Tuttosport: Real Madrid har fået Pjanic-bud afvist

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge italienske Tuttosport har Juventus afvist et Real Madrid-bud på den bosniske midtbanespiller, Miralem Pjanic.

Angiveligt skulle Real Madrid have budt 60 millioner €, men det er blevet pure afvist af Torino-klubben, som i stedet arbejder på at forlænge kontrakten med Pjanic.

Den italienske avis mener at vide, at Juventus vil kræve over 100 millioner € for Pjanic, hvis de skal sælge ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af El Siete
Jeg tror simpelthen ikke på disse rygter omkring midtbanen. Så hvad, Pjanic skulle acceptere at spille andenviolin på Reals midtbane, og få chancen når Modric og Kroos skal have hvil? Og det skulle vi være villige til at betale en halv milliard for. Næppe.

I min optik er der kun een der skal have Kovacic’ plads og det er Ceballos. Han har vist gode takter i optakten, han er ekstremt talentfuld og han er klar til en større rolle i klubben.

Hans tidligere rolle kan så blive udfyldt af Valverde og så kan Isco altså også rykkes en tak længere tilbage skulle der blive brug for det.

Kast penge efter en målfarlig angriber eller gem dem til næste år når/hvis vi skal købe en “billig” Hazard og Neymar.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #3 af Al-Andaluzz
Spiller Hazard og Neymar ikke nogenlunde den samme plads?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #4 af Ramos4

El Siete skrev: Jeg tror simpelthen ikke på disse rygter omkring midtbanen. Så hvad, Pjanic skulle acceptere at spille andenviolin på Reals midtbane, og få chancen når Modric og Kroos skal have hvil? Og det skulle vi være villige til at betale en halv milliard for. Næppe.

I min optik er der kun een der skal have Kovacic’ plads og det er Ceballos. Han har vist gode takter i optakten, han er ekstremt talentfuld og han er klar til en større rolle i klubben.

Hans tidligere rolle kan så blive udfyldt af Valverde og så kan Isco altså også rykkes en tak længere tilbage skulle der blive brug for det.

Kast penge efter en målfarlig angriber eller gem dem til næste år når/hvis vi skal købe en “billig” Hazard og Neymar.


Kovacic kan bare så mange ting som Ceballos ikke kan. Ceballos er vel egentlig en 10'er vi prøver at gøre til 8'er nu, og fred være med det. Men Kovacic' fysik og evne til at vinde bolden har han altså ikke. Ceballos kan muligvis spille nogle gode kampe som 8'er, men vi har aldrig set ham på højeste niveau endnu, så det er et sats at spille ham i en stor kamp. Skulle Casemiro blive skadet har vi lige nu kun muligheden for at rykke Kroos ned som 6'er eller bruge Llorente, som jo er ret ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce