Bedømmelse af truppen mod Sporting

10 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (31 brugere)

3.1 Keylor Navas
3.8 Carvajal
3.6 Marcelo
3.0 Pepe
3.4 Varane
4.0 Bale
4.1 Isco
2.1 James Rodríguez
2.8 Mateo Kovačić
3.4 Modrić
3.3 Toni Kroos
4.4 Benzema
3.6 Cristiano Ronaldo
2.7 Jesé
Hele holdet 3.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #2 af zigriaosmani
@Asp3200 og @sib1995

Hvor meget skal Ronaldo gør for at få 4, som jeg mener faktisk han fortjener i dag. Han havde da ikke en nedgørende attitude! Han kastede ikke armene af alle sine holdkammerater. Ja, han havde en dum situation, som burde have kostet ham gult eller rødt, men det er ikke ensbetydende med, at det skal trække ham ned på 2! I må meget give en bedre begrundelse, for det lyder som om i bare løber med "stimen" af kritik og at det er helt naturligt at kritiser ham gang efter gang. Denne gang, for nogen ting som han ikke engang gjorde! Jeg forsvar kun Ronaldo, fordi jeg så en anderledes Ronaldo i dag.

Jeg er meget spændt på en dybere forklaring, for det lyder lidt som om I bare kaster med armene ligeså snart Ronaldo får bolden. Give that guy a break!
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Doc.juego, SR4, ElMadrid, Nada mas

10 år 7 måneder siden #3 af asp3200

zigriaosmani skrev: @Asp3200 og @sib1995

Hvor meget skal Ronaldo gør for at få 4, som jeg mener faktisk han fortjener i dag. Han havde da ikke en nedgørende attitude! Han kastede ikke armene af alle sine holdkammerater. Ja, han havde en dum situation, som burde have kostet ham gult eller rødt, men det er ikke ensbetydende med, at det skal trække ham ned på 2! I må meget give en bedre begrundelse, for det lyder som om i bare løber med "stimen" af kritik og at det er helt naturligt at kritiser ham gang efter gang. Denne gang, for nogen ting som han ikke engang gjorde! Jeg forsvar kun Ronaldo, fordi jeg så en anderledes Ronaldo i dag.

Jeg er meget spændt på en dybere forklaring, for det lyder lidt som om I bare kaster med armene ligeså snart Ronaldo får bolden. Give that guy a break!

Her er min forklaring. Han burde være blevet vist ud så det er til et 1 tal. Så scorer han og arbejder fornuftigt, men så går han tilbage til at brokke sig og ikke tage flere tilbageløb efter han selv dummer sig og mister bolden. Derfor får han 2 af mig. Acceptere ikke vold på banen uanset hvem, så skal de ud og have karantæne.

10 år 7 måneder siden #4 af Doc.juego

Jeg er meget enig, efter sidste kamp var der en kæmpe diskusion på forum fordi at en bruger havde givet Bale 4 og nogle andre mente at han skulle 5, og at det bare var personlig hate der gjorde at han ikke gav 5.
Jeg synes dog det er meget tydeligere her, folk må vurdere som de vil, det skal de have lov til, men at Ronaldo's snit er 3,5 fordi nolge giver 1 & 2 virker mere som hate end saglig vurdering(så saglig en subjektiv vurdering nu kan være). Igen vi vurderer forskelligt, men han scorer 2 mål, det første virkelig flot, giver Bale lov til at sparke de eneste direkte frispark vi får (hvor Bale så skyder langt forbi) Selv om det er i Ronaldo's "gode afstand". Der er flere situationer hvor han presser, går ned og er med i spillet. nogle sitiuationer hvor man kunne forvente at han ville sparke på mål, men vælger at spille den til en anden.
Alt det som man krittisere Ronaldo for gør han stort set bedre nu. Men det virker som om at fordi det er RONALDO som gør det dum ting der kunne havde givet rødt, så er kampen helt godnat fra hans side af. Jeg synes det præger præg af at der er så "in" at hade Ronaldo. Tror ikke fx Kovacic fik lige så meget kritik i Valencia opgøret, på trods af at han faktisk fik rødt, det var en vigtigere kamp på et vigtigere tidspunkt.

Anyhow, der er vel altid nogen der vil hade Ronaldo, jeg gør det ikke selv, men kan godt forstå hvad der kan irritere folk ved ham. Men i dag synes jeg han spiller en rigtig flot kamp, at han ikke er spildominerende i 2. halvleg er ikke kun hans skyld, hele holdet går ned i gear. Synes bare der er lidt Mourinho stemning omkring Ronaldo.

nåh nok om "sure opstød" det var en rigtig god 1. halvleg, og knap så god 2. men generelt rigtig gode takter, jeg er optimistisk. god dag til jer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, mat_hattrick

10 år 7 måneder siden #5 af Frits
Når i kalder det en ordinær nærkamp så har i allerede vist at i respekterer vold for det er vold han blev udsat for, dog ærgerligt at han han reagerede som han gjorde fordi i fodbold er vold kamufleret som frispark jo desværre godkendt og det var det Ronaldo var udsat for.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Frits.

10 år 7 måneder siden #6 af slb1995

Jeg synes som sådan ikke, at Cristiano Ronaldo skal spille meget anderledes for at få 4 af mig. Som jeg skrev, så trækker det i en samlet bedømmelse ned at lave en så tåbelig handling, fordi det sætter holdet i en dårlig situation. Jeg er stor fan af portugiseren, men når han laver sådanne ting, bør han selvfølgelig ikke være hævet over kritik, selvom han udover den nævnte skærmydsel spiller en aldeles glimrende kamp.

Det bunder givetvis i, om man synes sådan noget bør trække ned eller ej. Vi er nogle, der giver en lavere karakter, på baggrund af det, mens andre vælger udelukkende at basere deres bedømmelse på, at han i dag scorede to mål og spiller bedre end i lang tid. Begge dele er vel lige fint, og det er værd at tage med, at Cristiano endelig ser ud til at være på vej tilbage på det niveau, der igennem utrolig lang tid har karakteriseret ham.

10 år 7 måneder siden #7 af Sahinovic
Jeg synes nu de begge er gode om det, dumt af Ronaldo, men kan nu godt forstå hans reaktion når et æsel vælger at brage ind i ham med vilje.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Frits

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #8 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Bedømmelse af truppen mod Sporting
yes yes yes

Vores elegante cheftræner fortsætter med at give holdet nye offensive inputs :0)

1 halveg var totalt voldsom!

selvfølgelig skal vi ikke tabe 2 halveg og alt det der, men alt i alt ser vi et real madrid hold som er glade for bolden igen. Isco du er så lækker at følge!!

please Benz og Bale vær nu klar hurtigt igen for det ser LOVENDE ud.

Hala Madrid

• Benze
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #9 af Benze
Besvaret af Benze på emne Bedømmelse af truppen mod Sporting
Det er altid tydeligt at se, når Benzema ikke er på banen. Der er ingen gennemspilskraft eller sammenhæng, når KB9 ikke er på plads til at kæde spillerne sammen. BBC gør det rigtig godt sammen nu. Både første halvleg i dag og sidste weekends kamp. Jeg har i dag tildelt topkarakter til 3 spillere: Marcelo, Isco og Benzema. De første to lavede tryllerier igen i dag. Overalt på banen. Benzema er blevet farligere, nu hvor han selv mere kræver bolden og afslutter. Jeg håber, at tiden hvor han altid skulle udskiftes efter 60-70 minutter er ovre. Det oplevede vi ofte med den tidligere træner - også selv om han på daværende tidspunkt var eneste målscorer.

Lige et par ord fra Zidane omkring Benzema (www.realmadrid.com/en/news/2016/01/zidan...half-was-spectacular”)
“The more goals he scores, the better for us. On top of that he links up well with the rest of the team, and that's not easy. I don't think he's thinking about anything else when he's out there on the field. We're not going to lose him, nor do we want to move him on".

Jeg kan egentlig godt lide Jese - han er fantastisk hurtig - men han er bare ikke på niveau med BBC. Så da Bale måtte lade sig udskifte, blev angrebet svækket. Naturligvis. Men da Isco blev taget ud for den Columbianer, gik det da helt galt. Isco har været fantastisk. Kort efter sparker James bare blindt i ud i luften og nu skal Benzema fra banen. Herfra hang intet sammen.

En fantastisk 1. halvleg - jeg håber, holdet kan holde kraften fremadrettet og få gennemarbejdet de nye rutiner med Zidane. Ronaldo og Bale ratede jeg begge til scoren 4. Begge dygtige spillere som gjorde gode ting - som man vel også kan forvente fra dem. Jeg synes dog fortsat, det er irriterende at CR7 altid skal blive siddende hovedrystende på græsset, når nogen har væltet ham omkuld eller taget bolden fra ham. Hun burde fokusere lidt mere på holdet og ikke risikere at være i offside i næste angrebssituation.

Midtbanen med Modric og Kroos er for langsom og ofte spiller de bolden sidelæns eller baglæns. Det er lidt sløvt der.. Men forsvar og angreb er energisk og dynamisk - og hvor er jeg dog vild med Varane. Tænk i øvrigt at man skal finde Benzema på siden af Ronaldo i toppen af topscorer-listen (sammen med to andre fra Sydamerika). Med samlet 57 mål ligger RM klart i toppen som mest scorende hold.

Enig med nogle andre indlæg, der giver udtryk for Bordinggards nedladende kommentarer til Real Madrids hurtige angrebsfodbold. Det var jo hastigheden og det dygtige samspil, der gjorde at Sporting blev udspillet.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Benze.

10 år 7 måneder siden #10 af SR4

asp3200 skrev:

Her er min forklaring. Han burde være blevet vist ud så det er til et 1 tal. Så scorer han og arbejder fornuftigt, men så går han tilbage til at brokke sig og ikke tage flere tilbageløb efter han selv dummer sig og mister bolden. Derfor får han 2 af mig. Acceptere ikke vold på banen uanset hvem, så skal de ud og have karantæne.

Ikke fordi jeg igen orker en diskussion om Ronaldo's bedømmelser, men man giver en helhedsbedømmelse og så er den ikke længere. Folk er alt for selektive med at vælge bestemte situationer og så bare dømme alene ud fra det og helt ignorer hans vanvittige spil denne kamp.
"Han sparkede ud så han får 1 af mig selvom han scorede 2 mål"
"Han lagde en assist og var med i spillet, men han brokkede sig og slog ud med armene og fejrede ikke målene så han får 1 af mig"
"Han scorede 5 mål, men ellers gjorde han ikke meget, 1 fra mig"

Kan I ikke se det ved at være bare en smule useriøs måde at bedømme Ronaldo på?
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, mat_hattrick

10 år 7 måneder siden #11 af Neye

Benze skrev: Det er altid tydeligt at se, når Benzema ikke er på banen. Der er ingen gennemspilskraft eller sammenhæng, når KB9 ikke er på plads til at kæde spillerne sammen. BBC gør det rigtig godt sammen nu. Både første halvleg i dag og sidste weekends kamp. Jeg har i dag tildelt topkarakter til 3 spillere: Marcelo, Isco og Benzema. De første to lavede tryllerier igen i dag. Overalt på banen. Benzema er blevet farligere, nu hvor han selv mere kræver bolden og afslutter. Jeg håber, at tiden hvor han altid skulle udskiftes efter 60-70 minutter er ovre. Det oplevede vi ofte med den tidligere træner - også selv om han på daværende tidspunkt var eneste målscorer.

Lige et par ord fra Zidane omkring Benzema (www.realmadrid.com/en/news/2016/01/zidan...half-was-spectacular”)
“The more goals he scores, the better for us. On top of that he links up well with the rest of the team, and that's not easy. I don't think he's thinking about anything else when he's out there on the field. We're not going to lose him, nor do we want to move him on".

Jeg kan egentlig godt lide Jese - han er fantastisk hurtig - men han er bare ikke på niveau med BBC. Så da Bale måtte lade sig udskifte, blev angrebet svækket. Naturligvis. Men da Isco blev taget ud for den Columbianer, gik det da helt galt. Isco har været fantastisk. Kort efter sparker James bare blindt i ud i luften og nu skal Benzema fra banen. Herfra hang intet sammen.

En fantastisk 1. halvleg - jeg håber, holdet kan holde kraften fremadrettet og få gennemarbejdet de nye rutiner med Zidane. Ronaldo og Bale ratede jeg begge til scoren 4. Begge dygtige spillere som gjorde gode ting - som man vel også kan forvente fra dem. Jeg synes dog fortsat, det er irriterende at CR7 altid skal blive siddende hovedrystende på græsset, når nogen har væltet ham omkuld eller taget bolden fra ham. Hun burde fokusere lidt mere på holdet og ikke risikere at være i offside i næste angrebssituation.

Midtbanen med Modric og Kroos er for langsom og ofte spiller de bolden sidelæns eller baglæns. Det er lidt sløvt der.. Men forsvar og angreb er energisk og dynamisk - og hvor er jeg dog vild med Varane. Tænk i øvrigt at man skal finde Benzema på siden af Ronaldo i toppen af topscorer-listen (sammen med to andre fra Sydamerika). Med samlet 57 mål ligger RM klart i toppen som mest scorende hold.

Enig med nogle andre indlæg, der giver udtryk for Bordinggards nedladende kommentarer til Real Madrids hurtige angrebsfodbold. Det var jo hastigheden og det dygtige samspil, der gjorde at Sporting blev udspillet.

Det er en del af konceptet, at vi holder bolden kørende i egne rækker indtil der er plads til et temposkifte. Jeg synes faktisk at de gøre det rigtig godt i første halvleg og at midtbanen vælger at spille hurtigt på de rigtige tidspunkter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

Leveret af Kunena Forum