Real Madrid interesseret i Juventus-stjerne
Spansk presse mener at vide, at Real Madrid har Juventus-stjerne på transferblokken.
Det er stadig uvist, hvornår Real Madrids transfer-ban effektueres, men faktum er, at det blot er et spørgsmål om tid. Dog erfarer spansk presse, at Real Madrid allerede er ved at planlægge indkøbene for sommeren 2018, og her er en vis argentiner et varmt emne i den spanske hovedstad.
Således skriver AS, at Real Madrid forbereder et svimlende bud på 100 millioner euro Juventus' offensive omdrejningspunkt Paulo Dybala, når Kongeklubbens kommende transfer-ban er udstået.
Det er ikke overraskende Real Madrids præsident Florentino Perez, som er en af spillerens største fortalere i Real Madrid. Men det bliver ikke uden kamp, at Juventus slipper deres guldfugl. Torino-klubben er således ved at stykke en kontrakt sammen til angriberen, der angiveligt vil betyde en fordobling af spillerens nuværende løn.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Juventus er gode til at lave penge i øjeblikket, hvis de også lykkes med denne transfer.
BBB skrev: Jeg er med på, at han er en spændende spiller, men hvordan fanden kan alder betyde så meget? Det er da i hvert fald ikke hans prangende på et mål per 1,7 kamp siden han kom til Juventus, der berettiger et køb på 100 mio euro.
Juventus er gode til at lave penge i øjeblikket, hvis de også lykkes med denne transfer.
Dybala er ikke blot en målscorer som man ser i ronaldo, han er også en fremragende playmaker der kan kontrollere hele den sidste 1/3 af banen
Barcelona fan :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kimbo skrev: Enig, og det skal gerne være så snappy som overhovedet muligt, ellers ender han hos Messi i Barca, det er ikke et scenarie jeg har lyst til at opleve
Vil du uddybe?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
Kimbo skrev: Enig, og det skal gerne være så snappy som overhovedet muligt, ellers ender han hos Messi i Barca, det er ikke et scenarie jeg har lyst til at opleve
Vil du uddybe?
Hvad er det, du ikke forstår?
Kassow-Rossing skrev:
Vil du uddybe?
At Barca også er ude efter ham. Der går rygter om Barca fik et bud på €90mill afvist i sommers.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Vil du uddybe?
Der er intet, jeg ikke forstår i denne sammenhæng. Jeg ville gerne have en uddybning. Det er to forskellige begreber på dansk. Det første handler om at kunne danne sig en klar forestilling om sagens rette sammenhæng og det andet handler om at beskrive emnet nærmere.
Så skrevet med andre ord: Kimbo vil du beskrive nærmere hvad det er, som du kommer til at frygte ved at have Messi og Dybala på samme bane i Barcelona? For eksempel kan du ikke fortælle mig hvem af Neymar og Suárez du vil sætte på bænken?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
Daniel skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Vil du uddybe?
Der er intet, jeg ikke forstår i denne sammenhæng. Jeg ville gerne have en uddybning. Det er to forskellige begreber på dansk. Det første handler om at kunne danne sig en klar forestilling om sagens rette sammenhæng og det andet handler om at beskrive emnet nærmere.
Så skrevet med andre ord: Kimbo vil du beskrive nærmere hvad det er, som du kommer til at frygte ved at have Messi og Dybala på samme bane i Barcelona? For eksempel kan du ikke fortælle mig hvem af Neymar og Suárez du vil sætte på bænken?
Min egen frygt, og det som jeg også tror er Kimbo's, er at på trods af Messi og Suarez begge snart runder 30, vil de ved at hente Dybala allerede have en meget potent afløser klar, som jeg spår få succes uanset hvor i verden hans karriere måtte udfolde sig, og Barcelona er nok et sted, hvor det kunne blive meget grimt set som Real Madrid fan.
I Madrid kunne han også få stor succes. Ville kunne indgå væsentligt bedre i spillet end vores nuværende fronttrio gør det og samtidigt virker han målfarlig. Ronaldo og Benz er ligesom Messi og Suarez også omkring de 30. Med Dybala i truppen ville erstatningerne være klar i form af Morata og Dybala.
Så mangler vi bare hvem der erstatter Bale ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.