Også Bale meldes klar til Champions League
DaRamos skrev: Jeg kunne sagtens se Bale som starter i CL-finalen. Samme system som nu, med diamanten på midten med Casemiro, Kroos, Modric og Disco, men med Bale og Ronaldo i front i stedet for Benzema og Ronaldo. Dette kræver dog at Bale er fuldstændig klar. For mig at se, er Benzema en lottokupon. Han kan spille som en drøm, men nogle gange er han helt væk.
Skal vi forstå det som, at Bale ikke er en lottokupon? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Med alle mænd klar, så har Zidane nogle svære valg.
Marca mener det bliver Casilla, Nacho, Danilo, Bale, Morata, Kovacic og Asensio.
Det betyder at Lucas Vasquez, James og Pepe helt ude.
Personlig tror jeg han også sætter Danilo på tribunen til fordel for Lucas Vasquez.
madrid2000 skrev: Marca har en artikel idag, hvor de er sikre på startopstillingen, men spekulere mere i, hvem der kommer til at sidde på bænken.
Med alle mænd klar, så har Zidane nogle svære valg.
Marca mener det bliver Casilla, Nacho, Danilo, Bale, Morata, Kovacic og Asensio.
Det betyder at Lucas Vasquez, James og Pepe helt ude.
Personlig tror jeg han også sætter Danilo på tribunen til fordel for Lucas Vasquez.
Jeg får ret ondt af James af at han ikke engang sidder på bænken.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
SenorAndersen skrev: Sidder lige og glor lidt åben træning.. Bale virker sgu klar og tændt. Tror godt Zidane kunne finde på at sætte ham på fra start. Men på den anden side vil han også være et rigtig stærkt kort at kunne sætte ind.
Enig han virkeligt stærk i den lille træningskamp de spillede.
Jeg håber stadig Isco starter inde og Bale kommer efter 60 minutter. Zidane kan sgu ikke bænke Isco.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)