Optakt: Real Madrid - Barcelona

10 år 9 måneder siden #85 af madrid2000
På den positve side, så kan det kun blive bedre. Det var tydeligt, at halvdelen af holdet var ikke kampklar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #86 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona
selv uden en træner har vi bedre chancer

10 år 9 måneder siden #87 af asp3200

Dios skrev: Benitez kan ikke få sat spillerne op, og det er virkelig skræmmende. Tilgengæld har spillerne et ansvar, og jeg fatter simpelthen ikke, at man endelig er kommet op på det højeste niveau på fodboldstigen, og man så alligevel tænker, narh jeg gider ikke at ofre mig for holdet.

Skandaløst!

De ser sig selv i spejlet i morgen med Gucci creme og ser pengene rulle ind på kontoen og er ligeglade, de ved Benitez ryger først. Sådan er vores hold blevet, en folk primadonnaer som ikke kæmper og feder den af ligesom træneren. Skammer mig over holdet. Vi er til grin i Europa igen igen og endnu en skamplet på tavlen over nederlag til Barcelona.

Vi vinder ingenting igen i år og skal nu hente 7 point på Barcelona, vi er ikke engang top 4 i Spanien. Tyndt og ideforladt kujon fodboldhold skal man lede længe efter.

10 år 9 måneder siden #88 af mohbar
hvad med Morten Olsen

rigtig meget ironi anvendt!!

10 år 9 måneder siden #89 af Zyconith

Sebberg skrev: Efter nederlag kommer der ofte ramaskrig om trænerfyring, men jeg mener det dybt seriøst, når jeg skriver, at det skal ske.... NU! Trænere kan have forskellige filosofier, læse modstandere forkert eller have et hold, der rammer en dårlig dag, men det i dag? Det var noget af det mest pinlige, jeg nogensinde har set.

Holdet mødte jo ikke op. I referatet formuleres det fint; INTET fungerede. Dårligt pres, dårlige løb, dårlige afleveringer og vigtigst af alt - ingen vilje. Hvordan i alverden kan det være en taktisk disposition at stå passivt i presset, når vi har DOMINERET Barcelona i de seneste to kampe med en højt pres? Det er fuldstændig uforståeligt.

Jeg håbede, at man så en eller anden trodsreaktion i anden halvleg, men det cementerede bare endnu mere mit hypotese om en trup, der ikke vil have træneren; de kom jo ud på samme måde. Prøv at gense Iniestas mål og se vores løb? Det er hovedrystende. Modric står og kigger mens Iniesta spiller den forbi ham og løber forbi ham for at modtage bolden igen. Decideret skandaløst.

Det var som at blive smidt tilbage på sin gamle slidte sofa i 05-09 æraen, hvor vi blev udspillet af Barcelona i hver kamp. Nu har vi haft et par år, hvor vi faktisk spillemæssigt - og i flere tilfælde resultatmæssigt - har spillet rigtig flot mod Barcelona. I dag var vi spillet ud af banen.

True...

Udover manglende vilje og utilpassede attituder, bar holdet i dag præg af en manglende kontinuitet. Vi stiller op med en trup hvor flere af spillerne (James, Danilo, Benzema) har været ude i længere tid med skader og skal lige igang igen..

I de næste par kampe møder vi Eibar, Cadiz, Malmø, Getafe, Villarreal, Cadiz igen, Rayo, Sociedad og Shakhtar. Det bliver Benitez's chance til at få holdet spillet sammen ud fra hans idéer. Mon ikke det nok skal lykkedes, og hvis ikke, ser jeg gerne en ny træner til klubben. Og hvis Penaldo ikke snart lystrer, ser jeg ham gerne smutte til Januar ligeså. Herefter får Bale et halvt år til at bevise at det var Ronaldo der var årsagen til hans fiasko, og hvis ikke det flasker sig, skal han tilbage til hakkedrengene i England.

Truppen skal strømlines. Her stikker de to overnævnte ud, med for høj en status og for ringe præstationer.

Florentino's arbejde har jeg svært ved at sige noget om. Der skal være en balance i økonomien, og synes også det er fornuftigt at fremtidssikre klubben med diverse investeringer, sponsoraftaler, opvisningskampe, etc. Læge- og fysioproblematikken vil jeg ikke gøre mig klog på, men fyringen af Ancelotti var på sin plads. Ansættelsen af Benitez ser jeg som et cheapshot. Er man heldig bliver han en succes, ellers er der ikke så meget tabt, og man finder en ny.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #90 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Optakt: Real Madrid - Barcelona

Det var som at blive smidt tilbage på sin gamle slidte sofa i 05-09 æraen, hvor vi blev udspillet af Barcelona i hver kamp. Nu har vi haft et par år, hvor vi faktisk spillemæssigt - og i flere tilfælde resultatmæssigt - har spillet rigtig flot mod Barcelona. I dag var vi spillet ud af banen.

hehehehe du får det til at lyde som om at barcelona kun har domineret i 4 år!!! jeg vil sige at vi blev udspillet i de sidste ti år med få undtagelse
kan du huske 5-0 med Morinhio i spidsen i november 2010?

10 år 9 måneder siden #91 af Real HWL
fejl
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum