RFEF klar til at overrække mesterskabstrofæ

3 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Det spanske...

Det spanske fodboldforbund, RFEF, er på plads i Ciudad Real Madrid i morgen aften og klar til at overrække mesterskabs-trofæet, hvis Real Madrid formår at vinde hjemmekampen mod Villarreal.

Det bliver dog ikke RFEF-præsident Luis Rubiales, som skal overrække trofæet til Sergio Ramos, idet der er udskrevet valg til præsidentposten og derfor er Rubiales principielt ikke i stillingen som præsident og må ikke varetage disse opgaver, men i stedet bliver det sandsynligvis en af vicepræsidenterne.

Luis Rubiales gjorde det til en af sine første gerninger som RFEF-præsident at sikre, at mesterskabstrofæet blev uddelt på dagen, hvor mesterskabet blev sikret og ikke som sin forgænger, Ángel Villar, som overrakte trofæet på første spilledag i den efterfølgende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af Ramos4
Det der med at overrække trofæet sæsonen efter er også det DUMMESTE jeg nogensinde har set. Kæmpe antiklimaks. Spillerne jubler men intet trofæ i sigte. Tre måneder efter får man det så overrakt i en ny sæson. Det var seriøst den værste idé jeg har set implementeret i fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #3 af BBB

Ramos4 skrev: Det der med at overrække trofæet sæsonen efter er også det DUMMESTE jeg nogensinde har set. Kæmpe antiklimaks. Spillerne jubler men intet trofæ i sigte. Tre måneder efter får man det så overrakt i en ny sæson. Det var seriøst den værste idé jeg har set implementeret i fodbold.


Ja, og hvad gør man, hvis Ramos vinder i hans sidste sæson for klubben. Skal han så ind og modtage det som anfører eller skal en ny spiller tage hans plads? Det virker fjollet og uægte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af Ramos4

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Det der med at overrække trofæet sæsonen efter er også det DUMMESTE jeg nogensinde har set. Kæmpe antiklimaks. Spillerne jubler men intet trofæ i sigte. Tre måneder efter får man det så overrakt i en ny sæson. Det var seriøst den værste idé jeg har set implementeret i fodbold.


Ja, og hvad gør man, hvis Ramos vinder i hans sidste sæson for klubben. Skal han så ind og modtage det som anfører eller skal en ny spiller tage hans plads? Det virker fjollet og uægte.


Jeg kan slet ikke se noget argument for at gøre det overhovedet. Det kunne være spændende at vide, hvad idéen var med det.

Nogen der ved det?

PS Så er det i dag vi kan vinde det :D Og det bliver altså *med* pokal.

Vamos!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce