Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp

1 år 4 måneder siden #169 af Dragam

Lars1991 post=184898 skrev:

-#7- post=184895 skrev:

Lars1991 post=184891 skrev: 38 indlæg i dag :D

​Klart når man har tårnhøje Mbappe inde i feltet, hvordan ville DU have spillet Lars?

Ville da lige vente på man fik tårnhøje Endrick ind før man begyndte på det!

​Det er derfor man skal have en rigtig 9er, så det giver mening at fyre en masse indlæg ind, i kampe hvor det virkelig ikke kører.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #170 af elle44
To ydmygelser tilbage i denne sæson og så har vi fri. Bliver godt at få det overstået.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 år 4 måneder siden #171 af NachoFernández

Bismo post=184886 skrev:

Ramos4 post=184883 skrev: Tænker bare heller ikke Ancelotti udvikler spillerne. Spillerne i Bayern kritiserede jo også hans træningsmetoder. Det er meget løst det hele.

​man kan frygte at hans "metoder" kan have forgiftet Vini mv. Vil de kunne indordne sig under en træner type som er mere "hands-on" som en Xabi eller vil det skabe frustrationer, at de ikke har samme frihed?

​Det er vi nødt til at finde ud af. Jeg tror, at vi skal vænne os til en verden, hvor der skal komme flere ideer og en fælles retning fra træneren. Hvis det frusterer Vinicius eller andre spillere, så må de finde ud af at passe ind i det og ellers har vi heldigvis mange dygtige spillere. Det gode ved den plads, som Vinicius spiller, er at vi faktisk har 2 andre spillere som er rigtig gode der og der findes et hav af dem derude. Og det er sagt med al respekt for, at jeg nok taler verdens bedste i 2023/2024 ret meget ned lige nu. Men vi er simpelthen nødt til at komme videre på en ny måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Dragam

1 år 4 måneder siden #172 af Lars1991

Dragam post=184900 skrev:

Lars1991 post=184898 skrev:

-#7- post=184895 skrev:

Lars1991 post=184891 skrev: 38 indlæg i dag :D

​Klart når man har tårnhøje Mbappe inde i feltet, hvordan ville DU have spillet Lars?

Ville da lige vente på man fik tårnhøje Endrick ind før man begyndte på det!

​Det er derfor man skal have en rigtig 9er, så det giver mening at fyre en masse indlæg ind, i kampe hvor det virkelig ikke kører.

Man skal sgu da bare lade vær med at spille på indlæg, men det er jo ingen ideer offensivt, det skal spillerne selv finde ud af. Og jeg siger offensivt, men se lige opspillet i dag. Der er sgu da ingen ideer nogen steder på banen når vi har bolden. Det lange bolde og indlæg.

1 år 4 måneder siden #173 af Ramos4
Jeg kan næsten ikke bære at skulle se mere på det her fodbold resten af sæsonen. Ville sådan ønske det hele var ovre nu. Det har stået klart i månedsvis at Carlos æra er ovre.

Nu skal vi bare trækkes med pinen et par måneder endnu. To gange Barca og gudhjælpemig om der ikke er et Klub VM, som vi også skal trække spillerne igennem, så de ingen pause får inden næste sæson så starter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 4 måneder siden #174 af Bismo
Truppen er muligvis smal, men det hjælper ikke ligefrem at vores træner ikke kan finde ud af at rotere.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

1 år 4 måneder siden #175 af Bismo
Man kan frygte, at ledelsen skyder skylden på de mange skader og freder Carlo. Det er desværre ikke helt utænkeligt

1 år 4 måneder siden #176 af -#7-
​Moderne fodbold har efterhånden nået et punkt, hvor en klub som Real Madrid ikke kan klare sig alene på at have bedre spillere end de andre. Det går selvfølgelig ind imellem når man møder de mindre hold, men alle fornuftige klubber rundt omkring har et setup hvor der bliver analyseret, og der bliver trænet efter en filosofi, og så vil man ofte se at det kan slå det rene rå talent, som Real Madrid jo har masser af. Se en træner som Andoni Iraola, som har massiv succes i Bournemouth, med hans faste koncept. Hans tidligere assistent Inigo Perez har så kørt konceptet i Rayo videre, og har jo også stor succes med det. Og Rayos spillermateriale er jo ikke ligefrem helt i top hvis vi skal være ærlige.

Så hvis man får Alonso ind, så håber jeg virkelig at man lytter til hans behov, og at han får lov til at sætte holdet som han vil, efter præstationer og ikke personlige venskaber. Det kan måske være naivt at tro at det bliver sådan, men det her med bare at tro at tingene går fordi man har købt bedre spillere end de andre, det går bare ikke længere.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Ramos4

1 år 4 måneder siden #177 af El Siete
​​Vi må jo bare indse at holdet ikke er bedre, intet har gennem sæsonen vist at vi skulle være det, så hvorfor skulle i aften pludselig være en undtagelse. Har sagt det mange gange før, det er samme kamp på repeat og Ancelotti er for længst løbet tør for ideer. Han skal videre og det er tid til at se hen mod næste sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo

1 år 4 måneder siden #178 af Lars1991
​Den sidste sæson med Ronaldo og den første sæsonen uden Ronaldo var også forfærdelige at se på. Men det gav trods alt lidt mening. Der skulle ske et generationsskifte. Ronaldo var ikke hvad han havde været, og der var også Bale, Marcelo, Isco osv, der heller ikke kunne give meget mere til holdet. Det var frustrerende man ikke var mere konsekvent med generationsskiftet, men okay det også en svær balancegang. 

Den her sæson har været mindst ligeså ringe, og der er ingen undskyldning denne gang. Vi har et par svage punkter på holdet, ligesom stort set alle hold i verden har, men resten er et ungt, sultent og talentfuldt hold. Men det har de slet ikke set ud som denne sæson. Fuldstændige tandløse og uden ide og arbejdsiver Der var så store forventninger før sæsonen og man skal måske tilbage til post-galactico tiden for finde et ringere spillende hold. Kæmpe dumpekarakter.

Jeg betaler 250 kr om måneden for tv2play så jeg kan se La Liga. Det vel over 50 kr pr kamp, for jeg bruger det ikke til andet. Hvis jeg ikke ser en Ancelotti fyreseddel efter det her, så afmelder jeg. Det gider jeg sgu ikke bruge mine penge på. Så kan jeg finde noget online i dårlig kvalitet, hvis jeg keder mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 4 måneder siden #179 af Ramos4
Hvor er det også pinligt at se når holdet forsøger at presse højt, blot for at blive overspillede hver eneste gang. Og det er ikke kun mod Arsenal og Barcelona - det er også mod Leganes og Sociedad og alle andre. Det er så PINLIGT at se på, hvor nemt det er at spille imod os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 4 måneder siden #180 af Fondo_Sur
Det må også være dommerens opgave, at kampen foregår normalt. Arsenal lykkedes med at få sindssygt mange tynde frispark, hvor de lå på jorden i noget tid derefter. De trak tiden ud hver eneste gang. Det er en del af spillet, men det skal altså straffes med at give meget mere tillægstid end de hhv. 7 og 5 minutter. 

Vores momentum døde helt efter det unødvendige straffespark, som vi fik - også alligevel ikke.

Vi spillede ikke godt nok. Brahim skulle selvfølgelig have spillet mere end 10 minutter, men det er jo som det plejer. Ceballos lignede, at han var frisk til at spille, og han skulle have været med fra start. Endrick så frisk ud - Mbappé ser helt gammel ud i spillet sammenlignet med ham.

De eneste spillere, der ligende at de troede på det her var Valverde og Vini. Der var ikke nok karakter i holdet til at styre kampen, og dommeren fik ikke stoppet Arsenals forsøg på at trække alt tempo ud af kampen. Det var en langsom gang mod ingenting for et dysfunktionelt hold, der har brug for en taktisk og mental nulstilling som da Mourinho kom til.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo, Kialpe, Redondo💖

Leveret af Kunena Forum