Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde

2 år 3 måneder siden #37 af Kiwes
Jovic havde nogle rigtig gode aktioner i dag, men jeg vil stadig bruge Vini, Rod og Asensio mod Inter og ATM

Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #38 af mohbar

henrikcomn post=143817 skrev: Ancelotti mangler virkelig tiltro til resten af truppen.

Det er lidt bekymrende. Giv nu Vini en pause og få Hazard lidt i gang. Derudover tag Kroos eller Modric ud og få Valverde igang igen.

​Jeg tror at Ancelotti har en taktik/plan mht Hazard. Og er helt klart med på idéen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #39 af NadaMás
​Militao har været en kæmpe chef på det seneste.
Vinicius er vel nok top 20 af verdens mest værdifulde lige nu!
Jovic bruger sin krop vanvittigt ved assisten, og er en kriger vel målet.

Fedt at se.
Fedt at have følelsen af at man stoler på den klare størstedel af truppen!
 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 3 måneder siden #40 af Madridista02
Shit en præstation af Militao. Et bæst i duellerne, er især imponeret over hans styrke i luften. Tænk at vi, indtil videre, er sluppet så godt fra, at sælge vores faste midtstopperpar, som har defineret en æra gennem 10år. Signingen af Alaba har vist sig at være fuldstændig fantastisk.
Dog meget bekymrende , at Benz er skadet. Og Vinicius er så vild for tiden, det er skønt at være vidne til den udviklingen han er gennemgået. Men kan ikke lade være med at tænke, at vi er meget afhængige af ham. Hvis Vini bliver skadet, så tror jeg vi mister næsten alt vores offensive styrke...

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #41 af Elto92
Hvis man har set list til Militaos træninger så udføre han et ekstraordinært arbejde inde for Plyometrics, og det forklare hvorfor han er så dominerende i luften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #42 af Fondo_Sur
Kunne ikke se kampen, men tabellen er ren poesi nu. 
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #43 af RGBlanco
​Jeg har svært ved at se hvordan man kan give Jovic andet end 4-5 i vurdering i den her kamp.. 
Manden bliver smidt ind efter er kvarter, i en kamp hvor han ikke er tiltænkt at spille. Altså hvad mere forventes der er af ham? 
Uanfægtet, så laver han et mål og en piv god assist - CR7 har fået ros for at gøre netop dette de seneste 10 år. 

Jeg synes i øvrigt det meste positive i dag var at Madrid dominerer kampen så meget og vinder fortjent - det var trængende oven på de seneste par kampe.  
 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 3 måneder siden #44 af 9eren
Håber han får sit gennembrud i denne her sæson som Militao og Vini også har gjort det

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 3 måneder siden #45 af 9eren
I Real Madrid har vi efterhånden lært at tålmodighed er en dyd. Vini og Militao er de bedste eksempler på, at man nok skal få det at se. Så om de kan have samme med Jovic er ikke til at vide, men man kan jo altid håbe det går i samme retning.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #46 af Fondo_Sur
Omend han altid har set tung ud og ikke taget så meget initiativ i sine få kampe, så har altid været teknisk dygtig i sin boldbehandling. Det så man ved assisten i går.

Hvis han får lidt mere selvtillid nu, så vil han kunne banke mange mål ind med den sparketeknik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce