Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 13. spillerunde
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=189771 skrev:
Vini kan vel om nogen gøre det på egen hånd ud af den blå luft selv på en skidt aften? Så er der jo ingen der kan skiftes ud eller roteres. Hvor mange point vandt vi på at smide Joselu ind? Jeg husker hvert fald en kamp mod Bayern. Man kan selvfølgelig tage en midtbanemand ud og gå gung-ho, men det der med hellige køer er jeg ikke meget for.Lars1991 post=189769 skrev: Man kan sige det er en fejl at Bellingham startede imod Atletico Madrid, men det også kun så langt jeg går med. Mbappe skal sgu da ikke skiftes ud, selvom han har en halv sløj kamp. Han kan altid afgøre det ud af ingenting, og det har han også gjort i flere kampe, hvor han ellers ikke har spillet så godt. Det samme gælder for Bellingham, selvom det måske ikke er i ligeså høj grad. Og sjovt nok lavede Mbappe en assist til Bellingham i det 87. minut igår, så der er jo nok en grund til at man lader de to spillere blive inde. De kan afgøre kampe, selv på kampe hvor de ikke rammer 100%. Man tager ikke sine bedste spillere ud når man jager er resultat. Vini er desværre ikke en af vores bedste spillere for tiden, Mbappe og Bellingham er bare et niveau eller to over (på hver deres måde).
Güler bliver skiftet ud, fordi han løber solen sort, men samtidig ikke har samme motor som mange af de andre derinde, så han kører ofte død. Dermed ikke sagt at jeg er enig i alle de gange Güler er blevet skiftet ud, men det jo tydeligvist grunden.
Nogen gange handler det mere om typer end om navne. Vi scorede 0 mål samlet mod Liverpool og Rayo med Mbappé og Jude på banen hele kampen. Så ja..
Det har Vini bare ikke gjort meget længe. Han har fået meget lang snor, netop pga han var en af dem man aldrig kunne afskrive. Men efter et år med meget ustabile præstationer, så har han altså ikke den status længere. Det troede jeg egentlig også vi var enige om herinde.
Bellingham har scoret 4 mål og lavet 2 assists de sidste 6 kampe, og det udover alt hans defensive arbejde. Mbappe er verdens bedste fodboldspiller. Du kan kalde det hiearki eller hellig køer, men de skal simpelthen ikke ud når vi jager et resultat, hvis de ellers er fit for fight. Det er det helt forkerte sted at sætte fokus.
Jeg ville tilgengæld hellere have set Gonzalo eller Endrick fra start i går, i stedet for endnu en chance til Rodrygo som han ikke griber.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen