Monchi vil lokke Kovacic til Roma

9 år 3 måneder siden #13 af Neye

BBB skrev:

Dios skrev:

BBB skrev: Salg med tilbagekøbsklausul kunne alligevel være lidt interessant.

Hvorfor om man må spørge?

Jeg vil da helt klart argumentere for, at det netop er bredden i truppen, som han er et kæmpe aktiv i, som har gjort denne sæson mulig. Vi er vel igang i den absolut bedste sæsonafslutning i flere sæsoner, hvor samtlige spillere topper, og virker friske. Kovacic har været et kæmpe aktiv for os denne sæson, og præstere på et kontinuerligt niveau, som har gjort man har kunne sparer hele trioen på den centrale midtbane uden rigtig at kunne mærke det.

Han er vores eneste rigtige midtbanespiller, så hvem skulle dog erstatte ham i dine øjne? Er det fordi du ikke ser ham god nok, eller fordi du mener han får for lidt spilletid? Jeg er egentlig lidt målløs, så derfor de mange spørgsmål :D

Jeg tror ikke på, at vi får skiftet nok ud i truppen til sommer. Han vil ikke være i decideret overskud, men han ender med at kæmpe om spilletid med bl.a. Isco.

Han er god nok, hvorfor det giver mening med tilbagekøbsklausul. Han vil få fast spilletid i Roma.

Tror ikke Isco og Kovacic slås om spilletid. Jo hvis 4-3-3 bibeholdes som udgangsformation men det kan jeg ikke forestille mig er tilfældet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum