Optakt: Real Madrid – Barcelona, LaLiga, 32. spillerunde
Men hvorfor er der ikke mållinjeteknologi i La Liga? Jeg ville sgu nok føle mig en smule snydt i situationen. Synes umiddelbart det lignede at den var over stregen, men ud fra de billeder vi fik at se er det jo umuligt at konkluderer noget 100%.
Super intuitiv afslutning af Yamal, det havde været flot.
Carlo må finde på noget til den direkte duel på venstrebacken. Cama kunne godt ryge ud i dag.
Periodisk godt spil, specielt efter Barcas første scoring.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
De er helt bestemt til at tale med. Det samme kan de selvfølgelig sige om os.El Siete post=174715 skrev: Synes egentlig ikke Barcelona virker skræmmende, det er mere os der virker afventende og tilfredse med en uafgjort. Vi kan sagtens finde et gear mere og gå efter sejren.
Det kunne dog være dejligt hvis Mendy har energi til en halvleg, så vi kan få Camavinga længere frem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Resten går ret fint. Vi har haft nogle ret store chancer og vi har kontrollen i største dele af kampen.
Og Vini er skarp som bare fanden ;)Lars1991 post=174718 skrev: Ja, jeg er egentlig fint tilfreds. Vi kontrollerer kampen både med og uden bold, efter min mening. Vi har to tydelige problemer. Camavinga defensivt og dødboldene imod os. Lunin koster igen og er generelt usikker..
Resten går ret fint. Vi har haft nogle ret store chancer og vi har kontrollen i største dele af kampen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-