henne - men som udgangspunkt håber jeg, at vi kan blive enige om at gæld ikke er noget specielt positivt, selvom mens indtjening er større ;-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne 4000 dage med Florentino Pérez
Jeg er fuldstændig enig med dine iagttagelser om vores klub, og måden Perez har styret den på! Han er uden tvivl fantastisk med tal og som manden i "jakkesættet" - dog håber jeg meget på, at han vil bruge endnu mere krudt på at bygge vores akademi op og nedbringe vores gæld - samtidig med at han bliver ved med at udvide og markedsføre klubben på hans måde!FranciscoISCO skrev: Succes eller fiasko? Jeg er fuldstændig enig med Salix7 i at man ikke kan gøre det op på denne måde; dertil er der simpelthen for mange facetter at tage stilling til....
@Macon: Den skulle være god nok, at vi stadig skylder 600mio euro, også selvom vi afdragede en masse i sidste sæson - Så vidt jeg ved, så var det vidst hovedsageligt kortfristet gæld vi afdragede på sidste år (En kortfristet gæld er en gæld med en løbetid på under et år og omfatter for eksempel moms, skat, kassekredit og leverandørgæld.)
Skulle man være interesseret i at "nørde" vores tal lidt mere, som jeg selv gør fra tid til anden - så kan følgende link bruges: www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=...468836&ssbinary=true
@sNielsenRM: Jeg ved ikke, hvor du har lært om gæld henne - men som udgangspunkt håber jeg, at vi kan blive enige om at gæld ikke er noget specielt positivt, selvom mens indtjening er større ;-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Salix7.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fedtegreven
- Gæst
-
11 år 11 måneder siden #14
af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne 4000 dage med Florentino Pérez
Jeg tror ikke at klubben er så økonomisk stærk som folk går rundt og tror. At Di Maria ikke er savnet er jo en stor løgn.
Florentino har fejlet over alle de sæsoner han har været i klubben, men det betyder ikke at der ikke har været gode tider. Der har blot været for mange sæsoner under Perez uden titler, og så kan jeg altså være ligeglad med hvor meget klubben har tjent eller tabt økonomisk. Det kommer aldrig til at røre mine lommer.
Florentino har fejlet over alle de sæsoner han har været i klubben, men det betyder ikke at der ikke har været gode tider. Der har blot været for mange sæsoner under Perez uden titler, og så kan jeg altså være ligeglad med hvor meget klubben har tjent eller tabt økonomisk. Det kommer aldrig til at røre mine lommer.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Fedtegreven.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen