Spansk presse: Rodrigo tættere på?

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Spansk presse spekulerer nu i, at Rodrigo Moreno fra Valencia kan være kommet tættere på et skifte til Real Madrid.

Valencia har inden for de seneste dage sikret sig aftaler med angriberne Guedes, Batshuayi og Kevin Gameiro, mens man i forvejen råder over Simone Zaza, Santi Mina og stortalentet Ferrán Torres og dermed er man ret godt besat på de forreste pladser.

Rodrigo Moreno skal være Julen Lopeteguis foretrukne angrebsvalg og de kender hinanden fra diverse spanske landshold og Rodrigo kan da også spille flere pladser i front, hvilket gør ham til et ideelt valg for Lopetegui.

Den 27-årige angriber koster som udgangspunkt 120 millioner €, som er frikøbs-klausulen, men i Real Madrid håber man at en forhandling kan bringe den pris betragteligt ned, idet man ikke ellers vil være interesseret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af Dios
Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #3 af mohbar

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


Enig -bare fordi han er "god" for det spanske landshold betyder det ikke han bliver god for os med store klubber som Bayern, Juve etc. Der findes flere langt bedre end ham (ikke spanske)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #4 af Elkrimi
Hvis man er overbeviste om at der kun skal købes en reserve ind til Benzema (og ikke en ny stjerne), altså en boldspillende angriber som er dygtig til at indgå i pasningsspillet, så er han vel en ok mulighed... MEN kun hvis handlen ikke er på mere end 40-50 mio euro.

Det gode ved Rodrigo er vel at man får en spiller der kender Lopetegui's planer, Real Madrid indefra og vil kunne affinde sig med en masse tid på bænken.

Hvis man tager de negative briller på, så har man bare ingen spillere på bænken som kan komme ind og gøre en forskel i luftrummet, når modstanderen pakker sig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5 af Ramos4

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


5 gode angribere, men til samme pris?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #6 af Dios

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


5 gode angribere, men til samme pris?


Ja, 5 bedre angribere til 120 millioner €, hvis Valencia ikke er til at forhandle med som de har for vane at gøre med Real Madrid. Jeg har intet imod man smider det efter en spiller, hvis han passer på profilen, er verdensklasse og har en del år tilbage at spille fodbold i. F.eks. spillere som Firmino eller Gabriel Jesus, som begge passer på profilen, men har langt mere potentiale og kvalitet end Rodrigo, selvom han egentlig altid har set godt ud i mine øjne, og vi skal vel ikke mere end 3-4 år tilbage før jeg nævnte ham som en reserve for Benzema dengang. Dog til en helt anden pris :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #7 af BBB

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


5 gode angribere, men til samme pris?


Ja, 5 bedre angribere til 120 millioner €, hvis Valencia ikke er til at forhandle med som de har for vane at gøre med Real Madrid. Jeg har intet imod man smider det efter en spiller, hvis han passer på profilen, er verdensklasse og har en del år tilbage at spille fodbold i. F.eks. spillere som Firmino eller Gabriel Jesus, som begge passer på profilen, men har langt mere potentiale og kvalitet end Rodrigo, selvom han egentlig altid har set godt ud i mine øjne, og vi skal vel ikke mere end 3-4 år tilbage før jeg nævnte ham som en reserve for Benzema dengang. Dog til en helt anden pris :)


Det er vildt, at du kan se så forkert på to angribere :-D

Jeg ville også hellere betale 120 for Firmino, Cavani, Lewandowski osv. end brænde dem af på en reserve til Benzema. Zidane påstod, at Benzema ikke fungerede, når han blev presset, men alligevel er Benzema's bedste sæson i Real Madrid stadig 11/12, hvor han delte spilletid med Higuain (retteligt delte de vel 1½ plads på holdkortet).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #8 af Zyconith

BBB skrev: Zidane påstod, at Benzema ikke fungerede, når han blev presset


Det var Mourinho.

Rodrigo har stødt forbedret sig siden skiftet fra Real Madrid til Benfica hvor han begyndte at skabe overskrifter, men det er vel kun inden for de sidste to år i Valencia at det virkeligt har taget fart. Stats-mæssigt ser det dog mindre imponerende ud...

Jeg har aldrig haft den opfattelse, at han har været en vildt spændende eller usædvanligt talentfuld spiller, men måske det kunne fungere.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #9 af mohbar
Icardis stats (kun for serie A):

17/18: 34 kampe, 29 mål, 1 assists
16/17: 34 kampe, 24 mål, 8 assists
15/16: 33 kampe, 16 mål, 4 assists
14/15: 36 kampe, 22 mål, 6 assists

Imponerende, når man tænker på den defensive indstilling Inter, historisk har haft og har. Hvis vi får ham tror jeg han kommer til at smadre ligaen. Og læg mærke til hvor stabil han er ift skader..

Vil langt heller give 120 mio for Icardi, end 50 mio for Rodrigo !
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe, Chamartin, EmilH22, El Siete, Lukita, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #10 af JesperA
Valencia har vist kæmpe modvilje mod at handle med Real, de var nogle svin med David Villa, og Real var eftersigende også efter Gomes. Håber ikke man forfølger denne transfer, Valencia kan rådne op, og Rodrigo er alligevel en halv og kedelig løsning.

Når Bale bliver skadet og Real står med pikken i postkassen, så er Rodrigo ikke manden der tager over og laver 30 mål og redder sæsonen. Hele sæsonen og Reals succes er bundet op på en mand der misser 50% af alle kampe med tilbagevendende skader grundet en skrøbelig fysik. Transfervinduet i England hvor de fleste oplagte kandidater spiller er lukket, så det bliver tæt på umuligt og i hvert fald dobbelt så dyrt at hente derfra. Det er unægteligt en lortesituation, og der findes ingen oplagte løsninger ud over en retro Florentino og så købe en af PSGs spillere for samme pris som et træningsanlæg midt i byen...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #11 af PMO

mohbar skrev:
Vil langt heller give 120 mio for Icardi, end 50 mio for Rodrigo !


Det tror jeg alle vil, men Perez har, med sine udtalelser omkring spillere, økonomi og transfermarked, mere eller mindre sagt at klubben ikke har pengene til det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #12 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


5 gode angribere, men til samme pris?


Ja, 5 bedre angribere til 120 millioner €, hvis Valencia ikke er til at forhandle med som de har for vane at gøre med Real Madrid. Jeg har intet imod man smider det efter en spiller, hvis han passer på profilen, er verdensklasse og har en del år tilbage at spille fodbold i. F.eks. spillere som Firmino eller Gabriel Jesus, som begge passer på profilen, men har langt mere potentiale og kvalitet end Rodrigo, selvom han egentlig altid har set godt ud i mine øjne, og vi skal vel ikke mere end 3-4 år tilbage før jeg nævnte ham som en reserve for Benzema dengang. Dog til en helt anden pris :)


Det er vildt, at du kan se så forkert på to angribere :-D

Jeg ville også hellere betale 120 for Firmino, Cavani, Lewandowski osv. end brænde dem af på en reserve til Benzema. Zidane påstod, at Benzema ikke fungerede, når han blev presset, men alligevel er Benzema's bedste sæson i Real Madrid stadig 11/12, hvor han delte spilletid med Higuain (retteligt delte de vel 1½ plads på holdkortet).


Jeg forstår ikke hvad du mener med det første? :D

Hvis valget falder på Cavani eller Lewandowski, så vil jeg dog hellere have Rodrigo :)

15/16 sæsonen har været hans bedste sæson i karrieren målt på stats bare til info :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum