Real Madrid klarer sig dårligt mod de andre tophold

Real Madrid må efter gårsdagens nederlag til Barcelona se sig selv fire points efter topholdet med 10 runder igen.

Men selv om Real Madrid i gårsdagens kamp i lange perioder var klart bedre end Barcelona, så har denne sæson afsløret en kedelig tendens, nemlig at man resultatmæssigt klarer sig rigtig dårligt mod de andre tophold. Således har man kun fået 3 points ud af 15 mulige mod Barcelona, Valencia og Atlético Madrid og det er ikke godt nok.

Real Madrid tabte begge kampe til Atlético Madrid med samlet 1-6, mens man også tabte udebaneopgøret mod Valencia med 1-2 og her kan man få revanche senere, når der skal spilles i Madrid. Mod Barcelona er man bedst indbyrdes og det kan godt få betydning i sidste ende, når medaljerne skal overrækkes.

Seneste artikler...