Real Madrid europæiske favoritter igen

9 år 9 måneder siden #37 af Pelle
Jeg begynder at forstå, hvorfor folk lynhurtigt bliver trætte af at diskutere med dig, Dios. Du opfører dig altså som en kværulant, og jeg mindes ikke at du endnu har været voksen nok til at trække dig fra en debat - selv når de trækker i langdrag som den her. Så tiden må du hvert fald have, mon ikke din kone gerne snart vil se lidt til dig igen ;-)
Men jeg vælger altså at trække mig igen, for vi bliver jo aldrig nogensinde enige alligevel. Håber det er ok. Hvis du fortsat ønsker at debattere, så sender du bare en PB, så skal jeg lige lade være med at svare ;-)

Og for god ordens skyld. Jeg er bestemt ikke fornærmet eller andet, jeg synes det er forfriskende, at der er plads til de her diskussioner, når bare de holdes inden for rammerne. Jeg er sikker på, at du er enig med mig i, at vi to nogle gange kommer uden for rammerne - det må vi enten arbejde på eller fortsætte med. Whatever works for you :-)

Og for lige at svare på det personlige i dit indlæg. I min verden findes der to slags mennesker.
Dem, der har behov for at fortælle alt og alle om, hvad de har, hvad de består af, og hvad de kan.
Og dem, der ved nøjagtig hvad de har, kan og består af, men som ikke finder det nødvendigt at skulle udpensle det for omverdenen.
Den ene er usikker, den anden hviler i sig selv. Blot en reminder som du kan tænke over :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #38 af Dios

Pelle skrev: Jeg begynder at forstå, hvorfor folk lynhurtigt bliver trætte af at diskutere med dig, Dios. Du opfører dig altså som en kværulant, og jeg mindes ikke at du endnu har været voksen nok til at trække dig fra en debat - selv når de trækker i langdrag som den her. Så tiden må du hvert fald have, mon ikke din kone gerne snart vil se lidt til dig igen ;-)
Men jeg vælger altså at trække mig igen, for vi bliver jo aldrig nogensinde enige alligevel. Håber det er ok. Hvis du fortsat ønsker at debattere, så sender du bare en PB, så skal jeg lige lade være med at svare ;-)

Og for god ordens skyld. Jeg er bestemt ikke fornærmet eller andet, jeg synes det er forfriskende, at der er plads til de her diskussioner, når bare de holdes inden for rammerne. Jeg er sikker på, at du er enig med mig i, at vi to nogle gange kommer uden for rammerne - det må vi enten arbejde på eller fortsætte med. Whatever works for you :-)

Og for lige at svare på det personlige i dit indlæg. I min verden findes der to slags mennesker.
Dem, der har behov for at fortælle alt og alle om, hvad de har, hvad de består af, og hvad de kan.
Og dem, der ved nøjagtig hvad de har, kan og består af, men som ikke finder det nødvendigt at skulle udpensle det for omverdenen.
Den ene er usikker, den anden hviler i sig selv. Blot en reminder som du kan tænke over :-)

Jeg synes da ellers jeg så fint lige har trukket mig fra Kassow og BBB's indlæg, men man ser jo hvad man vil se :)

Jeg har egentlig ikke noget imod vores debatter, for det giver noget kant og liv. Der skal komme konstruktive indlæg, som jeg også synes vi begge bidrager med, men med en form for kant, som jeg morer mig lidt med. Jeg trækker mig, hvis jeg enten er enig, eller selv vurdere den er debatteret færdigt, som jeg mente med BBB's sidste indlæg. Du bliver jo ved med enten at lægge ordene i munden på mig, eller skrive det præcis modsatte af hvad jeg mener, som f.eks. med at Benzema løber klogere end Bale, for det er på ingen måder min mening, ej heller er det noget jeg har skrevet.

Og heldigvis, så er din verden jo ikke min verden, eller den nødvendige sande verden. Igen, så er det enten eller med dig. Der skulle jo nødig være plads til andre nuancer end sort og hvid :) Jeg har ikke et behov for at være privat. Jeg skriver lidt personlige ting om mig selv nogle gange, fordi dine jyske fordomme oftest rammer helt forkert. Jeg er ikke så sikker på, at jeg ville skrive som jeg gjorde, hvis ikke du blev personlig. Ikke at det går mig på, men hvis ikke du skrev jeg havde travlt, så havde jeg nok aldrig nævnt, at jeg har rimelig med tid, fordi jeg er gået på deltid. At jeg godt kan lide og stikke lidt til dig efterfølgende er bare lidt sjov min vej.

Men god dag, og god kamp til dig senere ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #39 af Daniel
Dios skrev:

Enige eller ej, så er der intet konkret på om Bale rent faktisk løber mere end Benzema.

Jeg kan simpelthen ikke finde statistik fra La Liga, men heldigvis er UEFA så venlige, at dele netop denne statistik med omverdenen fra Champions League. Her har Bale og Benzema begge spillet 311 min. fordelt på 4 kampe.

Bale har tilbagelagt 34,806 km. (8,702 km. pr. kamp)
Benzema har tilbagelagt 34,292 km. (8,573 km. pr. kamp)

Bale løber altså små 152 m. pr. kamp end Benzema, om det er offensive eller defensive m. aner jeg virkelig ikke. Det er slet ikke hver at diskutere dette længere. Jeg tror, at de begge er lige dovne, når hele BBC er repræsenteret på grønsværen samtidig, men det er udelukkende min teori. Og tror egentlig også, at billedet er nogenlunde det samme i La Liga, om end Bale har lidt flere kampe på kontoen end franskmanden.

Pudsigt nok har Ronaldo tilbagelagt 38,154 km. på små 49 min. mere på banen (360 min. i alt). Ronaldo løber altså 9,539 km. pr. kamp og distancerer altså B1 og B2 med en lille km. pr. kamp i Champions League so far.

Kroos og Varane topper listen med henholdsvis 41,855 km. (10,464 km. pr. kamp) og 41,031 km. (10,258 km. pr. kamp).

Det her er altså kun statistik fra fire kampe inde i Champions League i indeværende sæson, men jeg mener ikke, at det er utænkeligt, at denne statistik ligner sig selv lidt efter finalen også ;-)

Indlægget var egentlig bare lige for at tilføje, at der faktisk eksisterer statistik på antal km. tilbagelagt. Dog ikke i hvilken sammenhæng....
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Pelle, Cristiano Ronaldo, Klubben

9 år 9 måneder siden #40 af BBB
Jeg er ikke overrasket over, at Bale og Benzema løber det samme. Jeg er lidt overrasket over, at Ronaldo løber mere end dem begge.

Jeg tror stadig, at vi kan få Bale til at løbe mere, hvis Benzema ikke er på holdet, og Ronaldo er den eneste, der står oppe foran (eller løber rundt oppe foran må det så være nu).

9 år 9 måneder siden #41 af Dios
Smukt Daniel! :)

Jeg er selv vild imponeret og overrasket over Ronaldo løber mest af BBC. Jeg er fan Ronaldo!

Den med Bale og Benzema vil jeg lade stå lidt endnu.

@BBB.

Er din teori om Bale ikke en rigtig flad fornemmelse? Lad os antage du har ret, så har Bale immervæk stjernenykker så det basker. Jeg tror Zidane kan få alle til at løbe mere. Han skal vel egentlig bare lægge vennetjenesten fra sig, og skærer igennem. Jeg forstår ikke argumentet. Er det ikke bare den med broen om igen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 9 måneder siden #42 af BBB

Dios skrev: Er din teori om Bale ikke en rigtig flad fornemmelse? Lad os antage du har ret, så har Bale immervæk stjernenykker så det basker. Jeg tror Zidane kan få alle til at løbe mere. Han skal vel egentlig bare lægge vennetjenesten fra sig, og skærer igennem. Jeg forstår ikke argumentet. Er det ikke bare den med broen om igen?

Bale bliver markedsført som den næste stjerne efter Ronaldo.
Bale får kritik i pressen for sit spil, men ros når han afgør kampen.

Hvorfor skulle Bale arbejde, for at Ronaldo og Benzema kan nyde godt af det, hvis han selv får kritik efterfølgende? Det virker rimelig rationelt, at Bale bare skal blive stående sammen med Benzema og Ronaldo, hvis de heller ikke arbejder.

Hvis man fjerner Benzema, så er Ronaldo den eneste, der ikke arbejder. Hvis den eneste der ikke arbejder er større end Bale, så tror jeg, at Bale bedre kan indordne sig i forhold til at arbejde mere.

Jeg kan ikke forklare det mere simpelt, og jeg gider ikke forklare det mere uddybende nu. Hvilken del er du uenig i?

9 år 9 måneder siden #43 af Kassow-Rossing

Dios skrev: Jeg synes da ellers jeg så fint lige har trukket mig fra Kassow og BBB's indlæg, men man ser jo hvad man vil se :)

Du kan enten vælge at holde mig ude af jeres snak eller vælge at tale sandt.
Efter jeg ignorerede dit sidste indlæg, hørte du ikke mere fra mig men du skrev alligevel = Jeg trak mig fra samtalen = Du trak dig ikke fra samtalen. Fakta.

Og godt at høre at du er blevet overbevist om at være fan af Ronaldo. Det tog os kun syv år at omvende dig ;) Mon der går 4 uger og så har du mistet hjertet igen? ;) ;) ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum