Fokus på spillerne
Dios skrev: Jeg har ikke set den video med Isco, og kan heller ikke finde den nogle steder. Nogle som har et link?
På det link jeg smed, er videoen med Isco længere nede. Hylende morsomt og det er tydeligt at Isco får øje på kameraet og herefter viser stor talent for stumfilmens svære kunst :)
Edit: Her den nyeste video der skulle have gjort, at Isco ikke blev sendt til opvarmning: as.com/videos/2015/12/21/portada/1450715...4677.html?autoplay=1 Her har jeg dog svært ved at se nogen form for "gentagelse" fra Iscos side så mon ikke der er mere end blot det vi kan se på videoen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Jeg er fuldstændig ligeglad, hvem det drejer sig om. Hvis du som Jesé - angiveligt - nægter at spille den position, træneren beder dig om, eller hvis du som Isco - angiveligt - griner når dine holdkammerater kommer bagud, så må der være en sanktion af en slags.
Hvor er det absurd, at to spillere, som absolut intet har bevist i klubben endnu, kan tillade sig at opføre sig så uprofessionelt og respektløst overfor træneren og klubben. Vi har i den grad brug for snart at få nogle spillere ind, som er med klubben i medgang og modgang.
Jesé og Isco er jo ikke i stand til alene at ville gøre oprør og vise deres utilfredshed med træneren. De er en del af større gruppe der på det sidste har været meget utilfredse. Personligt er jeg af den overbevisning, at også Kroos og James skal medregnes til den gruppe. Til gengæld tror jeg Perez har fået styr på Ronaldo og at han har rettet ind - foreløbigt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg kan virkelig ikke se problemet? Nu forstår jeg ikke spansk, og ved ikke helt hvad de snakker om, men bliver Isco's smil tolket til, at han griner af holdet og Benitez? Det ville ikke komme bag på mig, hvis det er sådan spansk presse vinkler det på, og det kommer heller ikke bag på mig hos nogle af brugerne herinde.
Jeg kan heller ikke se det, så jeg tror der ligger mere end vi kan se, bag problemet mellem nogle af spillerne og Benitez
Neye skrev:
Dios skrev: Jeg kan virkelig ikke se problemet? Nu forstår jeg ikke spansk, og ved ikke helt hvad de snakker om, men bliver Isco's smil tolket til, at han griner af holdet og Benitez? Det ville ikke komme bag på mig, hvis det er sådan spansk presse vinkler det på, og det kommer heller ikke bag på mig hos nogle af brugerne herinde.
Jeg kan heller ikke se det, så jeg tror der ligger mere end vi kan se, bag problemet mellem nogle af spillerne og Benitez
Det kan også være, som jeg hælder mest til politikken i Real Madrid den er gal med. Jeg forstår Benitez' problem med Isco, da Benitez vil have kynisme ind i sit spil.
Nu er det bare den 2. træner i træk, som bruger Bale uafbrudt. Igen, så forstår jeg godt, at man vil have ham igang, da han så vil være en klar forstærkning af holdet, men realismen må jo ramme før eller siden. Det skete jo også for Kaká, som efter hans 2. sæson blev afløst af Özil.
Vi finder jo desværre aldrig ud af det, men håbløst er det ihvertfald.
Dios skrev: Pelle, du må på banen! Kom med noget insider viden. Det går jo ikke at du sviner Isco til på den måde uden at henvise til hvad fanden du snakker om :D
Øh hvad? Jeg henviser til Neyes indlæg. Desuden skriver jeg "angiveligt".
Vil du have mig til at skære det ud i blå Lego klodser eller er du med på, hvad jeg mener? ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Dios skrev: Pelle, du må på banen! Kom med noget insider viden. Det går jo ikke at du sviner Isco til på den måde uden at henvise til hvad fanden du snakker om :D
Øh hvad? Jeg henviser til Neyes indlæg. Desuden skriver jeg "angiveligt".
Vil du have mig til at skære det ud i blå Lego klodser eller er du med på, hvad jeg mener? ;-)
Hvad? :D
Og slap så lidt af haha :D Havde jo ikke set Neye havde postet et link med Isco. Troede kun det var linket omkring Jesé, så ja skær det ud i blå Lego klodser for mig? :D
- Bindslev
- Gæst
-
Bale havde nemlig en genial første sæson. Hans anden sæson var helt sikkert ikke godkendt men i denne sæson har han da set voldsom skarp ud???? han havde selvfølgelige en skadesperiode han lige er kommet over. gå nu f.eks ind og tjek antal skabte chancer, og assists. Jeg syntes også specielt Bale og Benz har noget god "ping-pong" kørende indbyrdes imellem dem.
Til gengæld begynder jeg efterhånden at stille spørgsmål ved Ronaldo???? hans kvalitet er bare så vild at han stadig vil lave sine mål ingen tvivl. MEN hans generelle indflydelse på det opbyggende spil er kraftigt dalende! han ser direkte svag ud i 1mod1 situationerne. I denne sæson laver han bare ikke sine ting i fart. Han stopper op, laver et par velkendte husmands og så triller vi den videre.
Uanset om Real vinder champions league eller ej mener jeg man skal kraftigt overveje at sælge ham til sommer så man stadig kan få en helvedes masse penge for ham. Et nyt real madrid hold som ikke er bygget op om en mand......uuuh det kilder helt bare at tænke på det.
Bale havde nemlig en genial første sæson. Hans anden sæson var helt sikkert ikke godkendt men i denne sæson har han da set voldsom skarp ud???? han havde selvfølgelige en skadesperiode han lige er kommet over. gå nu f.eks ind og tjek antal skabte chancer, og assists. Jeg syntes også specielt Bale og Benz har noget god "ping-pong" kørende indbyrdes imellem dem.
Bale havde jo ikke en genial første sæson.
Det blev maks til en godkendt sæson og grunden til at det overhovedet blev til en godkendt sæson, var netop fordi at det var hans første sæson, og derfor bliver der taget hensyn til at det er en helt ny klub for ham, ny liga, han kan ikke sproget etc. Men hvis man ikke vælger at fokusere på disse ting, så var hans generelle spil ligeså dårligt som det er nu.
Florentino Pérez