Bedømmelse af truppen mod Dortmund

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #13 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Sahinovic skrev: Kratmus skrev:

Derudover var Isco banens dårligste, og virkelig en spiller, der ikke kunne ramme medspillere.

89% pass success + 5 key passes - det lyder helt sikkert som en mand der ikke kunne ramme sine medspillere.

Og du beskylder mig for ikke at se kampene... :)

Han pillede alt for meget tempo ud af kampen, smed flere dårlige indlæg afsted og havde svært ved at præge kampen. Synes dog ikke han var banens dårligste, men bestemt heller ikke blandt de bedste.

Ja, det er åbenbart ikke nok med at du ikke ser kampene, nu gider du heller ikke læse indlæggene herinde.

Jeg nævner absolut intet omkring Iscos niveau i kampen, kun at han med en afleveringsprocent på 89% samt 5 key passes nok godt kunne finde ud af, at ramme sine medspillere.

Det sker, når du lukker så meget ævl ud hele tiden. My bad!
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #14 af Dios
Hold nu kæft, hvor er der bare mange ligegyldige og meningsløse indlæg herinde. Jeg har været rigtig aktiv i mange år, og har altid betragtet siden her, som den førende, men man magter simpelthen ikke at få de rigtige stramninger ind på forummet. Man gider jo egentlig ikke engang mere, og niveauet har jo nået nationen.

Jeg forstår godt, at man ikke bare kan banne alt og alle, men det er mig en gåde, at en bruger som Brylle har fået så uendelig meget snor. Hvergang der er en kontrovers, så kan man med statsgaranti regne med han er involveret. Sorry homie, men fuck hvor er du bare en trættende bruger herinde. Du vælger jo et "offer" og går all in på, at fører en krig. Vi har set det utallige af gange med flere brugere som ikke er her mere, men nu har du så valgt Sahinovic, som jeg ikke selv altid er enig med, men hold nu op altså.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

Dios skrev: Du vælger jo et "offer" og går all in på, at fører en krig. Vi har set det utallige af gange med flere brugere som ikke er her mere, men nu har du så valgt Sahinovic, som jeg ikke selv altid er enig med, men hold nu op altså.

Absolut ikke. Jeg er blot uenig og skriver hvad jeg mener. Nu satte han selv linjen i går med at forsøge at udstille mig som en der ikke ser kampene og så er grænsen ligesom lagt i den debat. Så kan det godt være det er forkert, når jeg kører videre på samme niveau, men indtil admin siger noget, så kører jeg selvfølgelig inde for de rammer, som er sat op.
Resten af dine beskyldninger er nonsens. Der er ingen grund til at komme med offentlige beskyldninger, når du kan skrive til admins så jeg forstår ikke dit udbrud. Jeg har aldrig valgt mig et offer.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Brylle.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #16 af Steen

Dios skrev: Hold nu kæft, hvor er der bare mange ligegyldige og meningsløse indlæg herinde. Jeg har været rigtig aktiv i mange år, og har altid betragtet siden her, som den førende, men man magter simpelthen ikke at få de rigtige stramninger ind på forummet. Man gider jo egentlig ikke engang mere, og niveauet har jo nået nationen.

Jeg forstår godt, at man ikke bare kan banne alt og alle, men det er mig en gåde, at en bruger som Brylle har fået så uendelig meget snor. Hvergang der er en kontrovers, så kan man med statsgaranti regne med han er involveret. Sorry homie, men fuck hvor er du bare en trættende bruger herinde. Du vælger jo et "offer" og går all in på, at fører en krig. Vi har set det utallige af gange med flere brugere som ikke er her mere, men nu har du så valgt Sahinovic, som jeg ikke selv altid er enig med, men hold nu op altså.

Det er tydeligt, at redaktionen har sine favoritter, mens andre bliver bandlyst for det mindste. ASP3200 har været bandlyst i over en måned nu. Grunden: han gav alle et 1-tal efter Tottenham kampen. Forummet er sgu blevet en joke efterhånden.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #17 af Administrationen
Vi lukker tråden her. Der er vist flere brugere som skal tænke sig gevaldigt om, hvis de skal være her efter jul.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum