Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit
7 år 10 måneder siden #37
af Papi
Besvaret af Papi på emne Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit
Jeg har nærmest kun læst negativt om Solari. Jeg følger ikke selv Castilla særligt tæt, så måske nogen her kan be- eller afkræfte? Men eftersigende skulle han være lidt af en nybegynder, og mange skriver, at det først er efter, at han har adopteret en nærmest tro kopi af Lopeteguis system, at Castilla er begyndt at præstere nogenlunde acceptabelt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 10 måneder siden #38
af El Siete
Taber vi så er det stensikkert at Lopetegui er færdig, det kan der ikke være tvivl om. Man taber ikke 50% af kampene når man er Real Madrid.
Alternativerne er dog heller ikke til at råbe hurra for, så dette bliver en meeeget lang sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit
Asensio20 skrev:
Madridnation. skrev:
MadridistaPorVida skrev:
Jeg tror vi for en velfortjent røvfuld. Og at Lopen bliver fyret lige efter og at der bliver skabt fuld panik alle vegneMadridnation. skrev:
Elto92 skrev: Hvad siger jeres fornemmelse om elclasico i weekenden??
Det jo ikke helt forkert at sige, at vi er i en lille krise, men kan vi nå at vende skuden med en sejr mod rivalerne ?
En ting jeg har lært igennem alle disse år er at det er fuldstændig ligegyldigt hvilken form de to hold har inden braget. Disse kampe har deres eget liv, og jeg tror på en 0-1 eller 1-2 sejr til os! Kald mig optimist, men jeg tror på det!!
Jeg håber du tager gruelig fejl :)
Det gør han så ikke, for vi har det mest målfattige hold nogensinde. Kroos, Modric, Benzema, Lucas Vazquez, Asensio, Isco og til dels Bale laver alt for lidt mål. Vi har ingen evne til at vinde kampene og lukke dem længere. Vi taber stort, men fyring ved jeg ikke om det bliver til. Det er jo ligesom klubben der har skabt denne her forfærdelige situation, oveni i det, at tro at Benzema nok en dag skal blive til Carl Louis, Ronaldinho og Ronaldo på en gang.
Taber vi så er det stensikkert at Lopetegui er færdig, det kan der ikke være tvivl om. Man taber ikke 50% af kampene når man er Real Madrid.
Alternativerne er dog heller ikke til at råbe hurra for, så dette bliver en meeeget lang sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
7 år 10 måneder siden #39
af Asensio20
La liga nummer 34 skal i hus.
Besvaret af Asensio20 på emne Spansk presse: Laudrup er spillernes favorit
Hellere at medlemmerne går efter at få Florentino fjernet, nok usandsynligt fordi de ikke tør og stoler for meget på ham. Træneren kan ikke rette op på et hold, som er i forfald.
La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4