Optakt: Real Oviedo - Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Positivt at Vini kommer ind og viser noget af sin fordums styrke. Jeg synes nu stadig det er GG der skal chancen.
elle44 post=187699 skrev: Synes det var en dårlig anden halvleg. Jeg tror simpelthen det svært for spillerne at implementere de nye tiltag når de enten bliver lidt pressede eller trætte.
Positivt at Vini kommer ind og viser noget af sin fordums styrke. Jeg synes nu stadig det er GG der skal chancen.
Ja, det var lidt en Ancelotti anden halvleg, hvor begge mandskaber har perioder med spil og chancer, men vi vinder på individuel klasse.
Enhver dag hvor real madrid vinder, er en god dag for mig !madrid2000 post=187698 skrev: Vini med mål og assist. Dårlig dag for Dragam :-)
Men intet af dette ændrer på, at jeg meget gerne så vini solgt, og en 9er købt.
elle44 post=187699 skrev: Synes det var en dårlig anden halvleg. Jeg tror simpelthen det svært for spillerne at implementere de nye tiltag når de enten bliver lidt pressede eller trætte.
Jeg tænker det er nogen der kommer styr på om et par måneder.
Vi skaber stadig lidt for lidt. Mbappé og til dels Vini kan rigtig meget på egen hånd, meeen vi skal være bedre mod den lave blok. Tror og håber stadig Jude i en offensiv rolle kan noget i boksen. Det bliver nok desværre småt med chancerne til Gonzalo :/
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sgu da godt vi (næsten) ikke betalte for ham.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er måske meget sundt, at nogen skubber lidt til ham og ikke bare forærer ham en plads på holdet. Det er en dejlig måde at finde ud af, hvor han er. Går han netop ind og er fornærmet og sur uden at ville hjælpe holdet, så kan man så småt begynde at skrive hans navn på en af sæderne ude på bænken. Går han ind og bruger sin irritation som brændstof og giver den gas i holdets tjeneste (det synes jeg, at han lykkedes med), så kommer han ikke til at bruge særlig lang tid væk fra græsset.Lars1991 post=187701 skrev: Ligner egentlig lidt en fornærmet og sur Vini, der bliver skiftet ind og er på vej til lidt af et katastrofe indhop, men efter hans genpres-assist så han lige pludselig lidt mere optimistisk ud, og så tilføjer han lige et mål til sidst også.
Det er blandt andet derfor jeg er glad for, at det er Rodrygo der får chancen i stedet for at rotere så meget at Mbappe ender derude. Vi skulle helst gerne have Mbappe på allerhøjeste niveau sammen med Vinicius på Ballon d'Or niveauet og kan vi presset Vini til at levere bedre og arbejde mere sammen med Mbappe så sigter vi efter det allerbedste. Så er spørgsmålet bare om det lykkes med de to.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er spændende, hvor meget vi skal lægge i det. Vi så jo 4 ændringer (så vidt jeg lige kan tælle til) i forhold til seneste kamp og jeg tænker ikke at de alle 4 kan have spillet sig af på en enkelt kamp. Det er nok meget sundt, at vi roterer og holder flest muligt i gang, og hvis Alonso kan starte med det allerede (mens vi vinder), så er det jo virkelig positivt.Ramos4 post=187706 skrev: Ikke længe Trent sad på den højreback lol.
Når det er sagt, så ser jeg klart Carvajal i topform værende på en højere hylde end Trent. Heldigvis er de vidt forskellige, så det giver mange muligheder. Og så skal vi passe på Carvajal så meget, vi kan.
Tænker Trent og Carvajal kommer til at rotere meget. Men lige nu er det op til Trent at slå Carvajal af imo - da Carvajal, som du siger, bare er bedre.NachoFernández post=187709 skrev:
Det er spændende, hvor meget vi skal lægge i det. Vi så jo 4 ændringer (så vidt jeg lige kan tælle til) i forhold til seneste kamp og jeg tænker ikke at de alle 4 kan have spillet sig af på en enkelt kamp. Det er nok meget sundt, at vi roterer og holder flest muligt i gang, og hvis Alonso kan starte med det allerede (mens vi vinder), så er det jo virkelig positivt.Ramos4 post=187706 skrev: Ikke længe Trent sad på den højreback lol.
Når det er sagt, så ser jeg klart Carvajal i topform værende på en højere hylde end Trent. Heldigvis er de vidt forskellige, så det giver mange muligheder. Og så skal vi passe på Carvajal så meget, vi kan.
Ellers må Trent jo ind på midtbanen.