Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 7. spillerunde
Man bliver simpelthen så skingrende sindssyg af at se hvordan Tchouameni og Valverde forvalter den opgave på midtbanen. Jeg sidder og river mig i håret hver gang den ene gemmer sig og den anden misbruger bolden på det grummeste ved at tage otte kluntede berøringer før de helt ideløst sender lorten videre uden nogen som helst form for ambitionen om progressivt spilRamos4 post=201226 skrev: Hvad er det en midtbane med slagsbrødrene Tchouameni og Valverde giver?
Vi kan alle sammen nævne hvad det ikke giver - men hvad er argumentet FOR?
Det er jo ikke engang fordi vi så står sindssygt godt foran eget felt og lukker alt af. For det gør vi ikke. Valverde dækker heller ikke særlig godt op. Hvad er det de to sammen giver os?
Og så oppe foran....Jesus. To venstrekanter der løber i vejen for hinanden - krydret med Bellingham der også løber lidt i vejen og tonser rundt. Det er på ingen måde organiseret elelr gennemtænkt.
Og vores bedste playmaker ligger og skal først trække ind fra udgangspunktet til højre, før han kan deltage i spillet.
Idiotisk sammensat trup. Ingen køer slagtet.
suk...
dont even get me started on Vini, kæft jeg glæder mig til at se Diamanten komme ind og brænde banen af !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det havde været forsidestof i samtlige sportsmedier.
Jeg glemmer aldrig den stempling Mbappé fik i knæhasen mod Sociedad sidste sæson. Største røde kort jeg nogensinde har set.
Edit: Forrige sæson vist nok.
Florentino, dimisión!
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Enig, den burde også være rød i mine øjne.Lars1991 post=201229 skrev:
schreiber77 post=201221 skrev:
Jeg har set alle de gange de har vist den. Jeg synes stadig en stempling er rødt kort.Raul7-2880 post=201213 skrev:
Se situationen igen :-)schreiber77 post=201206 skrev:
Hvorfor? Skal en stempling på knæet ikke give rødt?Raul7-2880 post=201203 skrev: Helt fair at der ikke bliver givet rødt kort.
Jeg er med på hans fod ikke er løftet op på knæet fordi Bellingham ligger ned, men det er stadig en stempling på knæet. I. I verden skal han have styr på sine knopper, uanset hvor hans støvler er.
Men sådan er reglerne ikke. At have knopperne på modstanderen er altså ikke et automatisk rødt kort. Jeg synes Lees forseelse på Valverde var værre tbh.
Jeg synes at en stempling på de steder der er mest udsat for skader på en fodboldspiller skal give rød, det må mindst være knæ, ankler og ansigt. Uanset om spilleren ligger ned eller står op. Man kan få rigelig kraft i sin stempling, hvis din modstander ligger ned.
Sket er sket, vi tolker det anderledes.
Hvad vigtigere er, er måske at vi spiller af røven til, og det skal der gerne ændres på efter pausen!
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Læser du min kommentar som, at jeg synes man gerne må stemple folk i ansigtet, hvis de ligger ned? :)schreiber77 post=201225 skrev:
Så en stempling er ok, hvis spilleren ligger ned?AmorMadrid post=201214 skrev: Det ender jo ud til vores fordel, Bellingham får korrekt fjernet sit gule kort, og det bliver i stedet givet til Romero. Han stempler ham på knæet/låret, og det ser voldsomt ud, men Bellinghams knæ er jo også på græsset i situationen. Højere er Romeros fod trods alt heller ikke. Synes det er perfekt løst af var og dommeren.
Jeg kan altså stemple en modspiller i ansigtet, eller ødelægge hans knæ fordi han ligger ned?
Jeg kender tydeligvis ikke tolkningen af fodbold loven, der bliver benyttet i det tilfælde...
Det er vist lidt af en stråmand, men nu svarer jeg alligevel.
Ja, her hvor Bellingham er på vej ned i glidende i situationen, så kan det godt lade sig gøre, at en stempling ikke skal give rødt kort. Romero skal jo placere sin fod et eller andet sted. Han kan jo næsten ikke nå at reagere, og placere sin fod et andet sted. Det ender med, at han stempler ham på knæet, men som sagt er Bellinghams knæ jo på jorden, og så synes jeg, at det er rimeligt, at det ikke giver direkte rødt. Der er ikke nogen ond vilje fra Romero, hvor han spiller meget farligt spil med knopperne oppe i en alt for høj position. Han sparker ud efter bolden i et forsøg på en inderside aflevering.
Jeg ville ikke synes, at det var en skandale, hvis det havde givet rødt, men jeg synes, at gult er det korrekte i situationen.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det kan ikke være så svært.
Så mange mål går vi bare ikke glip af. Jude scorer altså ikke særlig tit. Og assists lægger han slet ikke.
Florentino, dimisión!
Ikke nogen ond vilje fra romeo ? Romeo ?! Det var der med stats garanti... det er sådan han altid spiller, som et decideret svin...AmorMadrid post=201234 skrev:
Læser du min kommentar som, at jeg synes man gerne må stemple folk i ansigtet, hvis de ligger ned? :)schreiber77 post=201225 skrev:
Så en stempling er ok, hvis spilleren ligger ned?AmorMadrid post=201214 skrev: Det ender jo ud til vores fordel, Bellingham får korrekt fjernet sit gule kort, og det bliver i stedet givet til Romero. Han stempler ham på knæet/låret, og det ser voldsomt ud, men Bellinghams knæ er jo også på græsset i situationen. Højere er Romeros fod trods alt heller ikke. Synes det er perfekt løst af var og dommeren.
Jeg kan altså stemple en modspiller i ansigtet, eller ødelægge hans knæ fordi han ligger ned?
Jeg kender tydeligvis ikke tolkningen af fodbold loven, der bliver benyttet i det tilfælde...
Det er vist lidt af en stråmand, men nu svarer jeg alligevel.
Ja, her hvor Bellingham er på vej ned i glidende i situationen, så kan det godt lade sig gøre, at en stempling ikke skal give rødt kort. Romero skal jo placere sin fod et eller andet sted. Han kan jo næsten ikke nå at reagere, og placere sin fod et andet sted. Det ender med, at han stempler ham på knæet, men som sagt er Bellinghams knæ jo på jorden, og så synes jeg, at det er rimeligt, at det ikke giver direkte rødt. Der er ikke nogen ond vilje fra Romero, hvor han spiller meget farligt spil med knopperne oppe i en alt for høj position. Han sparker ud efter bolden i et forsøg på en inderside aflevering.
Jeg ville ikke synes, at det var en skandale, hvis det havde givet rødt, men jeg synes, at gult er det korrekte i situationen.
Jeg synes faktisk det er værre at Mou ikke tvinger enten Guler en Bellingham dybere i banen, vi har jo set samme mønster de sidste 24 måneder, det er ikke noget nyt, men alligevel er det lidt som om at alle trænere i Madrid liiiiige skal se om det nu også er rigtigt at vi ikke kan kontrollere midtbanen med Fede og Tchou dybt og Jude og Guler højt!Madrid777 post=201231 skrev:
Man bliver simpelthen så skingrende sindssyg af at se hvordan Tchouameni og Valverde forvalter den opgave på midtbanen. Jeg sidder og river mig i håret hver gang den ene gemmer sig og den anden misbruger bolden på det grummeste ved at tage otte kluntede berøringer før de helt ideløst sender lorten videre uden nogen som helst form for ambitionen om progressivt spilRamos4 post=201226 skrev: Hvad er det en midtbane med slagsbrødrene Tchouameni og Valverde giver?
Vi kan alle sammen nævne hvad det ikke giver - men hvad er argumentet FOR?
Det er jo ikke engang fordi vi så står sindssygt godt foran eget felt og lukker alt af. For det gør vi ikke. Valverde dækker heller ikke særlig godt op. Hvad er det de to sammen giver os?
Og så oppe foran....Jesus. To venstrekanter der løber i vejen for hinanden - krydret med Bellingham der også løber lidt i vejen og tonser rundt. Det er på ingen måde organiseret elelr gennemtænkt.
Og vores bedste playmaker ligger og skal først trække ind fra udgangspunktet til højre, før han kan deltage i spillet.
Idiotisk sammensat trup. Ingen køer slagtet.
suk...
dont even get me started on Vini, kæft jeg glæder mig til at se Diamanten komme ind og brænde banen af !
Donde está la biblioteca?
Valverde bringer fking intet. Tchouameni marginalt bedre til at positionere sig foran feltet.
Florentino, dimisión!
- NachoFernández
- Platin bruger
-