Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao

11 år 11 måneder siden #25 af Dios
asp3200 skrev:

Rolig nu bassemand. Hvis de spiller fantastisk får de 5, har jeg givet til kroos og modric og Ronaldo før. Men jeg giver ikke 4 og 5 taller væk som jer andre. Det er min sag.

Igår var på en billig baggrund og et Bilbao hold i kæmpe forfald. Jeg er ikke overbevist endnu og som Morten Bruun også er indenpå så skal de først testes mod Barcelona. Kan virkelig ikke se hvem som skulle have 5 igår, Ronaldo var da max 4 i min bog.

Godt i ikke er sensor til eksamen :D

Edit: kan se dios tak støtter og dig selv dios har Casillas 5????, kan godt være jeg er kritisk men at give ham 5 for den kamp er jo groteskt.

Det er helt din sag, meeen...nu har jeg ikke set Kroos, Modric eller Ronaldo lave hattrick imod Barcelona eller modstandere i den kaliber endnu haha ;P

Jeg giver karakterer efter hvordan de præstere i kampen, og modstanderen er næsten underordnet. Nu regner jeg aldrig med at Ronaldo eller andre spillere for den sags skyld ejer kampen og laver 3 mål og 4 assist imod Barcelona eller Bayern i semifinalen, så mit 5-tal bliver skudt af, hvis spilleren spiller fantastisk. Bilbao var et nemt offer, men det kræver sin præstation og scorer et hattrick, hvis vi lige taler Ronaldo. Hvis jeg må have lov til at "citere" Siempre engang, så ville der nok være flere som ville gøre det, hvis det nu engang var så nemt.
Casillas gav jeg et 5-tal, fordi jeg har længtes efter det hehe. Hans præstation var jo nok til et 4-tal, men hans situation taget i betragtning, og det kun er i sjov vi giver karakterer, så fik han et kæmpe 5-tal :)

Sjovt, for jeg synes da ellers ikke alle de unge mennesker får andet end rene 12-taller nu til dags haha :D

Alt i alt, så kan den koges ned til, at du mener 5 er noget helt ekstraordinært, hvor jeg nok mere tænker: Slap nu af, det hele gøres i sjov hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum