AS: Ancelotti er fyret
- Storken
- Gæst
-
ChrillRM14 skrev: Nå var inde på Wiki for at finde Benitez' manager-meritter, og det ser jo ikke HELT dumt ud (omend Ancelottis da klart er bedre): af nævneværdige ting er der 2X La Liga med Valencia, CHL med Liverpool, mens der i "nyere" tid kan nævnes EL med Chelsea
Er ikke så updated på ham, hvilken slags fodbold praktiserer han?
Det er meget resultatorienteret. Det behøver ikke nødvendigvis være kedeligt, men det er heller ikke sprudlende. Hans pressehåndtering er til gengæld ikke den bedste. Han tænker ikke altid før han taler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Administrationen skrev:
L.Ahrendsen skrev: Hvor gammel er Pérez egentlig? Nu når han ikke kan væltes af posten, så må alderen tage ham med ned...
Stop lige dig selv fra det spor du er på vej ned af. Den sti du er på vej ind af kan vi på ingen måde acceptere.
Føler lige jeg bliver nød til at svare på denne og beklage. Det var på på måde ment den vej.
Sorry mates!
- Scriptophobe
- Gæst
-
- Puskas
- Gæst
-
Mage til idiotisk beslutning skal man lede længe efter. Dette er uden tvivl den største skuffelse i hele sæsonen - og ja(!!) også indregnet de missede titler.
Suk...
- Johnson
- Gæst
-
Det siger vist det hele
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg kan sagtens forstå, at Europa griner af os og giver os navnet "Cirkus Madrid".
Vores legender bliver også buhet på deres hjemmebane og bliver behandlet som lort.
Inspektøren skrev: Nå, Ancelotti er så den niende manager der bliver fyret på 12.
Jeg kan sagtens forstå, at Europa griner af os og giver os navnet "Cirkus Madrid".
Vores legender bliver også buhet på deres hjemmebane og bliver behandlet som lort.
Den kære Perez har i hvert fald lavet en handling der har fået gang i debatforums på alle de store fansider hos diverse konkurrenter. Det er bestemt ikke sjove ord der kommer på vejen. Nå men måske det bare skal fordøjes og alt ender lykkeligt, men holdkæft et pres den nye træner må være under fra dag et....
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvidt skrev: Er der ikke en der lige gider vække mig? - det her må være et mareridt.
Det bliver værre. Startende fra næste uge, hvor Benetiz ankommer.
- FigoJensen
- Gæst
-
Johnson skrev: Mourinho var det værste der kunne ske for Real Madrid. Det var helt igennem en fadæse med ham som træner. Intet format. Holdet spillede som om det var et lille hold der ikke forventes at kunne dominere kampen. Vi spillede som regel på modstandernes præmisser. Det var uværdigt.
Ancelotti kunne have været vores Ferguson. At spillerne, fansene og pressen ryster på hovedet lige nu siger vel det hele. Alle der kan læse de spanske aviser i disse dage, ved hvad jeg taler om.
Rafa Benitez er bedre end Mourinho. Kig på den korte tid han var i Chelsea. De spillede bedre fodbold end Chelsea nogensinde har gjort under Mourinho. Hvis han havde fået en sæson mere ville han også have vundet.
Jeg er vildt trist over at Ancelotti er fyret fordi her var der virkelig tale om den perfekte træner for Real Madrid. Jeg er dog ikke så ked af at det skal være Benitez. Han bliver helt sikkert en større succes end Mourinho. Men et enkelt mesterskab og en enkelt Copa del Rey er vel heller ikke så svært at overgå
Jeg ved ikke, hvorfor du føler, du har behov for at skrive et gennemgående negativt indlæg omkring Mourinho og hvor dårlig en træner han åbentbart er i en tråd som omhandler noget helt andet... Men når vi nu er der, så kan jeg kun være helt uenig med dig! Jeg er temmelig sikker på, at 95% af de adspurgte, vil rate Mourinho som en ganske fremragende træner generelt og noget højere i hierarkiet end Rafa. De resterende 5% er nok Barcelona fans og dig...
At sige Mourinho var det værste som kunne ske for Real Madrid og Benitez er bedre end ham er stupidt. Hvis du sammenligner deres to trænerkarrierer og titler, så tror jeg det giver et klart billede af situationen. Mourinho var det bedste som der kunne ske for Real Madrid! Han bragte klubben tilbage som en magtfaktor i Europa efter små 10 år som en klub, der ikke var ekstraordinær, men bare en klub... Han bragte holdet og spilleniveauet op på et helt andet niveau end set længe på daværende tidspunkt også afspejlet i holdets evigt tidligere exit i 1/8 finalerne i CL. At der var en masse polemik med medierne udenfor banen osv. er en anden historie, men man kan sgu ikke sige at han er en dårlig træner.