Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men gode takter trods alt. Når Benzema ikke er skarp, så har vi bare altid problemer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er ikke bygget til at se bold, fører vi kun med én går jeg ud af værelset når klokken rammer 85min.longwind post=143421 skrev:
Det er da ellers en fuldstændig fundamental del af at være Real Madrid-fan?Kiwes post=143411 skrev: Jeg er så pisse træt af at skulle sidde og koge de sidste 10min fordi vi er så mega elendig til at holde nullet.
Det var det samme sidste uge mod Elche, det burde aldrig blive spændende.
Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovic?elle44 post=143426 skrev: Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hellere dem end trætte spillere på banen der sjusker afleveringer.Ramos4 post=143427 skrev:
Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovicelle44 post=143426 skrev: Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.
Ramos4 post=143427 skrev:
Med Modric, Rodrygo og Valverde ude er det bare svært synes jeg. Hvem skal komme ind og holde intensiteten, Blanco? Hazard? Isco? Jovic?elle44 post=143426 skrev: Jeg føler det er mere på Ancelottis skuldre. Jeg synes vi spiller en fin kamp langt henad vejen, og Benz og Asensio skulle have afsluttet bedre bedre, men Ancelotti er simpelthen nødt til at foretage nogle ændringer når vi begynder at tabe intensiteten og grebet om kampen. Det begyndte at blive tydeligt omkring 65-70 min hvor de begyndte at sjuske med afleveringerne.
Enig. Det eneste, der gav mening var Vazquez for Asensio. Vaz er trods alt bedre defensvt. Men forestil dig, hvis Vazquez blev skiftet ind i stedet for Carvajal og havde kostet den afgørrende udligning til slut i kampen - hvilket ramaskrig !
Med 1 minut tilbage kunne INDSKIFTEDE Hazard ikke engang tage sig sammen til at spurte ud og presse deres venstre back, før han slog en bold ind imod feltet.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Synes egentlig Hazard gjorde det fint. Men du har ret, det er da svært. Idag var det nok egentlig heller ikke så meget at holde intensitet, men mere at holde fokus. Det lignede de blev lullet lidt i søvn og at de troede den var hjemme. Især Kroos begyndte at sjuske med afleveringerne hvilket er bekymrende, da det er ham vi har brug for holder fokus hele kampen igennem, når så meget spil går igennem ham. Jeg havde nok smidt Blanco ind for Asensio for at kontrollere kampen med en ekstra midtbanespiller, og så lade Cama dække højresiden.Ramos4 post=143427 skrev: