Madridista.dk Podcast: Krisesnak inden sæsonens første landsholdstermin
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er landskampspause og tiden skal bruges til noget fornuftigt 😎⚽️
Nicklas har derfor inviteret Christian og Jesper til en snak i studiet om status på Real Madrid efter de første otte kampe. Og der er nok at snakke om, for tingene er ikke gået som håbet, men snarere som forventet. Og er der egentlig en vej ud af det? 👀
Alt det og meget mere snakker vi om i denne podcast, hvor alvor og humor forenes 🤍
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tænkte på om en af grundende til holdet løber så lidt, er fordi de simpelthen ikke ved hvor de skal løbe hen? Hvis de er usikre på hvilken position de har på banen ved forskellige scenarier er det måske nemmere bare at være lidt mere stationær.
Er også enig i forhold til at Vini ikke er god til at stå i vejen for afleveringsmuligheder, men jeg har ikke samme fornemmelse med Mbappe, er der nogen der har lagt mærke til det?
Hverken vini eller mbappe er specielt intelligente fodboldspillere.elle44 post=201454 skrev: Glimrende podcast.
Jeg tænkte på om en af grundende til holdet løber så lidt, er fordi de simpelthen ikke ved hvor de skal løbe hen? Hvis de er usikre på hvilken position de har på banen ved forskellige scenarier er det måske nemmere bare at være lidt mere stationær.
Er også enig i forhold til at Vini ikke er god til at stå i vejen for afleveringsmuligheder, men jeg har ikke samme fornemmelse med Mbappe, er der nogen der har lagt mærke til det?