Podcast-referat: Det tyrkiske inferno udeblev - Ramos og co. havde styr på sagerne

4 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid hentede i...

Real Madrid hentede i går en vigtig sejr i Istanbul og pludselig ser det igen fornuftigt ud i Champions League.

Efter kampen var Oscar og Jesper i studiet til en nedtakt, hvor der blev snakket om den lidt dobbelte følelse i kampen, hvor man på den ene side var glad for sejren, men også bekymret for et forsvar, som gav mange chancer væk.

Vi vender naturligvis også Rodrygo, som overraskende fik sin debut i turneringen i går. Og så kårer vi kampens spiller og kampens badebold, ligesom vi kigger på de kommende kampe for Real Madrids vedkommende.

 

I kan lytte til podcasten her:

Det tyrkiske inferno udeblev - Ramos og co. havde styr på sagerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 5 måneder siden #2 af Madridista02
Igen et dejligt podcast. I supplerer bare hinanden godt og så er I behagelige at lytte på. Jeg ved ikke om I har hørt om dem, men to danske Madrid fans, Nikolaj Toftgaard og Paolo, har også lavet podcast om Real Madrid i noget tid nu. Og selvom de også gør det godt og har haft nogle ganske interessante indslag og input, så er jeres bare mere spiselige. Jeg synes at I har mere styr på det, og derfor er det mere spiseligt. Godt arbejde.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #3 af BBB

Madridista02 skrev: Igen et dejligt podcast. I supplerer bare hinanden godt og så er I behagelige at lytte på. Jeg ved ikke om I har hørt om dem, men to danske Madrid fans, Nikolaj Toftgaard og Paolo, har også lavet podcast om Real Madrid i noget tid nu. Og selvom de også gør det godt og har haft nogle ganske interessante indslag og input, så er jeres bare mere spiselige. Jeg synes at I har mere styr på det, og derfor er det mere spiseligt. Godt arbejde.


Jeg er stor fan af podcast formatet, og jeg får også hørt alt fra Madridista, men hvad er det Madridista har mere styr på end Paolo? Han har i min optik en mindst ligeså interessant holdning, til Madrid som fx Christian har. Paolo havde en ret interessant podcast om Kubo med en Barcelona-fan. Det kunne man sagtens bringe ind på Madridista. En form for specials med gæster fra andre klubber om emner, der er relevante for Real Madrid, men som andre fans har en anden indsigt i.
Madridista.dk er lidt mere låst i podcast formatet, fordi der bliver spillet en del kampe, og der efter hver kamp er en nedtakt. Det tager selvfølgelig en hel del tid at lave.

Dermed ikke sagt at Grønborg ikke var et kæmpe scoop, for selvfølgelig var han det.

Jeg håber, at en eller anden podcast laver et emne om de defensive løb. Betyder antal km noget? Hvis nu spilleren kun løber halvt så langt, men lukker afleveringsmuligheder så er det vel bedre? Det er jo et af de parametre, hvor der reelt kræves en indsigt udover det normale både i holdets spillestil, men også i hvilke afleveringsmuligheder, der skal lukkes ned. Jeg ved godt, at manden efterhånden er lidt for brugt på forskellige platforme, men en profil som Jonathan Hartmann vil være interessant. Han har både har en træner baggrund og en del kendskab til det spanske. Der findes endnu ikke en statistik for gode defensive meter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #4 af Administrationen

BBB skrev:

Madridista02 skrev: Igen et dejligt podcast. I supplerer bare hinanden godt og så er I behagelige at lytte på. Jeg ved ikke om I har hørt om dem, men to danske Madrid fans, Nikolaj Toftgaard og Paolo, har også lavet podcast om Real Madrid i noget tid nu. Og selvom de også gør det godt og har haft nogle ganske interessante indslag og input, så er jeres bare mere spiselige. Jeg synes at I har mere styr på det, og derfor er det mere spiseligt. Godt arbejde.


Jeg er stor fan af podcast formatet, og jeg får også hørt alt fra Madridista, men hvad er det Madridista har mere styr på end Paolo? Han har i min optik en mindst ligeså interessant holdning, til Madrid som fx Christian har. Paolo havde en ret interessant podcast om Kubo med en Barcelona-fan. Det kunne man sagtens bringe ind på Madridista. En form for specials med gæster fra andre klubber om emner, der er relevante for Real Madrid, men som andre fans har en anden indsigt i.
Madridista.dk er lidt mere låst i podcast formatet, fordi der bliver spillet en del kampe, og der efter hver kamp er en nedtakt. Det tager selvfølgelig en hel del tid at lave.

Dermed ikke sagt at Grønborg ikke var et kæmpe scoop, for selvfølgelig var han det.

Jeg håber, at en eller anden podcast laver et emne om de defensive løb. Betyder antal km noget? Hvis nu spilleren kun løber halvt så langt, men lukker afleveringsmuligheder så er det vel bedre? Det er jo et af de parametre, hvor der reelt kræves en indsigt udover det normale både i holdets spillestil, men også i hvilke afleveringsmuligheder, der skal lukkes ned. Jeg ved godt, at manden efterhånden er lidt for brugt på forskellige platforme, men en profil som Jonathan Hartmann vil være interessant. Han har både har en træner baggrund og en del kendskab til det spanske. Der findes endnu ikke en statistik for gode defensive meter.


Dine tanker er noteret, BBB. Der vil komme flere specials, både med os selv og med gæster.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 5 måneder siden #5 af Madridista02
Ja og Toftgaard og Paolo havde også en special med Luna Christophi som havde en masse lækre anekdoter. Som jeg skrev før, så synes jeg det er mere flydende det Madridista laver. Toftgaard afbryder dem han har med i "studiet" meget. Han bliver for ivrig og lader dem ikke snakke ud. Det var især rigtig slemt med Luna Christophi.
Angående de her nedtakt podcasts, så er det, for mig, ikke et problem at de kommer efter hver kamp. Jeg synes tværtimod at det er rart at lytte på nogen der drøfter kampen, så man selv kan få de tanker, man har gjort under kampen "drøftet".
Men jo. Flere specials ville ikke skade heller.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #6 af BBB

Madridista02 skrev: Ja og Toftgaard og Paolo havde også en special med Luna Christophi som havde en masse lækre anekdoter. Som jeg skrev før, så synes jeg det er mere flydende det Madridista laver. Toftgaard afbryder dem han har med i "studiet" meget. Han bliver for ivrig og lader dem ikke snakke ud. Det var især rigtig slemt med Luna Christophi.


Jeg er ikke kæmpe fan af Luna, så hun må for min skyld gerne afbrydes :-D

Madridista02 skrev: Angående de her nedtakt podcasts, så er det, for mig, ikke et problem at de kommer efter hver kamp. Jeg synes tværtimod at det er rart at lytte på nogen der drøfter kampen, så man selv kan få de tanker, man har gjort under kampen "drøftet".
Men jo. Flere specials ville ikke skade heller.


Det er heller ikke en kritik af nedtaktspodcasts. Det er bare en konstatering, at der kun er 24 timer i døgnet, og ingen kan forventes at lave det hele, og i endnu mindre grad, hvis der arbejdes gratis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 5 måneder siden #7 af Madridista02
Men du forstod forhåbentlig min pointe, selvom du ikke bryder dig om Luna, ik?:D

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #8 af BBB

Madridista02 skrev: Men du forstod forhåbentlig min pointe, selvom du ikke bryder dig om Luna, ik?:D


Selvfølgelig :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce