Optakt: Real Madrid – Al-Hilal, VM for klubhold, finale

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #49 af 9eren
CAMPEONES

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #50 af DeLaRed

Madrid777 post=158423 skrev:

DeLaRed post=158421 skrev:

Madrid777 post=158419 skrev: Vi har tre El clasicos indenfor den nærmeste fremtid... Hvis vi forsvarer sådan her bliver vi desværre udraderet. Camavinga har været et frisk pust på den venstre back, men hvis vi starter med ham og Rudiger i forsvaret går det jo grueligt galt.

​Hvis Alaba levere på dette niveau resten af seasonen, så er der mulighed for at vi lukker et hattrick ind i hver kamp. Han ligner på ingen måde en spiller der pt har hovedet med sig!

Ja bestemt, ​man må da håbe at han bare lige skal spille sig varm igen efter den mindre skadesperiode, men pt. er Militao eneste spiller i det forsvar som spiller på et højt niveau, og vel også til dels Nacho som altid er bundsolid.

​Nacho har vaeret vores bedste forsvars spiller i 2023, saa et forsvar bestaaende af ham og Militao ville vaere at foretraekke lige pt.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: BillovFO

3 år 6 måneder siden #51 af DeLaRed

Kiwes post=158422 skrev: ​Hvad tænker folk egentlig om Lunin's præstation. Skal vi forventer mere af en RMD målmand? Ikke de nemmeste bolde at rede, men står man i mål for RMD skal man vel også kunne gøre det umulige bare en gang imellem?

​Jeg synes faktisk han har gjort det fint i de andre kampe han har haft efter nytaar, og det er svaert at direkte give ham skylden for noget idag, men han mangler autoritet i feltet, spoergsmaalet er hvor meget mere man egentlig kan forlange af en maalmand der skal staa i skyggen af Courtois. Baseret paa hvordan Lunin ellers har staaet i denne season, saa er jeg usikker paa om vi kan finde en spiller der er bedre end ham men som tager til takke med de faa minutter der bliver givet til en back-up maalmand i Madrid.

Jeg har svaert ved at se Lunin nogensinde udvikle sig til en fast mand i Real Madrid (altsaa om det er ham der skal overtage for Thib naar tiden er inde) men lige pt saa haaber jeg han bliver naeste season, da vi har et utal af andre pladser i truppen der har brug for opmaerksomhed.

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 måneder siden #52 af Madridista02

Fondo_Sur post=158426 skrev: Lunin og Rüdiger var det rene cirkus.

​Kan du uddybe hvorfor Lunin var et cirkus ?

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 måneder siden #53 af Madridista02

9eren post=158398 skrev: Castilla er ved at nakke Cordoba på udebane.. nu skal den holdes som har været svært i andre kampe.

​Apropos vm i klubfodbold 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 6 måneder siden #54 af Fondo_Sur

Madridista02 post=158432 skrev:

Fondo_Sur post=158426 skrev: Lunin og Rüdiger var det rene cirkus.

​Kan du uddybe hvorfor Lunin var et cirkus ?

​Generel usikkerhed, der smitter af på resten af forsvaret. Der var redninger der gav farlige reposter i anden halvleg. Synes også at han skal redde deres første mål - det var ikke særlig godt afsluttet. 

Men det er klart at det kan lyde forkælet. Real Madrid giver bare mange chancer væk med dette forsvar, så der er brug for en erfaren og refleks-stærk målmand. 
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 måneder siden #55 af 9eren

Madridista02 post=158433 skrev:

9eren post=158398 skrev: Castilla er ved at nakke Cordoba på udebane.. nu skal den holdes som har været svært i andre kampe.

​Apropos vm i klubfodbold 

​Kampen blev spillet nogenlunde samtidig. Nico Paz scorede og Peter. Det er altså vigtige spillere for fremtiden på den ene eller anden måde. Raúl formåede uden Alvaro R og Arribas at nakke Cordoba.  Det er fandme stærkt. Der var i øvrigt masser af tilskuere!

Leveret af Kunena Forum