Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 5. spillerunde
Og det kan godt være der var flere der var "udprægede succeser" i deres tidligere klub, men der var jo også klubber som Benfica og Santos imellem. Det betyder altså ikke at man er garanteret success i Real Madrid.
Jeg tror vi alle er enige omkring Endrick, det er der ingen der har modargumenteret imod. Men du gjorde det til en generel tendens i Real Madrid, og det jo bare tydeligvis forkert. Man lejer også virkelig tit spillere ud eller sælger dem med tilbagekøb. Bare denne sommer blev der sendt tre til Fulham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du skøjter let og behændigt forbi pointen i det jeg skriver. De 6 jeg nævner var alle købt til startopstillingen - derfor blev de en succes. Alle dem der ikke er købt til startopstillingen, der er der dælme mange af dem, hvor de rådner op i klubben.Lars1991 post=201120 skrev: Du nævner 6 ud af de 19 spillere, der blev nævnt. Så langt mellem snapsene er der så heller ikke. Du har heller ikke accepteret at dem du sagde var 19, faktisk var 18. Det handler altså ikke om holdninger, men at du er ret fakta-resistent.
Og det kan godt være der var flere der var "udprægede succeser" i deres tidligere klub, men der var jo også klubber som Benfica og Santos imellem. Det betyder altså ikke at man er garanteret success i Real Madrid.
Jeg tror vi alle er enige omkring Endrick, det er der ingen der har modargumenteret imod. Men du gjorde det til en generel tendens i Real Madrid, og det jo bare tydeligvis forkert. Man lejer også virkelig tit spillere ud eller sælger dem med tilbagekøb. Bare denne sommer blev der sendt tre til Fulham.
Og derfor siger jeg (igen) at som pårørende til et ungt talent, som der IKKE er lovet en plads i startopstillingen, der ville jeg råde dem til at tage til en anden klub.
Ift at være fakta resistent - jeg fik alderen et halvt år forkert på 2 spillere, ja hold da op.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen