AS: Asensio tæt på aftale med Paris SG

9 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS er Marco Asensio meget tæt på at...

Ifølge spanske AS er Marco Asensio meget tæt på at skrive kontrakt med Paris SG for de kommende 4-5 sæsoner.

Her skal han afløse Lionel Messi, som ikke fortsætter i klubben i den kommende sæson og Marco Asensio afviser således den engelske Premier League, hvor han angiveligt havde tilbud fra Liverpool, Chelsea og Aston Villa.

Marco Asensio har ikke ønsket at forlænge sin kontrakt med Real Madrid, hvor han kun kunne blive lovet en sekundær rolle og han forlader derfor klubben, hvor han har været siden 2014 og hvor han har spillet 285 kampe og scoret 61 mål og lavet 32 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #2 af Thomaskjensen
Sorry DeLaRed, men YESS!

Selv om vi nu potentielt står MEGET svækket, så har jeg det OK med Fede og Rodrigo på den kant. (Så længe vi får ind en angriber fra øverste hylde)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #3 af DeLaRed

Thomaskjensen post=162923 skrev: Sorry DeLaRed, men YESS!

Selv om vi nu potentielt står MEGET svækket, så har jeg det OK med Fede og Rodrigo på den kant. (Så længe vi får ind en angriber fra øverste hylde)

​Salt i saaret er jo at man pga af Asensio's exit forlaenger med Ceballos. Det er som at bytte peak Ronaldo med den nuvaerende version at Thomas Gravesen ;-)

Hvis Benz og Nacho ogsaa forlader os saa blir det en rigtig lang season med Vazquez, Vallejo, Ceballos og Joselu der skal baere bredden...suk :-(

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #4 af Ramos4

Thomaskjensen post=162923 skrev: Sorry DeLaRed, men YESS!

Selv om vi nu potentielt står MEGET svækket, så har jeg det OK med Fede og Rodrigo på den kant. (Så længe vi får ind en angriber fra øverste hylde)

​Fede kan fanden pikkemig ikke spille kant. Det troede jeg vi alle var enige om. Han kan jo hverken drible eller på nogen måde udfordre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #5 af Thomaskjensen
OM Bellingham kommer så er det på grænsen til idioti at forlænge med Ceballos, der er vi enige. Eneste gode argument er at han er pisse billig, men det er han jo heller ikke.

Nacho er en spiller jeg ikke mener vi kan miste, manden kan jo alt og er ofte bedre end vores bedste i forsvaret. En altmuligmand, jeg er sikker på at han kunne erstatte Benz i visse kampe <3 Elsker ham.

Mentalt er jeg ikke kommet til at kigge på bredden (ud over Nacho), der er simpelthen for mange huller i start elleveren.

@Ramos4, min tanken er at vi i 23/24 skal satse 110% på Rodrigo då højre kanten, så må det briste eller bære, og Fede er backup, sammen med Lucas.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #6 af Bismo
Hvis Modric og Kroos begge stopper i 2024, og vi ikke forlænger med Ceballos, står vi altså tilbage med en midtbane der hedder Cama, Tchou, Fede og Bellingham. Så skal vi alligevel ud og købe spillere til bredden. Giver god mening at forlænge med Ceballos fra det perspektiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #7 af Thomaskjensen
Hammeren på sømmet Bismo, hu har helt ret.

Jeg trækker i land, det giver faktisk mening at forlænge med Ceballos, og så elsker jeg ham for hans fightervilje.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #8 af DeLaRed

Bismo post=162931 skrev: Hvis Modric og Kroos begge stopper i 2024, og vi ikke forlænger med Ceballos, står vi altså tilbage med en midtbane der hedder Cama, Tchou, Fede og Bellingham. Så skal vi alligevel ud og købe spillere til bredden. Giver god mening at forlænge med Ceballos fra det perspektiv.

​Lyder ret nemt hvis man "kun" skal bruge bredde spillere naar Kroos og Modric folder biksen, vi skaimo som minimum koebe endnu en "dyr" midtbane spiller der kan vaere med til at tage kampen op med de andre, isaer ogsaa hvis Fede fremover ogsaa bliver brugt som kant, saa kan vi ikke leve med Ceballos. 

Og jeg kalder den gerne, i de fremtidige seasonener hvor Ceballos faar +2.500 minutter for Real der vinder vi ingen af de 2 store titler, med mindre Vini ligger endnu mere til og kan baere hele offensiven selv som Ballon d'or vinder! Laengere er den bare ikke, Ceballos vinder ikke fodbold kampe, han taber dem!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #9 af Real HWL
​Sindssygt PSG får ham gratis. Fandme en dårlig forretning!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #10 af Ramos4
PSG vil give ham en langtidskontrakt simpelthen. All right.

Mbappe er gået fra at spille med Neymar og Messi til at spille med Asensio. Bum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #11 af Bismo

Real HWL post=162935 skrev: ​Sindssygt PSG får ham gratis. Fandme en dårlig forretning!!

​Jep. Han skulle have været solgt i sidste sæson, hvor vi stadig kunne få lidt for ham. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #12 af Bismo

Ramos4 post=162961 skrev: PSG vil give ham en langtidskontrakt simpelthen. All right.

Mbappe er gået fra at spille med Neymar og Messi til at spille med Asensio. Bum.

​Neymar er muligvis også på vej væk. Det er en noget svækket offensiv de står tilbage med. Nå, men nu må Bappen jo virkelig steppe op og bære hele holdet. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce