Vinícius ifølge DAZN: Det er bedst, at jeg rejser

Vinícius spillede en flot kamp for Real Madrid i går, men da han blev udskiftet efter 72 minutters spil, slog det helt klik for ham.

 

På vej ud af banen gestikulerede han kraftigt og brokkede sig voldsomt over at skulle forlade banen og ifølge DAZN sagde han blandt andet:

- Du (Xabi Alonso, red.) skal ikke tage røven på mig. Jeg rejser. Det er bedst, at jeg rejser.

Xabi Alonso havde naturligvis vigtigere ting at tage sig til under opgøret, men slog efterfølgende fast, at han vil få sig en snak med Vinícius, som strøg direkte i omklædningsrummet efter udskiftningen og først et stykke tid efter vendte tilbage til udskiftningsbænken, hvor han satte sig til rette tydeligt utilfreds.

Seneste artikler...